Sponge kirjutas:
Eelmine omanik sõitis sellega terve aja sedasi ringi, et 1 pütt ei töödanud. See on fakt. Tehniliselt suht raibe masin. Korda midagi teha ei lasknud, kuna raha tal vist ei olnud. Tundub, et nüüd ehk jõudis väärt omaniku kätte, kes elu uuesti sisse puhub. Jõudu

Kuule mees, ma saan aru, et selle auto hääled ei ole sellised nagu ilmselt inimesed STi'del kuulma on harjunud, kuid selle põhjal mitmes kohas kuulutada, et auto sõitis kolme püti peal, on ikka liig mis liig.
Muidugi, kui sa seletad ära, kuidas sai mootor töötada ilma värinateta, mõistliku kütusekuluga ning käia niimoodi edasi nagu see auto peaks liikuma, samal ajal kolmel silindril töötades, siis kuulan huviga.
Hääled hääleks, aga selle põhjal raudse faktina midagi välja kisada...
Minu kätte tuli see auto küllaltki ropus seisus ning mõned kriitilised asjad sai Nipponis kohe korda tohterdatud. Mootorit hooldasin tihedamini kui seda peaks tegema, samas rajal ma selle autoga ei käinud kordagi, et seda nii tihti tegema oleks pidanud. Talve alguses sai vahetatud rihmad-rullikud jms, et saaks kindel olla, et mootoriga midagi ei juhtuks.
Ainsad vahetamist vajavad asjad olid sidur, mis oli ikka tõsiselt kulunud, kuid mille vahetamiseks ma kohe peale mootorihooldust võimalust ei leidnud ning veermik, kus mõned puksid vahetust tahtsid.
Uuele omanikule igatahes edu! Summutis oli enne lõpupüti üks sõrmeotsa suurune leke - lapi see ära ja lükka kuhugi üks reso veel vahele, siis hääl ehk muutub piisavalt et kodanikud enam ei arvaks, et see auto kolmel pütal töötab.
