On seda foorumit jälgitud omajagu ja praegu polnud tattigi teha. Mõtlesingi siis panna ka siia oma auto ülesse, et saaksite kütusekulu küsida ja madaldust soovitada

.
Tegemist on siis odavalt sülle kukkunud 2,2TQ Tumerohelise isendiga. Ostma minnes polnud tal ei ülevaatust, kindlustust, tervet tagaluuki, toimivat püsikiirusehoidjat, kinniseid ukseliiste ja minekut rõhu all. Lihtsalt öeldes suvaline C4 vagun. Kuna aga muu kama, mis küljes oli töötas üsnagi veatult pidi ta endale ikkagi ära lohistama. Odo näitu oli ka keritud ligi 100 tuhat alla enne Eestisse toomist 2006 aastal ja siin on temaga kõigest 55k km enne minu kätte jõudmist sõidetud. Praegu siis 221k km näiduks ees.
Esmalt tuli tegeleda kohe süüteprobleemiga, mis algas uutest kasutatud süütepoolidest ja küünaldest (NGK PFR7B). Vanad küünlad olid NGK 6. seeriast, mis on turbokale liiga kuumad. Läks nagu paremaks, aga vahest kakkus ikka. Vaikselt siiski hakkas tõmbest aimu olema. Sai natuke aega nii liigeldud kuni üks silinder külmemal hommikul enam ei töödanud. Leidsin kohe sama päev uue süütepooli set-i ja sellega oli kõik timm ja sai esimest korda 1,3 bar ülerõhku nautida (Asjal on peal MTM kivi, MAP andur on jäetud stock 200 kPa millega kompuuter valetama ei hakka).
Läksid vahetusse ka kõik rihmad-rullid, õlid difris, kastis ja mootoris. Kuna siiski laenatud poolidega oli endal s***maitse suus, siis pidi ka need originaal Beru-d uued ostma. Odav lõbu polnud aga nüüd vähemalt pole kordagi vahele jätnud enam. Salong sai samuti puhtaks tehtud (pildil veel räpane).
Korra on see Ess mind ka teele jätnud, kui lendas jahutusvedelikulõdvik - originaali ainult saada ja jälle 65 jevrot sai heasse kasutusse pandud. Korda on tehtud ka püsikas ja kellad, kus mõni pirn vajas vahetust. Hiljuti sai tegeletud ka difrilukulülitiga, kus miskipärast oli pistik lihtsalt alla kukkunud ja vahetust vajab "skeleti" pirn, millega juba tegeletakse. Liimimist vajas ka katuseluugiplastiku klamber, mis teda laes hoiab. Lendas siis üle raudtee sõites lihtsalt rippu ükspäev. Sinnagi oli vägev aretus pandud, aga mulle meeldib ikkagi originaali seisund taastada.
Suveks on varutud uus Stange (praegune sai jäärajal natuke puruks sõidetud nurgast), tagaluuk spoileriga ning 2 tagumist ust mis ka mädanevad alt. Varsti tuleks sebida ka A6 liistud, mis näevad vähe kabedamad välja. Ülejäänud auto küljes rooste puudub. Olemas on ka 17 tollised uuemad Avused (vajavad iluravi), mis Audipededele rohkem tutvustamist ei vaja, praktiliselt tutikate rehvidega (mingi Sonar jura on, vaatame, kuidas pidamist on ja vajadusel siis ostab miskit asjalikumat külge). Vajab ka toonklaasi taha. Veetud on ka korraliku helisüsteemi jaoks 25 mm2 juhtmed ja RCA-d. C4 ikka voolu mõnus taha vedada

. Praegu on peal ka mingid sõpradelt saadud väike võim ja woofer.
Lähiajal tuleb teha õlivahetus mootoris, uus õhufilter kindlasti ning ülevaatusele minek Märtsis.
Praktiliselt on tegu esimese autoga, millelt mulle meeldib talviti lund maha rookida. Peale seda on ta lihtsalt niiiivõrd lust sõita. Enne olnud siis minu kasutuses 91 Passat 1.8 66kW ning 00 A6 1.8T 110+kW (praegugi õe käes kasutuses).
Mõni pilt peale ostmist ja vahepeal tehtud. Praegu vaja ilusamaks teha, enne ei hakka korralikumate piltide peale mõtlema väga:

[img]http://imageshack.us/a/img35/8108/zet4.jpg[/img
[img]http://imageshack.us/a/img580/8095/gobw.jpg[/img
[img]http://imageshack.us/a/img20/2176/0mf4.jpg[/img


Hoolduspäevik:
214040 km - Hammasrihma komplekt, Veepump, Soonrihm
214630 km - Süüteküünlad (NGK PFR7B)
215210 km - Kütusefilter (OEM), Termostaat (Wähler)
215590 km - Jahutusvedeliku lõdvik mootori, radika ja paisupaagi vaheline (OEM)
215600 km - Süütepoolid 5x (Beru), Piibud 5x (Beru), Klapikambrikaane tihend (Elring), Osram NightBraker Unlimited H1 2x
215880 km - Mootoriõli (Valvoline 5W40), Õlifilter (Mahle), Käigukastiõli (Valvoline 75W90), Diferentsiaaliõli (Valvoline 75W90), Roolivõimuõli (Valvoline)
216750 km - Tagumised reguleervardad (Lemförder)
216820 km - Sillastend, mõlemad sillad (Vianor)
218100 km - Esimene parem rattalaager (SKF), Rõhulekketest
219870 km - Uued kojamehed (Trico)
220170 km - Jahutusvedeliku flants mootori taga (OEM)