Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 20.08.2019 15:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 10.02.2015 23:07 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1135
Asukoht: Pärnu
Tee puit korda, riivab silma...
Liivapaber, lakk paar kolm tundi ja nagu uus...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 11.02.2015 14:39 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3622
Tõmba carbonkleepsuga üle :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 11.02.2015 14:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6917
Asukoht: Jüri
moribundity kirjutas:
Tee puit korda, riivab silma...
Liivapaber, lakk paar kolm tundi ja nagu uus...


See igale lausele .................. lisamine riivab ka silma :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 12.02.2015 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1627
Kusjuures see polegi mind varem niipalju häirinud,jargmine nädal teen ara.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 12.02.2015 21:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2006 14:35
Postitusi: 151
Ma võtan ka järgmine nädal oma käigukangi ümber käiva plaadi kaasa siis.. :D
"Tunnen kaasa" et velg alla läks, sobis täitsa hästi ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 20:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1627
ei läinud see lakkimine nii lihtsalt.
lakk oli valget värvi lihvides,seega mingit tooni seal sees polnud.
samas lakkima hakates ei saanud ma seda kuidagi ühtlaseks,jäi laiguline,ehk vana lakiga kohad jäid tumedamad.
kõige rõvedam jäi see,et nendesse kohtadesse kus varem olid mõrad ei jäänud lakk peale,tekkisid nagu suured silikoni kraatrid,lasin vahelduva eduga 5+ märga kihti ja asi ei paranenud.
keegi ehk puitu lakkinud oskab nõu anda?:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.10.2014 13:43
Postitusi: 125
Asukoht: Saku
Need kohad uputa tikuga täis, lihvi siledaks ja siis püssiga uuesti.
Või parim variant oleks puiduni haljaks lihvida ja paar uut kihti lakki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 20:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1627
no need kraatrid olid ikka nii suured,et tikuga poleks seal midagi teha olnud,püssiga tuimalt peale lastes ta sinna ei jäänud seega ei saa ta väga tikuga ka ju jääda.
tervenisti puhtaks laskmisega jälle see jama,et see puidu mustri kiht on päris õhuke ja sealt läheb kergelt läbi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 22:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.10.2014 13:43
Postitusi: 125
Asukoht: Saku
Ise tahtsid abi, aga vaidled ??
Sinu arvamus, kogemuste ja faktide vastu ei saa !
Koguelu on sellisel viisil neid "kraatreid" kaotatud, kuna see on põhimõtteliselt ainukene variant.
Kui ühest korras ei piisa, siis teed kaks/kolm/neli korda.
Tikuga, noaotsaga, millega iganes. Tähtis et saad suunata laki otse kraatrissse.

Püssiga lastes koguneb aina rohkem ja rohkem lakki "kraatri" servadesse ja kraater muutub visuaalselt suuremaks.
Lõpuks tasandub ära küll, aga selle sama kraatri jälg jääb näha kuna ta jääb kõrgem.

Lihtsam on paarkorda tilgutada otse kraatrisse, tasaseks lihvida ja korra püssiga siledaks lasta.

Üks puust ja punaseks video ka.
https://www.youtube.com/watch?v=Q6782J_zJLs


Viimati muutis varviline, 17.02.2015 22:13, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1356
Asukoht: Tartu.
varviline kirjutas:
Miks sa vaidled ?
Sinu arvamus, kogemuste ja faktide vastu ei saa !
Koguelu on sellisel viisil neid "kraatreid" kaotatud, kuna see on põhimõtteliselt ainukene variant.
Kui ühest korras ei piisa, siis teed kaks/kolm/neli korda.
Tikuga, noaotsaga, millega iganes. Tähtis et saad suunata laki otse kraatrissse.

Jutt õige, silikoni-pooriauke saab ka sarnasel meetodil õigel hetkel tehes eemaldada.
Ise kasutan sellist asja:
Pilt
Sellega saab ka suuremaid tolmutäppe või näiteks karvu edukalt lakist eemaldada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 22:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
Veebaasil lakk ongi lihvides valge. Ainuke lahendus neid kraatreid kaotada ongi uputada-uputada-uputada. Lased paksu ühtlase kihi, lased täielikult kuivada, kerge lihv(võimalikult pehme paberiga), uus kiht, jne.

Ja kui ikka perse läheb siis lakk maha ja otsast peale.
Olen käsitööna aastaid valmistanud erinevat puitmööblit mustast plangust paigalduseni, nii et...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.10.2014 13:43
Postitusi: 125
Asukoht: Saku
Miks teha kiirelt, kui saab ka aeglaselt :uhoh

Sellel püssiga uputamisel on omad miinused, millepärast seda eriti ei taheta ka praktiseerida.
Osaliselt olen seda eelmises postis juba kirjeldanud.
Uputamisel on suur tõenäosus et paks lakikiht hakkab mullitama/kobrutama/halliks tõmmata ja veel sada muud probleemi.

Sinupoolne veebaasi väide on lollus.
Lihvides on kõik lakid "valged" .
Olgu nad epoksiidid, vee või lahusti baasil.

Samuti tuleks esimesed korrad kohe kindlasti lasta kõva paberi ja klotsiga.
Siis jääb lõpptulemus parem, siledam ja tasasem.


Viimati muutis varviline, 18.02.2015 00:05, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 17.02.2015 23:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1627
varviline kirjutas:
Ise tahtsid abi, aga vaidled ??
Sinu arvamus, kogemuste ja faktide vastu ei saa !
Koguelu on sellisel viisil neid "kraatreid" kaotatud, kuna see on põhimõtteliselt ainukene variant.
Kui ühest korras ei piisa, siis teed kaks/kolm/neli korda.
Tikuga, noaotsaga, millega iganes. Tähtis et saad suunata laki otse kraatrissse.

Püssiga lastes koguneb aina rohkem ja rohkem lakki "kraatri" servadesse ja kraater muutub visuaalselt suuremaks.
Lõpuks tasandub ära küll, aga selle sama kraatri jälg jääb näha kuna ta jääb kõrgem.

Lihtsam on paarkorda tilgutada otse kraatrisse, tasaseks lihvida ja korra püssiga siledaks lasta.

Üks puust ja punaseks video ka.
https://www.youtube.com/watch?v=Q6782J_zJLs

no kui see on vaidlemine......pole sinu elukogemuse vastu ka üritanud vaielda.kuna puidu lakkimise kohalt pole endal mingit kogemust,

need nn kraatrid olid kohati 1cm x 1cm,ning nad ei tasandunudki ära ja need asusidki haljal pinnal.

huvipärast proovin seda tikuotsa nippi homme.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 18.02.2015 00:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.10.2014 13:43
Postitusi: 125
Asukoht: Saku
1x1cm ala ei saa väga mõraks enam nimetada.
Sul on sealt ilmselt tükk puudu ?
Või räägime me hetkel üksteisest mööda ??

Pead pakule ei pane, aga minuteada peaks seal epolakk tehasepoolt olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB w124 300d 1992 fedja
PostitusPostitatud: 18.02.2015 00:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 855
Ära jama, pane carbon kile peale.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: tonisk ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7