Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lukku!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=127747
1. leht 3-st

Autor:  Andres003 [ 01.02.2014 09:52 ]
Teema pealkiri:  Lukku!

"Pikalt" sai liigeldud Audiga. ( Pool aastat on mu jaoks vägagi pikk aeg. ) Kuid kuna Audi oli nagu Facebook´is menukas " Candy Crush Saga " mille levelite läbimiseks tuli koguaeg alustada üha uuesti ja uuesti. Lõppu nagu ei paistnudki. Tegid ühe asja ära, sai kohe uue jama kaela. Maadlesin ja jagelesin sellega päevast-päeva, kuust kuusse. Tüütas ära ja nagu sellistel liiklusvahenditel kombeks. Ilmutas see end Auto24 portaalis. Möödusid päevad kui ühel vihmasel Jaanuari õhtul tuli mu taskutelefonile kaugekõne otse pealinnast. Järgmine päev tõi Sebe lillakarva ühistransport Pärnu kaks venerahvusest noormeest. Kaks tiiru käidi ümber Audi, ütlesin: " istume sisse ja naudi! " Kuna Audi oli selleks päevaks terveks ravinud siis alustasime kuue silindri jõul proovisõitu mööda pimedaid Pärnu tänavaid. Laternais sirasid Xenonid ning Remuse jorina saatel liikusime ühelt ristmikult teisele. Kohustulik tingimine 50€ ei möödunud ka seekord. Kuna tahtsin edaspidi enda pangakontol olevaid euroopa ühiskupüüre otstarbekamalt kasutada, andsin auto 50€ soodsamalt ära. Hundid söönud, lambad terved! Koju jõudes aga tekkis küsimus. Millega ma nüüd liiklen? Olles poole ööni Auto24 liikureid otsast lõpuni vaadanud, sain aru, et miskit head soodsalt ei saa. Võtsin suuna siis idanaabrite populaarsele saidile Okidoki. Veidi seal ringi tuuseldades jäi silma väga korralik Opel Vectra B 1,6 aastast 97. Järgmine päev see Opel mu maja ees juba seisiski. Omanikuks oli vanem vene härra kes oli seda isendit väga hästi hoidnud. ( Polegi nii korraliku Vectrat näinud. ) Oma poolteist kuud kulgesin sellega ringi kui leidis ka see liikur enda asukoha Auto24 portaalis. Läinud nädalavahetusel helistas keegi härra Rakverest, et on väga huvitatud sellest Opelist, et kas ma ei viiks talle seda Rakverre ära? Kuna ta oli nõus mu kütuse ja aja kompnseerima siis teisipäeva hommikul alustasin teekonda Pärnust-Rakvere suunas. Rakveres toimus müük probleemideta ja üsna kiiresti. Nüüd oli minukord istuda Sebe lillakarva bussi. Pileti ostsin Tallinnasse. Teepeal avastasin bussist puuduva Wifi! :waah Ei no palju õnne! Olin niigi külmunud ja väsimus oli peal, silme ees terendas vaid soe kodu ja pehme ase. Ühel hetkel meenus mulle, et olin eelmine päev ühte Galanti näinud Auto24-s. Kõne kallile kaasale kes kiirelt kuulutusest numbri minu mobiilile saatis. Kuna Galanti omanik lubas kenasti Tallinna bussijaama tulla siis loodsin, et see isend ei oleks nii läbi, mis taaskord suuri summasid sooviks saada. Tallinnas ootas mind parklas teemas olev liiklusvahend. Tiir ümber auto ning tõdesin endamisi, et välimus ju täitsa " nitševoo" . Ka salong paistis täitsa hea olema. Istmed terved ja puhtad. Ning peegliküljes kõlkuv "new car" lõhnakuusk oli täitnud terve salongi meeldiva aroomiga. Ei lasknud end sellest aroomist rohkem lummata ja tulin autost välja värske õhu kätte. Sest kätte oli jõudnud aeg rääkida vigadest. Omanik polnud kitsi ja Eesti keelt purssides katsus mulle ka need välja rääkida. Tegin väikse prooviringi ning sel ajal üritasin ise ka võimalikult spetsialist olla siis tegin omapoolse hinnapakkumise millega jäädi rahule ning sõit Pärnu poole võis alata...

