"Pikalt" sai liigeldud Audiga. ( Pool aastat on mu jaoks vägagi pikk aeg. ) Kuid kuna Audi oli nagu Facebook´is menukas " Candy Crush Saga " mille levelite läbimiseks tuli koguaeg alustada üha uuesti ja uuesti. Lõppu nagu ei paistnudki. Tegid ühe asja ära, sai kohe uue jama kaela. Maadlesin ja jagelesin sellega päevast-päeva, kuust kuusse. Tüütas ära ja nagu sellistel liiklusvahenditel kombeks. Ilmutas see end Auto24 portaalis. Möödusid päevad kui ühel vihmasel Jaanuari õhtul tuli mu taskutelefonile kaugekõne otse pealinnast. Järgmine päev tõi Sebe lillakarva ühistransport Pärnu kaks venerahvusest noormeest. Kaks tiiru käidi ümber Audi, ütlesin: " istume sisse ja naudi! " Kuna Audi oli selleks päevaks terveks ravinud siis alustasime kuue silindri jõul proovisõitu mööda pimedaid Pärnu tänavaid. Laternais sirasid Xenonid ning Remuse jorina saatel liikusime ühelt ristmikult teisele. Kohustulik tingimine 50€ ei möödunud ka seekord. Kuna tahtsin edaspidi enda pangakontol olevaid euroopa ühiskupüüre otstarbekamalt kasutada, andsin auto 50€ soodsamalt ära. Hundid söönud, lambad terved! Koju jõudes aga tekkis küsimus. Millega ma nüüd liiklen? Olles poole ööni Auto24 liikureid otsast lõpuni vaadanud, sain aru, et miskit head soodsalt ei saa. Võtsin suuna siis idanaabrite populaarsele saidile Okidoki. Veidi seal ringi tuuseldades jäi silma väga korralik Opel Vectra B 1,6 aastast 97. Järgmine päev see Opel mu maja ees juba seisiski. Omanikuks oli vanem vene härra kes oli seda isendit väga hästi hoidnud. ( Polegi nii korraliku Vectrat näinud. ) Oma poolteist kuud kulgesin sellega ringi kui leidis ka see liikur enda asukoha Auto24 portaalis. Läinud nädalavahetusel helistas keegi härra Rakverest, et on väga huvitatud sellest Opelist, et kas ma ei viiks talle seda Rakverre ära? Kuna ta oli nõus mu kütuse ja aja kompnseerima siis teisipäeva hommikul alustasin teekonda Pärnust-Rakvere suunas. Rakveres toimus müük probleemideta ja üsna kiiresti. Nüüd oli minukord istuda Sebe lillakarva bussi. Pileti ostsin Tallinnasse. Teepeal avastasin bussist puuduva Wifi!

Ei no palju õnne! Olin niigi külmunud ja väsimus oli peal, silme ees terendas vaid soe kodu ja pehme ase. Ühel hetkel meenus mulle, et olin eelmine päev ühte Galanti näinud Auto24-s. Kõne kallile kaasale kes kiirelt kuulutusest numbri minu mobiilile saatis. Kuna Galanti omanik lubas kenasti Tallinna bussijaama tulla siis loodsin, et see isend ei oleks nii läbi, mis taaskord suuri summasid sooviks saada. Tallinnas ootas mind parklas teemas olev liiklusvahend. Tiir ümber auto ning tõdesin endamisi, et välimus ju täitsa " nitševoo" . Ka salong paistis täitsa hea olema. Istmed terved ja puhtad. Ning peegliküljes kõlkuv "new car" lõhnakuusk oli täitnud terve salongi meeldiva aroomiga. Ei lasknud end sellest aroomist rohkem lummata ja tulin autost välja värske õhu kätte. Sest kätte oli jõudnud aeg rääkida vigadest. Omanik polnud kitsi ja Eesti keelt purssides katsus mulle ka need välja rääkida. Tegin väikse prooviringi ning sel ajal üritasin ise ka võimalikult spetsialist olla siis tegin omapoolse hinnapakkumise millega jäädi rahule ning sõit Pärnu poole võis alata...
.. Siin ta siis on. Jaapani trabant - Mitsubishi Galant!
*Hall metallik
*Sedaan
*Automaat kast
*Veluursisu
*Kärukonks
*Bensiinimootor ( 2,0 100kw. )
Peenemad pudinad:
*Konditsioneer
*4x el.aknad
*Püsikiirusehodija
*Soojendusega peeglid
*2x istme soojendused
*Läikega toonklaasid taga
*15 valuveljed
Mõned pildid kuulutusest:




Et see teema nii roosiline ei tunduks siis loomulikult esinevad praegu ka vead.
*Üks mootoripadi pehme.
*Summuti tahab keevitust ühest kohast.
*Amordikannu juures vaja veidi keevitada. ( On miskit seal tehtud kuid tundub, et polnud just keevitusaparaadiga väga sina peal. )
*Esimene stabika puks täiesti surnud. ( on stabika? Koopasse pea pistes terendab kohe silme ees, ma neid jubinaid ei tunne nii hästi

)
*Õlifiltri vahelt immitseb õli. ( Uus filter uue tihendiga peaks aitama, loomulikult siis ka õlivahetus kohe. )
*Esimene stange alt on viga saanud. ( Kuskile otsa sõidetud ja ära tagurdatud. )
*Termostaadil "parim enne" möödas.
*Uut makki vaja + kõlarid ühendada. ( praegu mingi juust sees ja ainult üks kõlar mängib eest )
Praegu on kõige häirivam viga see, et rööbastes ja selle tänase lumega see auto ei püsi teepeal vaid tagaots kipub ujuma. Mingi jubin on usutavasti tagasillas surnud. Misasi? Amordid tunduvad korras olema ja ka vedrud terved. Vaja see kohe esimese asjana likvideerida!
Head:
Mootor töötab ilusti
Käigukast toimetab ideaalselt.
Kui suutsid selle teema läbi lugeda siis müts maha!

Mina näiteks käisin küll kaks korda seda teemat tehes suitsu tegemas.