Suvi tuleb ja hammasrattad on liikuma pandud, s.t, et on millest rääkida ja võib teistelegi ette näidata.
Sügisel sai tuttavalt ära ostetud üks ülimalt nutuses seisukorras B4 Cabrio.
Selline masin on ammu olnud musthave nimekirjas ja sellepärast väga pikalt ei mõelnud.
Varustus: automaat, El. aknad, vändaga katus, konditsioneer (but why :O), 15'' originaalvalud, puidust käigukanginupp, puitrool Nardi kirjadega aga 99% mingi feik.
Vedasin ta tööjuurde hoovipeale ja sinna ta mõneks ajaks ka jäi.
Vahepeal käisin toksisin jalaga ja mõtlesin, et küll oleks tore kui sõita saaks.
Mingil ajahetkel kadus igasugune viitsimine ära kuid õnneks mitte lõplikult.
Natuke olukorrast - tehniline pool oli porno, salongi värvis keegi kääbik väga ebakvaliteetselt üle (pärast piltidelt näete), kerel jagub iluvigu, katusekasti kaanesisse on hamstrid kõlariaugud närinud jpm.
Mis siis saama hakkas:
Sügisel veel ei käivitunud väga hästi, olin päris kindel, et pritsepea. Siis aga regulliti süüde paika ja hakkas normaalselt käima.
Pikka aega ei teinud eriti midagi, aga siis panin tutikad Noranza 2'd alla ja... EI juhtunud ikka midagi. Seisis terve talve sisuliselt viitsimise taga.
Nüüdseks on ringi lapatud suurem osa veermikust, kõik rattalaagrid, mootoririhmad, rullid õlid, filtrid.
Uuel nädalal võtan ette salongi.
Nimelt sattus mulle sügisel peaaegu komplektne must sisu, mida peaks nüüd hakkama ringi tõstma. Suurim väljakutse on armatuur, mille kohta mul ka juba juhend välja otsitud on. Eks näeb kuidas saab. Praeguseid istmeid saab veel õnneks päästa.
Tulereflektorid olid oma läike kaotanud ja peale mõningast otsimist leidus inimene, kes sellega aidata saab.
Tulemus jäi hinnale vastav, ehk võib rahule jääda.
Eesmärgiks on saada soojadeks ilmadeks värskelt soetatud Keskin KT1'd puhastatud ja värvialla ja masin ise teekõlbulikuks.
Keretöödeni sellel hooajal ei jõua, seda põhiliselt muude huvide tõttu.
Kriipse ja kraapse ja mõlgikesi on igalpool.
Esistange on "õige" olemas ja ootab mind.
Kui 90% vajaminevaid kere- ja salongijuppe jebaist tellima ei peaks, viitsiks võibolla vähe rohkem ja kiiremini ennast liigutada.
Üldjoontes loodan, et viitsimine ja raha enne otsa ei saa kui auto ka kunagi pärisvalmis saab.
Näitusemasinat ei saa kunagi aga äkki suudan ühele ilusale ja toredale autole pikema eluea pakkuda.
Loomulikult on mul olnud palju abilisi igast tööde tegemisel, milles ma ise pädev pole ja siit suured hurraad neile !
Mõni pilt on ka.






Ja nüüd mõned stiilinäited tasemel maalritööst (kaugelt kaugelt näeb päris hea välja tegelikult aga reaalsus on selline):



Teeme siis nii, et selle auto sünniaasta on 2014 ja vaatame, millal ta ükskord ilusaks saab.
Igasugused pakkumised erinevatele varuosadele ja jubinatele on igati teretulnud.
Edu ja rahakotti mulle !
