Natuke lähemalt siis...
Edasi veab seda 1.8T mootor koodiga AVJ, tagasild käib niisama kannul ei vea ega ei tõmba. Aastaks on tal 2002 ja toodud riigist Rootsi. Eestis olnud ainult 1 omanik pea 2 aastat.
Külge poogitud ka elektriline eelsoojendi. Muidu suhteliselt plank. Ostuplaani tegelikult ei olnud ja puht juhuslikult sattusin peale ja võtsin ära. Hind oli soodne kuid sellel ka omad põhjused. Nimelt siis esiklaas vajab vahetamist ja mingiaeg ka roolilatt kuna välimise otsa kumm on kergelt niiske. Olles sellega sõitnud kuskil 3000 km juba siis sel ajal on õlitase roolivõimul sama.
Esimesel päeval kohe auto ka jõnksutas...arvuti sappa, kolmas süütepool üle õla, uus külge ja asi korras.
Aegajalt läheb ka veojõukontrolli tuli põlema ja kustub ise, arvatavasti üks ABS-i anduritest veidi kaugele jäänud.
Nüüdseks on kaks korda ka mootorituli põlema läinud, veakoodid sellised:
17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
P1293 - 001 - Short to Plus - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
Mootorituli põleb ilmselgelt teise vea pärast. Kuna olemas endal koodide kataloog siis selgitus seal:
Catalytic converter.Keegi selgitaks lähemalt?
Esimesel veakoodil põhjus poolpiduses termostaadis?
Muud nagu ei olegi lisada, sõita on ikka kolemugav, tagaistujad mainivad natuke suuremast ruumikusest võrreldes mu B5-ga.
Puudusteks hetkel käetugi ees (ei jõua enam sixpäkke osta, imekiirelt kipuvad kaduma) püsikas ja kompuuter. Üritan kunagi lahendada antud puudused.
Pilte ka:



Pole veel aega olnud seest koristada.

Suvine konditsioon hetkel selline.
