Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Volvo 745 B200F 1991 (joptvajumatt punane volvo) - 360
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=125803
1. leht 4-st

Autor:  360 [ 28.12.2013 15:36 ]
Teema pealkiri:  Volvo 745 B200F 1991 (joptvajumatt punane volvo) - 360

Pilt


Kuna lumi tuli mingihetk maha ja talveks oli sõiduvahendiks midagi toekamat vaja, siis otsisin ja kaalusin erinevaid masinaid. Üsna kindel siht oli silme ees, et auto peaks olema siiski tagaveoga, et ikka lustida saaks, nii vajusid päris paljud ära, alles jäid MB, BMW, Volvo, Opel Kuna Mersu ei meeldi, siis see langes juba selletõttu ära. Siis jäid sõelale BMW, OPEL ja Volvo. Nüüd mõtlesin edasi mida ma tahan talveks, kuna ükski neist pole teab mis ökonoomsed siis kütusekulu jääb hetkel tahaplaanile ja otsustasin, et auto võiks olla universaal ja mahukas, niisiis BMW 5XX touring, Opel Omega Caravan või Volvo 740/940 Estate. Raske valik eksole, Lõpuks mõtlesin veel, pikalt mõtlesin ja sain aru, et ma tahan võimalikult pommikindlat ja tööhobust mis peaks ka väikesele piinamisele vastu ja diisel jäi samuti välja. Ehk olin pakkumistele avatud, Opelit tahtsin kuna oma mugavuse ja ruumikuse pärast, BMW kuna ta on BMW ja Volvo kuna ta on ütlemata pommikindel - mugavad ja ruumikad on nad kõik, võibolla BMW-is on vähe surutum tunne sõita, E34 siis ei hiilga just oma ruumipoolest võrreldes kahe teisega. Lõpuks otsustasin vaatab mis pakutakse ja turul on ja nendevahel võtan puhtalt emotsioone arvestades.

Niisiis käisin paari Opelit vaatamas aga sisetunne polnud see õige, kõik tundus nagu korras olevat aga kõhklus oli sees (nagu tilganäppija, kõik on timm aga "mõtlen"), BMW-d käisin ühte 525T vaatamas, vaikne oli küll, aga mootoris imelikud hääled nagu vanale bemmile kohaselt, ja uurides natukene siis parandamist ja sättimist jagub. Lõpuks veeres üks "varuosadeks" Volvo hoovi ja ülemus ütles (teades minu tagaveo soovi), et ennem kui õiged numbrid külge keeran, tee prooviring ja nii tegingi, vaikus, ei kiskunud kuskile, edasi käis nii ja naa (2.0) aga kõik oli täiesti arvestav ja tekkis see tunne, see peaksi minu tagaveoline olema, kuna tehniline pool on väga OK. Niisiis naeruväärse summa eest sai ligi võetud.

Autol puudus TÜV ja Kindlustus, niisiis mitte midagi tegemata viisin auto täitsa ametlikult Ülevaatlusele. Olin kindel ja sain läbi ka, muidugi väiksed mööndused (kuna auto oli mitu head kuud seisnud siis gaasid olid väheke kõrged aga mahtusid siiski piiridesse), Viimane sumbuti püti tripp oli katki (selle tegin samal õhtul korda, enam sumps ei ripu), siis käsipidur on nõrk (kinni hoiab aga mitte piisavalt) - siiani ei sega, ehk pole hetkel sellele tähelepanu pööranud ja siis üks esipiduri plekk puudu - pole otseselt viga aga võiks olla. Ühesõnaga eeldan, et siinset foorumit vaadates kohe kindlasti üle keskmise korras masin! Olen selles üsna kindel :D

Pildike kuidas TÜVi järjekorras ootasin :
Pilt

Eesti sai selle Volvo jagu rikkamaks enamvähem 10 aastat tagasi - 04.2003 kui üks Volvoklubiline sellle esmakordselt Eestis registreeris ja siiamaani oli see Tema ja pärast Tema naise käsutuses kui osteti see sügis uuemad autod asemele. Auto pole selle aja jooksul avariis osalenud.

