Hei Hei. Pikk jutt sitt jutt

Teeme siis lühidalt.... Oli vaja Nelik v tagaveolist.. Universaal, Must, Sakslane, Navi, Nahktuba, Automaat, samas peaks ta liikuma ja et saaks ka ökonoomselt hakkama, Pinnale Jäigi siis ainult E39. Vaatamisväljas oli muidugi ka e61. kuid... mõtlesin siiski tulevikule ja soetud hooopis e39. tunduvalt vastupidavam... ei ole hetkel raha taguda auto alla millega lihtsalt vaja sihtotstarbeliselt sõita. Eks hiljem toob uuema. ega vast rohkem ei olnudki mis panid asjad paika auto ostmisel... millega ise sõitma jäääda mõneks ajaks...
Autost siis
2002 aasta. Märts.
Mootoriks on siis 3.0 liitrit Diislit millel 142kW, ja edasliikumise jõuks siis automaat kast. kaarti saab ehk tulevikuks siis auto isiklikust Navist vaadatud

(Hetkel puudub siis plaat ja inglise keelne soft)
Vaadake siis listi saate parema ülevaate


Mis seal ikka... Auto ostes oli siis selline




Suhteliselt esimeseks asjaks kiskusin ära tagumise Kleeepsu...

Siis hakkas järgmiseks riivama silma spidoplokk.... otsustasin natukene parandada... Peab veel üle tegema aga noo otsustage ise kas sai nati paremaks v mitte.
Algus

Vahepeal

Lõpp

Siis oli käes hetk kui tegin veel midagi auto heaks.
Diamond kujuga võti said korda tehtud. Nimelt ennem ei töötanud Puldi nupud. Sai siis pult lahti kistud ja vähe seal tinutatud ja hakkas jälle tööle. Seega säästsin mina praegu 185€ mida küsis minult UM uue võtme eest.Kahjuks pilte ei teinud kuna oli nii väike ettevõtmine.
Siis sai veel näpitud Juhi Rooli miks mingil põhjusel ei tahtnud edasi ja tagasi liikuda ning üles ja alla.... seega kui süüte välja keerasin siis rooliga ei juhtunud midagi... sai seal natukene liikuma pidavad asjad liikuma pannna ja nüüd rool toimetab ise.... Süüde sisse.. ja Rool tuleb minu poolt mälus olevasse asendisse. ja kui süüte välja keeran lheb ilusti üles ära
Kõrvalistuja peegel ei klappinud ennast kokku. sai siis seegi lahti kistud ja kalagi üles leitud... Juhi oma tuli ilusti omale kohale aga kõrvalistuja mootor tegi ainult häält ja kardetud asi saigi tõeks.. Hambad olid kulunud... peab uurima romulast ehk saab kusagilt uue..

Jälle mingi päev sai vähe auto kallal nokitseda ja ette võtsin siis selleks korraks Esimese stange mis on eelmise omaniku poolt vigastada saanud. Pm jube vaatepilt avanes sealt alt kui stange eest sain.... Nurk mis siis oli sisse sõidetud seal pm vedelesid veel mõned juhtmed üle.. siis rippusid Signaali juhtmed, ning ka üks parkimisandru oli juhtmetest ilma jääänud... Kipsikruvidega koonerdatud ei oldud... udu tuli oli ikka korralikult igatipidi risti ja rästi kinni lastud.. ja ka juhtmega ei oldud sina peal.. nimelt on siis jagu saadud originaal Juhtme pistikust mis läks udutule külge... ja udutuled olid Isoleeriga täielikult tagant üle kaetud et nad kuidagi koos püsiks.... ning ka juhtmed olid lihtsalt kuidagi lahtiselt uduka küljes.. aga nii et nad ühendust andsid... Mul hakkas kohe pea valutama..



Jah vahepeal sai pandud Veljed alla




Ega midagi ei olegi.. aegajalt nokitsen ja naudid sõitmist... Salost-Helsinki ehk siis Kodunt-Helsinki asju ajama minnes märkasin ka et nullisin maja ees ära Keskmise kütusekulu...... ja Helsinkis sihtkohta jõudes Ilutses seal ees 5,8 Liitrit.. Gps järgi lasin 110Kmh püsikaga..... Olen rahul... Mõnusalt tiksub ja käivitub hästi... Tuttaval on e91 3.5 disla... no temal läheb halvemini käima ja käib kohapeal tunduvalt kõvemini ka...
Muidugi sai vahetatud Xenonid välja.. olid vähe erinevad

tooni vahe sees ...
ja siis tagumine ots oli üks hommik täiesti kikkis kui sõitma hakkasin.. ja ühesõnaga vedrustust ei tundnud

.. sai siis lahti kisutud too õhkvedrusutuse kompressor ja asju puhastatud ja kuivatatud ka kraanulid.. ja probleem kadus kui imevääl.. kahju et unustasin Pilti teha kui kompressor lahti oli ühendatud

noo sihuke LowLifer oli

Aga Eks andke Kuuuma..

Kannatan ka kriitikat