.. Siin ta siis on. Jaapani trabant - Mitsubishi Galant!
*Hall metallik
*Sedaan
*Automaat kast
*Veluursisu
*Kärukonks
*Bensiinimootor ( 2,0 100kw. )

Peenemad pudinad:
*Konditsioneer
*4x el.aknad
*Püsikiirusehodija
*Soojendusega peeglid
*2x istme soojendused
*Läikega toonklaasid taga
*15 valuveljed

Mõned pildid kuulutusest:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Et see teema nii roosiline ei tunduks siis loomulikult esinevad praegu ka vead. :D

*Üks mootoripadi pehme.
*Summuti tahab keevitust ühest kohast.
*Amordikannu juures vaja veidi keevitada. ( On miskit seal tehtud kuid tundub, et polnud just keevitusaparaadiga väga sina peal. )
*Esimene stabika puks täiesti surnud. ( on stabika? Koopasse pea pistes terendab kohe silme ees, ma neid jubinaid ei tunne nii hästi :kill )
*Õlifiltri vahelt immitseb õli. ( Uus filter uue tihendiga peaks aitama, loomulikult siis ka õlivahetus kohe. )
*Esimene stange alt on viga saanud. ( Kuskile otsa sõidetud ja ära tagurdatud. )
*Termostaadil "parim enne" möödas.
*Uut makki vaja + kõlarid ühendada. ( praegu mingi juust sees ja ainult üks kõlar mängib eest )

Praegu on kõige häirivam viga see, et rööbastes ja selle tänase lumega see auto ei püsi teepeal vaid tagaots kipub ujuma. Mingi jubin on usutavasti tagasillas surnud. Misasi? Amordid tunduvad korras olema ja ka vedrud terved. Vaja see kohe esimese asjana likvideerida!

Head:
Mootor töötab ilusti
Käigukast toimetab ideaalselt.

Kui suutsid selle teema läbi lugeda siis müts maha! :hail Mina näiteks käisin küll kaks korda seda teemat tehes suitsu tegemas.

Autor:  Smm [ 01.02.2014 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Väärt lugemine! Selliseid teemasi hea lugeda, jätka samas vaimus!

Autor:  mihkel-m [ 01.02.2014 16:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Muidugi võib tagasilla läbi loksutada lasta põhjalikult, kuid ilmselt on lihtsalt sildade kokkujooks paigast ära. Galandi puhul tavaline. Olen näinud isegi isendit mis 70ga talvel teel püsida ei tahtnud. :D Peale sillastendi sõitis nagu peab.

Autor:  talon [ 01.02.2014 18:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Rooste ?

Autor:  Andres003 [ 01.02.2014 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

mihkel-m kirjutas:
Muidugi võib tagasilla läbi loksutada lasta põhjalikult, kuid ilmselt on lihtsalt sildade kokkujooks paigast ära. Galandi puhul tavaline. Olen näinud isegi isendit mis 70ga talvel teel püsida ei tahtnud. :D Peale sillastendi sõitis nagu peab.


Ei hakka siia oopc-i skeeme joonistama. Aga pealt vaadates on mu taga rattad sellises poosis: / \ ( Muidugist mitte nii hullusti. Kuid tagant põhjaalt on aru saada, et jooksevad sisse poole.


100% õigust räägid. Täna tagumisi rattaid vaadates jooksevad mõlemad sisse poole. Seega jah, sillastend tuleb teha. Ju selle tegemise käigus saab vast mõne pudina ka siis ära vahetatud.

Autol on hiljuti amordid väidetavalt vahetatud. Nina tundub eest jube nõmedalt kõrgel. ( Siin pean silmas ratta ja koopa vahe. ) Kardan, et tuleb paar keerdu maha võtta. :rokib
Pilt

Autor:  Andres003 [ 01.02.2014 19:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

talon kirjutas:
Rooste ?



Väljast rooste puudub. Pagasniku põhi on saanud siiski keevitustöid tunda saanud. Mastiksit on ka peale võõbatud. Seda müüja mulle kohe esimese asjana uhkusega näitas. ( "Mjul sjõber kjeevitus tegema sin." <-- Müüja kuldsed sõnad ) Minu sõbrale jääb siis keevitusega tiristada kapoti all parema amordikannu juurest. See tundub hapu olema. Samas karbid tundusid kõvad olema. Kuna tungraudade otsa on see isend ükspäev sattunud. Sest pidime ära mõõtma suka. Kuna müüja väitis, et sukk vajab vahetust. Tegelikult see vahetatud ning sumps ise kuskilt kinnituse juurest veidi löriseb. Pmst saigi selleks japs võetud. Et ennem pigem lasta tal siit-sealt veidi kere teha ja mõned kuluosad ära vahetada. Siiani japside tehnika kohta vaid kiidusõnu kuulanud ja nagu mõniaeg tagasi välja kilkasin. Lubasingi ju Japsi osta. Mootor töötab ilusti ja käiguvahetus toimib ideaalselt. Arvestades seda, et see liikur on Eestist uuena ostetud siis kere olukord praegusel päeval on täiesti viisakas.

