Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

MB w124 300d 1992 fedja
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=127893
6. leht 8-st

Autor:  moribundity [ 10.02.2015 23:07 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Tee puit korda, riivab silma...
Liivapaber, lakk paar kolm tundi ja nagu uus...

Autor:  EnricoN [ 11.02.2015 14:39 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Tõmba carbonkleepsuga üle :D

Autor:  kj [ 11.02.2015 14:52 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

moribundity kirjutas:
Tee puit korda, riivab silma...
Liivapaber, lakk paar kolm tundi ja nagu uus...


See igale lausele .................. lisamine riivab ka silma :D

Autor:  fedja. [ 12.02.2015 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Kusjuures see polegi mind varem niipalju häirinud,jargmine nädal teen ara.

Autor:  martinp [ 12.02.2015 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Ma võtan ka järgmine nädal oma käigukangi ümber käiva plaadi kaasa siis.. :D
"Tunnen kaasa" et velg alla läks, sobis täitsa hästi ;)

Autor:  fedja. [ 17.02.2015 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

ei läinud see lakkimine nii lihtsalt.
lakk oli valget värvi lihvides,seega mingit tooni seal sees polnud.
samas lakkima hakates ei saanud ma seda kuidagi ühtlaseks,jäi laiguline,ehk vana lakiga kohad jäid tumedamad.
kõige rõvedam jäi see,et nendesse kohtadesse kus varem olid mõrad ei jäänud lakk peale,tekkisid nagu suured silikoni kraatrid,lasin vahelduva eduga 5+ märga kihti ja asi ei paranenud.
keegi ehk puitu lakkinud oskab nõu anda?:D

Autor:  varviline [ 17.02.2015 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Need kohad uputa tikuga täis, lihvi siledaks ja siis püssiga uuesti.
Või parim variant oleks puiduni haljaks lihvida ja paar uut kihti lakki.

Autor:  fedja. [ 17.02.2015 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

no need kraatrid olid ikka nii suured,et tikuga poleks seal midagi teha olnud,püssiga tuimalt peale lastes ta sinna ei jäänud seega ei saa ta väga tikuga ka ju jääda.
tervenisti puhtaks laskmisega jälle see jama,et see puidu mustri kiht on päris õhuke ja sealt läheb kergelt läbi.

Autor:  varviline [ 17.02.2015 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Ise tahtsid abi, aga vaidled ??
Sinu arvamus, kogemuste ja faktide vastu ei saa !
Koguelu on sellisel viisil neid "kraatreid" kaotatud, kuna see on põhimõtteliselt ainukene variant.
Kui ühest korras ei piisa, siis teed kaks/kolm/neli korda.
Tikuga, noaotsaga, millega iganes. Tähtis et saad suunata laki otse kraatrissse.

Püssiga lastes koguneb aina rohkem ja rohkem lakki "kraatri" servadesse ja kraater muutub visuaalselt suuremaks.
Lõpuks tasandub ära küll, aga selle sama kraatri jälg jääb näha kuna ta jääb kõrgem.

Lihtsam on paarkorda tilgutada otse kraatrisse, tasaseks lihvida ja korra püssiga siledaks lasta.

Üks puust ja punaseks video ka.
https://www.youtube.com/watch?v=Q6782J_zJLs

Autor:  roland525 [ 17.02.2015 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

varviline kirjutas:
Miks sa vaidled ?
Sinu arvamus, kogemuste ja faktide vastu ei saa !
Koguelu on sellisel viisil neid "kraatreid" kaotatud, kuna see on põhimõtteliselt ainukene variant.
Kui ühest korras ei piisa, siis teed kaks/kolm/neli korda.
Tikuga, noaotsaga, millega iganes. Tähtis et saad suunata laki otse kraatrissse.

Jutt õige, silikoni-pooriauke saab ka sarnasel meetodil õigel hetkel tehes eemaldada.
Ise kasutan sellist asja:
Pilt
Sellega saab ka suuremaid tolmutäppe või näiteks karvu edukalt lakist eemaldada

Autor:  SpikeBMW [ 17.02.2015 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Veebaasil lakk ongi lihvides valge. Ainuke lahendus neid kraatreid kaotada ongi uputada-uputada-uputada. Lased paksu ühtlase kihi, lased täielikult kuivada, kerge lihv(võimalikult pehme paberiga), uus kiht, jne.

Ja kui ikka perse läheb siis lakk maha ja otsast peale.
Olen käsitööna aastaid valmistanud erinevat puitmööblit mustast plangust paigalduseni, nii et...

Autor:  varviline [ 17.02.2015 23:15 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

Miks teha kiirelt, kui saab ka aeglaselt :uhoh

Sellel püssiga uputamisel on omad miinused, millepärast seda eriti ei taheta ka praktiseerida.
Osaliselt olen seda eelmises postis juba kirjeldanud.
Uputamisel on suur tõenäosus et paks lakikiht hakkab mullitama/kobrutama/halliks tõmmata ja veel sada muud probleemi.

Sinupoolne veebaasi väide on lollus.
Lihvides on kõik lakid "valged" .
Olgu nad epoksiidid, vee või lahusti baasil.

Samuti tuleks esimesed korrad kohe kindlasti lasta kõva paberi ja klotsiga.
Siis jääb lõpptulemus parem, siledam ja tasasem.

Autor:  fedja. [ 17.02.2015 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

varviline kirjutas:
Ise tahtsid abi, aga vaidled ??
Sinu arvamus, kogemuste ja faktide vastu ei saa !
Koguelu on sellisel viisil neid "kraatreid" kaotatud, kuna see on põhimõtteliselt ainukene variant.
Kui ühest korras ei piisa, siis teed kaks/kolm/neli korda.
Tikuga, noaotsaga, millega iganes. Tähtis et saad suunata laki otse kraatrissse.

Püssiga lastes koguneb aina rohkem ja rohkem lakki "kraatri" servadesse ja kraater muutub visuaalselt suuremaks.
Lõpuks tasandub ära küll, aga selle sama kraatri jälg jääb näha kuna ta jääb kõrgem.

Lihtsam on paarkorda tilgutada otse kraatrisse, tasaseks lihvida ja korra püssiga siledaks lasta.

Üks puust ja punaseks video ka.
https://www.youtube.com/watch?v=Q6782J_zJLs

no kui see on vaidlemine......pole sinu elukogemuse vastu ka üritanud vaielda.kuna puidu lakkimise kohalt pole endal mingit kogemust,

need nn kraatrid olid kohati 1cm x 1cm,ning nad ei tasandunudki ära ja need asusidki haljal pinnal.

huvipärast proovin seda tikuotsa nippi homme.

Autor:  varviline [ 18.02.2015 00:09 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

1x1cm ala ei saa väga mõraks enam nimetada.
Sul on sealt ilmselt tükk puudu ?
Või räägime me hetkel üksteisest mööda ??

Pead pakule ei pane, aga minuteada peaks seal epolakk tehasepoolt olema.

Autor:  allan1 [ 18.02.2015 00:14 ]
Teema pealkiri:  Re: MB w124 300d 1992 fedja

.

6. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/