Kood:
Sõiduki tehnilised andmed:
Registreerimismärk   745ARZ
Tehasetähis (VIN-kood)   YV1745273M2328834
Mark   VOLVO
Kaubanduslik nimetus   745
Kategooria   Sõiduauto
Kere nimetus   UNIVERSAAL
Täismass(kg)   1950
Registrimass (kg)   1950
Tühimass (kg)   1365
Kandevõime (kg)   585
Lubatud piduritega haagise mass (kg)   1500
Lubatud piduriteta haagise mass (kg)   700
Värvus   PUNANE
Mitmevärviline   E
Esmaregistreerimise kuupäev (B)   1991
Eestis registreerimise kuupäev (B1)   08.04.2003
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Saksamaa Liitvabariik
Pikkus (mm)   4844
Laius (mm)   1750
Kõrgus (mm)   1470
Telgi kokku   2
Juhttelgi   1
Veotelgi   1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)    
Telg   Registri koormus   Lubatud suurim teljekoormus    Juhtteljed   Veoteljed
1. teljel    880    880    E    E
2. teljel    1130    1130    E    E
Rehvid    
Telg   Rehvid võimalikud variandid
1. teljel    195/65R15 91T, 205/60R15 91T
2. teljel    195/65R15 91T, 205/60R15 91T
Mootori töömaht (cm3)   1986
Mootori võimsus (kW)   82
Mootori tüüp   BENSIIN_KATALYSAATOR
Uksi   5
Istekohti   5
Istekohti juhi kõrval   1
Seisukohti   0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg   Ülevaatuse liik   Otsus   Järgmise ülevaatuse aeg   Odomeetri näit
25.11.2013   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2014   277612
21.06.2012   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2013   270890
20.06.2011   Korduv   Tehniliselt korras    31.07.2012   266901
20.06.2011   Korraline   Esitada korduvale ülevaatusele       266900
12.06.2010   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2011   260754
13.07.2009   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2010   255271
07.07.2008   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2009   250082
04.05.2007   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2008   243135
12.07.2006   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2007   236000
17.06.2005   Korraline   Tehniliselt korras    31.07.2006   225000

Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.
Toimingud sõidukiga:
Kuupäev   Toimingu nimetus
20.11.2013    Omaniku vahetus
03.09.2004    Duplikaatmärgi väljastamine
08.04.2003    Sõiduki registreerimine
12.03.2003    Registreerimis eelne akt

Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.


Siin mingi hetk pakkusin seda müügiks aga kuna töötõttu olen sunnitud tihtilugu uuemate erinevate klasside autodega sõitma, siis õhtul Volli sisse istudes on üsna okei tunne, suur, mugav ja vaikne.
Müügis olles oli huvilisi aga vaatama keegi ei jõudnud, näha kohe, et inimesed otsivad vaid läikivat värvi mitte väga head tehnilist seisukorda ja mugavust, välimuse osas võtan midagi ka kiiremas korras ette, et natukenegi parem oleks :)

Mootor võiks natukene äkilisem olla, siiski see kõige lahjem mis sellele kerele sai (B200F R4 2.0 82/83 kw, palju neid alles on, ei tea :D läbi m47 (5k. manuaal) läheb kardaaniga see meeletu jõud kenasti tagasilda, kus luku puudumisel üks ratas seda kasti innukalt edasi tõukab) Isenesest on mootor kuiv ja kõrvalisi helisid pole, esimene simmer kuskilt immitseb, kuna rihmakatte alt oli näha, et see vahe natukene leemendab. Mootor liigagi kuiv, kipub roostemama ja alu oksudeeruma.. :) Kapott oli lahti, kuna mingi anomaalia oli roolivõimuga, latt ja pump on korras, ei leki, kenasti kuiv, ok järelikult pump ei suuda ette anda, aga kuna mootori pöörded asja mõjutasid, siis tekkis kahtlus, et rihm lõdva, ja seda oligi, pingutasin lõpuni hetkel on kõik hea, saab jälle ühenäpuga rooli keerata. Lähiajal peab nii geneka kui roolivõimu rihmad ära vahetama, kole välja veninud juba. Pilt mootorist kah siis :

Pilt

Kuna nv vaba ja ei hetkel pohmakat ei põe nagu keskmine striitreisser, siis kisub muude asjadega pisut kiireks, pole aega siin pajatada hetkel.

Pilt
Pilt
Pilt

Tuunimiseni :D

Autor:  nakoll3 [ 28.12.2013 16:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

pull mitmevärviline volvo. nr nagu 7sel :D

Autor:  Est-X [ 28.12.2013 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

no on uus värvikiht peal juba ?

Autor:  360 [ 28.12.2013 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

Est-X kirjutas:
no on uus värvikiht peal juba ?

Järgmise 4-5 tunni jooksul saab ehk katusejoon värvitud, homme ehk ülejäänud, koledasti võtab aega see eeltöö ja katmine.

Pilt

Kuivades kisub matiks ära - teine kiht hetkel peal :D

Alumine ring tuleb tumedam punane koos ninaga. Hullemaks minna ei saa, eks paistab :D

Edit: Katus ja piilarid valmis! Tulemusega võib rahul olla, homme vaja tööl olla, aga ehk homme õhtupoole saab siia ka mingi pildi visata, alumine ring nagu mainitud siis tumepunane, stange ja liistud lasen ka värske mustaga üle viimaks, peeglite suhtes pole veel otsustanud, kas mustaks või punaseks.. iluvõre ka võibolla mustaks, kuigi kroomipealt tuleb suht kähku see maha.. esituled peaks seest mittepeegelduvad pinnad mustaks laskma, tagatuled on kenad ja värsked tegelikult, aga ehk sinnagi toonkile peale panna + esisuundadele aga see juba tulevikus (mõned nädalad ?)

Tuunimiseni!

