Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 21:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VW Golf II 1.6 53kw - 1989 - gerton06
PostitusPostitatud: 28.12.2013 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2009 16:59
Postitusi: 1143
Asukoht: Jõhvi
Mõtlesin, et teen ka siis oma autost teema ära. Autoks sai ostetud Golf II 89a. 2-ukseline, millel kapoti all 1.6 bensiini mootor, mis peaks välja andma 53kw. Auto sai soetatud 2012 aastal, oktoobri kuus. Alguses kohe sai salong tühjaks ning istmed survekaga ära pesta. Peale seda sai nipet näpet tehtud.
Peale ostu kui koju toodud, sai paar pilti ka tehtud:
Pilt
Pilt
Tehtud tööd:
Ahjuradikas vahetatud
Sisu puhtaks pestud
Ustele sai ostetud uued sahtlid, mis on ümber tehtud
sahtlitesse läksid uued Boschmann-i 13cm kõlarid ( 3-ribalised)
Armatuuri läksid 8.7cm kõlarid, ( samuti Boschmann)
Sai muretsetud ka Tahhokaga spidoplokk ( töötab, aga temp. näidik läheb põhja)
esiuksed, koopad ning osa põhjast said ka heliisolatsiooni alla.
Uste sisse said uued keskluku mootorid
Signalisatsioon sai peale.
Pagaasnikusse, varuratta asemele läks võimendi ( Boschmann XR-888)
Tümmi juhtmed vedasin ära ( kõik kellukesed ja kaablid ära ühendatud)
Natukene pidi juhipoolset koobast keevitama
Koobastele polstrid sain peale
Reostaadi vahetasin ka ära
ustele said ka uued käepidemed
{Mootori poole pealt:}
Uued saaled,kolvirõngad, simmerid, karburaatori alumine tihend, plokikaane tihend, KKK tihend, summutiklambrid, mootoripadi, rullikud, rihmad, sisse- ja väljalaske tihendid, klapisääre tihendid . uued küünlad, küünlajuhtmed, andurid ( temp. omad)
Kõik need asjad sai peale pandud, ehk siis kapitaalne remont sai tehtud mootorile. Peale seda sai veel ära vahetatud veepump kaanega, radikas, ventikas, Uus tosool,
Mootoril vahetasin veel kõik filtrid ära ning uus õli sai sisse. Käigukasti sai ka uus õli sisse ning kundepool käigukastis kuhu läheb pooltelg, vahetasin simmeri ära.
Ülejäänud asjad mis vahepeal sai tehtud:
Vahetasin katusetihendid ära.
taga piduritele vedasin uue torustiku ( täispikkuses).
taga pidurisilindrid uued.
Kuna taga on trummel pidurid, siis vahetasin seal ka kõik vedrud ära.
Uued trumlid sai ka muretsetud taha
Taga rattalaagrid ( FAG)

Vaja veel teha:
Kuna praegu on 4 tuleline , siis otsustasin, et tuleb kaks tuld ette võresse.
Tuled sain jõuludeks( Angel Eyes, ristiga) - klaas läheb veel tumedaks ning tuleb hoopis Devil eyes ( kuradi silmad)
esivõre 2 tule jaoks- olemas
ette ja taha osta laiad pamprid
esipamprisse uued suunad, udukad
Esitiibadesse suunad
Kõik tuled ja asjad sooviks teha Smoke stiilis.
Uus luuk taha osta.
Uuel aastal ( 2014 ) kere ära värvida. Siis lähevad ka tuled ja asjad vahetusse.
Muusikaga seoses on veel vaja ära ühendada makk ning ekvalaiser ning subwoofri jaoks kast ehitada valmis. ( Subwoofer on 10", läheb taha koopa sisse)
Kui kere värvimisse siis võtan lae maha ning läheb tegemisse.
Süüde ning karburaator korralikul paika ja toimima.
Muretsetud on ka veljed 7.5" laiad, vaja värvida ning rehvid peale osta.

Praegu rohkem selle autoga seoses ei tule meelde. Auto peab olema 2014 mai kuuks valmis, kuna kasutan seda autot uurimustööna Gümnaasiumi lõpetamiseks. Olen teinud seda tasapisi ning kuna ise praegu 17 ning raha eriti kuskilt ei tule, siis masin valmib natukene aeglaselt. Autol olen kõik asjad peaaegu ise ära teinud. Ainuke asi millega oli vaja abi, oli mootori kokkupanek.

Kõik kriitika ja soovitused on oodatud ning kui midagi meelde tuleb autoga seoses siis kindlasti annan teada ning kõikidest uuendustest teavitan ka teid. :)
NB! Vabandan kirjavigade ees ( kui on :D ) ning piltide kvaliteedi eest.
Pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Võimedi läks siis varuratta asemele ning peale läks lehtalumiinium. Augud tegin sisse, et võimendi saaks õhku.
Pilt


Gerton


Viimati muutis gerton06, 05.01.2014 23:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.6 53kw - 1989 - gerton06
PostitusPostitatud: 04.01.2014 12:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2009 16:59
Postitusi: 1143
Asukoht: Jõhvi
Eile ( 3.01.2014 ) katsetasin autos ekvalaiserit ning makki, lõpus panin ka subwoofri elemendi taga tööle. Kõik töötab ning muusikaga on põhimõtteliselt ühelpool.
Ekvalaiser: Elta 8950
Makk: Kenwood KDC-W3037


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.6 53kw - 1989 - gerton06
PostitusPostitatud: 05.01.2014 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2009 16:59
Postitusi: 1143
Asukoht: Jõhvi
Täna ( 5.01.2014 ) sai sisu natuke kokku korjatud ning ekvaliser sai keskkondlisse ära pandud ning kinnitatud. Pilti ka :
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.6 53kw - 1989 - gerton06
PostitusPostitatud: 01.03.2014 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2009 16:59
Postitusi: 1143
Asukoht: Jõhvi
Kuna Subwoofri kasti ei ole keegi pakkunud, siis võtsin selle tegemise ise ette, nagu ma eespool mainisin, siis kasti tegemisel on üks probleemne koht, nimelt on vaja vorm teha koopa poolse seinast.
Algselt tegin siis nn prototüübi valmis, lihtsalt klopsisin midagi umbes kokku. Tänu oma nutikusele sain ka vormi ära valatud ning täna 1.03.2014 hakkas õige kasti ehitus pihta. Materjaliks on siis 12mm vineer, ( oli ka 26mm materjali millest teha, aga kahjuks see koht kuhu kast läheb on niigi väike, siis oleks kasti mahtuvus tulnud väga väike ). Kõik seinad sain täna valmis, vaja esiseinale veel ehitada nn koonus, et element natuke välja tuua. Järgmine nädal ostan inventeri toru ning terminali ära, siis saab edasi ehitada.
Pildid:
Vormi tegemine:
Pilt
Poolik kast:
Pilt
Kast koos vormiga:
Pilt
Pilt

Vahepeal sai ka karburaatorit natuke lammutatud ning visatud diisli/bensiini segusse ligunema.
Tulemus on väga rahuldav.
Pilt

Järgmine nädal tulevad ka paar detaili ära, eks annan lähemalt teada kui asjad kohal.

Gerton


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7