Mõtlesin ka siinse foorumi kasutajatele enda daily driver'it tutvustada.
Kogu lugu sai alguse eelmisel talvel, kui sõber endale classic STI ostis ning ma selle kõrvalistmel mõned kiiremad sain. Ning märtsis leidsingi teema peasüüdlase, mille vastu mõtlemata vahetust pakkusin. Ja 21. märtsist ongi see auto minu.
Autoks on hõbedane (406 - Light silver) 1996.a. Subaru Legacy GT-B, mille sünnimaaks on Jaapan, kuid suure osa elust veetnud ka Inglismaal, kust see 2011. aastal Eestisse toodi ning 2012. aastaks LHD conversion tehti. Läbisõiduks oli tol hetkel kontrollitav 176380km.
Mootoriks EJ20R - 1994cc sequential twin-turbo, 206kw, 338NM, selle otsas istub 5-käiguline manuaalkast TY752VBCAA (STi Version 3). Pidev nelikvedu ilmselgelt.
Varustus on puhtjaapanlik:
4 x el. aknad, el. klapitavad soojendusega peeglid, el. liikuv antenn, el. luuptuled, luubiga udukad, 8 kõlarit, klapitavad tagaistmed, koeravõrk, käetoed jm. must-have pudi-padi. Nii plank ei ole nagu EU-spec Legacyd

Speclist:
STi strutbar
STi sportistmed
STi pedaalid
Bilsteini sportvedrustus (standardis kõikidel GT-B'del)
Zimmermann puuritud pidurikettad ees ja taga
FET TB-206 Turbotimer
Raid HP boostikell ja voltmeeter
3'' summuti & downpipe, OBX-R lõpupütt
Nutbeam NSS solenoid-box (tegeleb turbode juhtimisega, põhimõtteliselt lihtsalt ühe Inglismaa Legacy-venna poolt puhastatud ja taastatud originaal)
Clarion DRX8675Rz stereo
JBL 6,5'' 210W kompod
Grounding mod
Momo nahkrool
Sellisena ma ta sain:



Nokitsemist jagus igaks vabaks hetkeks ning kõigest kirjutada ei jõua. Välised muutused on näha piltidelt, sisemise ilu parandamiseks tehtud töödest väärivad mainimist ehk:
- Greddy boostcontrolleri vahelt viskamine ning originaaljuhtimise taastamine
- õlivahetus (Castrol 10W40) ja uued NGK küünlad
- rihmad, rullikud, veepump, filtrid ja vedelikud
- palju korrastamist salongis, peamiselt puuduvate detailide, mittetöötavate nuppude jms. näol.
Lisaks olen liigagi mitmel korral olnud rõhuga hädas. Autol on kaks turbot, millest esimene puhub kuni 4000RPM 0,7bar rõhku (minu auto puhul 0,85bar), seejärel on ~700RPM rõhuauk, kus samade gaaside pealt rakendatakse järgi teine turbo (välismaa foorumites kutsutakse seda hellitavalt VOD - Valley Of Death), mis siis puhub 1,1bar (minu auto puhul 1,2bar) lõpuni välja.
Vahepeal vaevanud rõhuprobleem seisnes aga selles, et aju töötas safe mode's (pisut laisem throttle response ja 0,5bar'ini piiratud rõhk) ning vajas ECU resetti ning peale seda u. 50km pisut rahulikkumat sõitu.
Selline oli ta suvel:





Ning vastu talve rändasid järgmisele omanikule need kuldsed 17'' Tecnocasti veljed ja auto külge said lõpuks need puuduolevad udukad:

Kui auto ikka kevadeni minu valduses püsib, siis kindlasti tuleks ta maale pisut lähemale saada, leida mingid 18'' valukad, mis sinna alla mahuvad ja helipilti parandada uue makiga ning madalama otsaga. Lisaks muidugi elementaarsed hooldused, sedapuhku siis vast veermikus.