Autor:  Est-X [ 28.12.2013 23:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

võre tõmma liivaga üle kergelt, peegel sobiks ikka must. tõmma lakk kah peale siis ilus läikiv.

aga maitse asi nagu alati.

Autor:  360 [ 28.12.2013 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

Est-X kirjutas:
võre tõmma liivaga üle kergelt, peegel sobiks ikka must. tõmma lakk kah peale siis ilus läikiv.

aga maitse asi nagu alati.


Korralik eeltöö on kõige alus, ega lampi ei saa tuustitama hakata, kroomile aitab kilega kleepimine, aga mingeid inimlike värve pole mis haakuksid paraku, just spets võtsin matt värvi ülemise otsa jaoks, alumine ring tuleb poolmatt.

Nagu sa ütlesid, maitse asi ja teeme ikka autod enda näo järgi :)

Tuunimiseni.

Autor:  vk- [ 28.12.2013 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

Spreiga värvid ?

Autor:  360 [ 28.12.2013 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

vk- kirjutas:
Spreiga värvid ?


Täpselt, plaan oli muidugi pinnakaga üle teha, aga tulin töölt ära (töötasin sõidu, paki ja veoautode värvimisega tegelevas firmas), nüüd autorendi peal.

Sellest ka matt - poolmatt värvivalik, kuna kuivades ei jää näha ebaühtlast katmist jne. Usun, et 50-60€ eest ja paarkümmend tundi omatööd teevad auto välimuse palju värskemaks ja siiski kõvasti paremaks kui esialgne. Kui auto peaks kauem käes püsima, siis lasen kuskil uue värvkatte panna (plaan siiski kevadel korralik uuem-vaiksem-mugavam sedaan ligi võtta).

Hetkel saan sellepeal elada ennast välja ja asju katsetada, mis täitsa põnev, kui lumi maas siis see auto sõidab siiski külgees, mitte ei istu garaažis :)

Tuunimiseni.

Autor:  mihkel-m [ 29.12.2013 07:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

Vägev kirst! :D

Autor:  Killer666 [ 29.12.2013 10:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

mihkel-m kirjutas:
Vägev kirst! :D


Seda saab öelda ainult inimene, kes ise samasugust omab. (7-8-9 kõik ühesugused)

Autor:  HendrikR [ 29.12.2013 11:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

Potensiaali on selles Volvos ;) Kuidagi tuttav auto tundub.Nagu oleks kuskil Nõmme vahel korra näinud...

Autor:  Sandor [ 29.12.2013 16:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

HendrikR kirjutas:
Potensiaali on selles Volvos ;) Kuidagi tuttav auto tundub.Nagu oleks kuskil Nõmme vahel korra näinud...

Kindel, et mõne punase mossega segi ei aja? :D

Autor:  360 [ 29.12.2013 17:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

Sandor kirjutas:
HendrikR kirjutas:
Potensiaali on selles Volvos ;) Kuidagi tuttav auto tundub.Nagu oleks kuskil Nõmme vahel korra näinud...

Kindel, et mõne punase mossega segi ei aja? :D


HendriR, elan siin kandis, niiet täitsa võimalik :D

Sandor, ma nagu justkui tunnen kadedust, aga mõistan ja ei näita näpuga :D
Ma isegi tean miks, kuna heaskorras tagaveoline Volvo oma redblock rida 4.ga on üks pommikindlamaid kooslusi ja sa vaene inimene sõidad E39 - siin pole rohkem sõnu vaja :D

Autor:  360 [ 29.12.2013 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

Kuna täna siiksi töö läks üsna pikaks ja pärast veel asjaajamist siis ei jõudnud välja ajada ja niikuinii oli pime juba :) hetkel niipalju, et tagauks ja tiib on esimese kihiall, tundub paljulubav, rohkem pilte ei pane ennem kui päeva valguse käes ja värvitud, pole mõtet igast munade sügamisest pilti teha, loodetavasti korralik teema uuendus nii nädala pärast või max kahe, kui auto on üleni värvitud, täna väsinud, et ésiukse roostet eemaldada, ja tagaluugilt kleepsude ära kiskumine jne, sellejaoks värvisin need detailid, igaõhtu jõuaks paar detaili siis olekski pmst nädalaga valmis, kiiret otseselt pole... lumi veel teavas ju :twisted:

Pilt
Tundub et ebaühtlane ja rõve laik katusel, aga see peegeldus.

Esimene kiht punast tiivale ja uksele:
Pilt

Seni räägime niisama möla!
Kuna Volvole pole velgi saada, 15" ja koledaid, 16" mingisugused ja 17" vähesed. Siis oleks vaja 5x108 to 5x120 flantse, kuna bmw korralikud randiga 17" + veljed on soodsad ja ilusad.. Ideid?

Tuunimiseni !

Autor:  Westcoast [ 29.12.2013 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo 745 B200F 1991 (naelakast) - 360

alumise pinna ikka ära ka pesid enne värvimist? :kill

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/