Autor:  mihkel-m [ 01.02.2014 21:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Mitsul ongi vedrud sellised värdjad ja hoiavad kõrgel. Muidugi ei ole ka välistatud, et mingi teadjamees pani sinna V6 vedrud alla, mis on 2 liitrise mootori peal natuke jäigemad ja hoiavad kõrgemal. Vedrust õnneks kannatab maha võtta küll ülalt.

Seda teel püsimist mõjutab nii esi kui tagasilla kokkujooks, st kindlasti ikka mõlemad ära teha. Kui remontima hakkad silda, siis soovitan kõik õõtsad korraga vahetada ja kvaliteetse tootja omad, sõidad muretult üsna pikalt. See ükshaaval vahetamine on porno ja ikka jääb mingi kolks kuhugi sisse. Ülemiste õõtsade sarniire vahetasin mina nt 2x aastas, aga ma ka alati võtsin pigem odava jupi ja vahetasin ükshaaval. Mul autovahetuse peamine ajend oligi see esisild, mida ma ei raatsinud ega õieti jaksanudki korraga välja vahetada. Volvo hea oma ühe õõtsa ja ühe sarniiriga. :D

Mootor peaks jah ilusti vastu pidama, need 2.0'id on üsna head.

Autor:  Killer666 [ 02.02.2014 10:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Loen teemat ja imestan kuidas saab sellisest junnist vaimustuses olla ja nii pika kirjatüki valmis treida.
i.

Autor:  Andres003 [ 02.02.2014 11:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Mina näiteks imestan, et sa viitsisid selle esimese posti üldse läbi lugeda. Seega tundub, et ka sina mingilmääral oled alati vaimustatud minu liiklusvahenditest. :)

Ma nüüd ei tea, kas see nädal või järgmine nädal. Kuid koheselt teen ära sellised asjad:

- Sildade regull
- uus õli
- termostaat
- summuti keevitus
- esivedrudelt paar keerdu maha
+ mõned puksid/jubinad mis vahetust vajavad.

Uut makki otsin ka!

Autor:  Welllo [ 02.02.2014 11:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

See ongi see universaalkerega praktiline auto, mille vastu audi sai välja vahetatud, kuna titekäru audisse ei mahtunud?

Autor:  @almera [ 02.02.2014 11:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Vähemalt on Jaapanlane ja võib loota, et tehnika kestab kauem kui sel Audil mis enne oli(peaasi, et kere tugev on). Välimuselt ju ka täitsa sile masin.
Mul üks korralik Sony xplod makk sulle odavalt pakkuda(20 € ja saadan Pärnu), kui müügiks tahad külge panna?

Autor:  Andres003 [ 02.02.2014 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Welllo kirjutas:
See ongi see universaalkerega praktiline auto, mille vastu audi sai välja vahetatud, kuna titekäru audisse ei mahtunud?



Kui leiad selle hinnaga universaali mis mulle istuks siis anna julgelt teada. See isend sai võetud ligi juba seetõttu, et ma olin selle Pärnu-Rakvere-Tallinn matkaga nii ära külmunud, et mul oli ausalt öeldes suht savi. Oluline oli, et salong oleks soe ning katus peal.

Sellel mitsupitsul käivad taga istmed ilusti alla ning pagasnik on täiesti arvestava suurusega.

Autor:  Andres003 [ 02.02.2014 12:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

@almera kirjutas:
Vähemalt on Jaapanlane ja võib loota, et tehnika kestab kauem kui sel Audil mis enne oli(peaasi, et kere tugev on). Välimuselt ju ka täitsa sile masin.
Mul üks korralik Sony xplod makk sulle odavalt pakkuda(20 € ja saadan Pärnu), kui müügiks tahad külge panna?


Ma veel pole müügini jõudnud. Enne likvideerin need puudused ja kulgeks mõnda aega, vaatan kuda istub mulle. Märtsis vaja ÜV ka teha. Enne ei hakka müümagi, kuna kes see ikka nii väga lõppeva ÜV-sega autot julgeb osta. Teen korda ja läbin ÜV-se ning eks siis paistab mis edasi. Praegu kulgen aga ise..

Autor:  talon [ 02.02.2014 12:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

Mis te ulute. Niikaua kui pornot v pederastjat ei tehta las olla.

Autor:  Reimers [ 02.02.2014 17:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-

No täitsa okei pill ju. Natukene putitad ja sõidab nagu miki

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/