Tervist,
Helistas mulle 13.11.2008 sõber, et jou jou, mis teed, sa mu kastikat ei taha omale vöi?
Järgmine päev läksin kohale, vaatasin üle ja vedasin koju. Hind oli hea, kaup veel parem.
Ennemalt on ta olnud 2.8 84kw karpa V6 mootor, kui sellel tekkisid plokikaantesse praod. Siis topiti talle peale Sierra Xr4 2.8 mehaanilise sissepritsega mootor, aga jäi pooleli. Nüüd siis vedasin mina ta koju.
Mis teha vaja:
jagaja peale tuunida -Tehtud
natuke juhtmeid ja voolu sättida -peaaegu tehtud
sumpad alla ehitada
mahlad sisse lasta(mootori öli, käima öli ja tosool) - mootoris öli sees
ja siis peakski söitma..plaan ÜV ära teha ja siis söita. Kevadel kui teine masin värvitud, vb ka keretööd ette vötta, sest roostet ikka leiab kere pealt, just asjade ümbert(suunad, peeglikinnitused jne)
Plaanidest:
lai velg ja madalaks, ning kroom detaild tumedaks ja süngeks masinaks...aga seda kauges tulevikus
Täna sai igasugu asju näpitud kah, tuled paistsid töötavat, laes on vinge kohtvalgusti. Nädalavahetusel teen korralikke pilte kah
Kaasa sain ka eelmise mootori + mingi nissani oma, mille saab kevadel rauaks viia
Aga siis pildid peale ära toomist.





Soetasin ka Ford Ranger/Bronco Haynes'i repair manuali.
300+ lehekülge tarka juttu
Tellisin ebayst, paistab, et korra öliste näppudega lehitsetud, muidu viisakas. Maksis miski 150eeki. Müüja oli lahe, venitas pea kuuaega kui kolmandal dets. viskas alles posti ja täna kohal. Pakitud oli ilusti papist ümbrikusse ja siis raamat veelkord öhuksest papist ümbrise sees. Ning ümbrik oli ka paki sees, seal pisike kaardike kirjaga: Hei Rait! Hope this helps you fix your car!

Hetkeseisuga olen ma ta seisma pannud, kevadet ootama, siis plaanin tösisemalt ette vötta. Nii kaua aga otsin starterit talle.