Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2024 02:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2004 11:21
Postitusi: 41
Minumeelest on selle 10v kolektori kasutamine suht mõtetu. Palju lihtsam ja kasulikum on kohe teha toru kolektor sest need 10v kolektorid on juba enamus nagu nii mõradega ja mingi hetk on nad katki. Lisaks on väline wg kehva kohapeal ja tuleb palju maha freesida et ta paigal istuks + tuleb panna topelt väljalaske tihendid. Mille poolest see volvo sisselase audi omast parem on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 22:35 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Väga palju ei tulegi tegelikult ja eks üldse paistab mis saab. Ma pole 10V oma külgegi pand veel. Teine variant oleksi selle järgi lasta uus kollektor nikerdada. See mis mulle tuleb on ka mõras, need on kõik alati mõras. Volvo sisselase on audi omast parem, sest võtab vähem ruumi ja õhuvõtu saab teiselt poolt tuua. Sellel väärakal on kõik ühte puntrasse kokku lükatud ju. Plenum küll on väiksem aga ma ei usu, et nende jõudude juures see määravaks osutub.

Igatahes, et teha kollektorit oleks mul niiehknaa vaja kollektorit.... 10v omasid ei liigu hiinakaid ka nagu 20v omasid.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 22:38 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.08.2008 13:25
Postitusi: 686
Asukoht: Tallinn
Mis stange ja muu tilulilu letihinnad on? Sa said kindlasti oma diiliga 76% odavamalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 22:39 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
mkb kirjutas:
Mis stange ja muu tilulilu letihinnad on? Sa said kindlasti oma diiliga 76% odavamalt.


76% My ass... sitaks on need hinnad isegi minu hinnaga :D
Aga ses suhtes ma olen käega löönud kõigele. Selle auto peale on lisaks ostule läinud ümaralt töörahadega mingi ca. 10k (millest suur osa moodustab helitehnika) ja seega ma juba nõdrameelsusest olen harjunud kõik vähegi vaba raha ära uputama

Proovin kokku võtta, kõik asjad pandud tutikad kõige kallimad B osad kui pole öeldud teisiti.
2x jahutusradikas
Kliimaradikas ja üldse kliimasüsteemi korda nokitsemine
Vaakumpump ja tõukurvarras
Piduripeasilinder
Roolivõimendi pump
Kõik 3 rihma ja kõik rullikud-pingutid (sh. ka genekarihma vibraleevendi ja pinguti koos kronsaga), vända rihmaratas ja hammasrattad samuti.
Vända esimene ja tagumine simmer
Tugevamad raamsaale poldid
Karteri tihend
Õlicooleri tihend
Kolmikflants tulemüüri ja mootori vahel
2x termostaat (tegelt oli üks andur manalateed hoopis)
Pump käis poegadeks ja sai uued tihendid
Kojamehe hoovastik käis poegadeks ja sai "taastamise"
2x kojamehed
2x Kütusefiler
K&N paneelikas
2x Salongifilter
Sitaks x õlifilter + õli + pesulisand + ceratec või motorprotect lisand + 10W60 racing (talvel 5W50)
2x Esimesed amordilaagrid (esimene kord said mingid kahtlased)
Amordipadjad ees kui ka taga
Läbilöögipuksid ees kui ka taga (tolmukatted ka ilsmelgelt)
Amordid ees kui ka taga (Ees advantage sachsid, taga need mingid kõige käredamad sachsid mis letis 169vms eurot maksid, neid vist enam ei saagi, special avant S'idele tehtud)
Ees 3x sillatala puksid (nüüd läksid alumiiniumist)
Roolilatt taastati ära
Rooliotsad (vardad olid värsked)
TRW õõtsad
Mootoripadjad (said S6 omad)
Otsmine mootoripadi
Käigukasti padjad (lähevad uuesti vahetusse)
Kettad (ette Ferodo, taha ma ei mäleta mis tootja puuritud ja soontega toodang)
Ette ATE klotsid, taha Brembo klotsid
Kõik 4 ferodo pidurivoolikut
Osaliselt uued piduritorud
Kütusepaak liivapritsi, ülejootmine, sitaks igast pläuste peale ja alla tagas. Osaliselt uus kütusetorustik
Tagasillas kõik pudinad mida üldse vahetada sai (silltala puksid lähevad nüüd uuesti vahetusse alumiiniumi vastu), difripadi tehti polüst. Reguleervardad läksid mingid mitte LMI omad - need peab ka vist jälle ära vahetama
H&R vedrud
Summuti on keevitust saanud
Ette said 6000k Xenonid (vahetan 4300 vastu). Udukates Narva RPW, Täistuledes RPB (neist pole kasu, sest täistuled näitavad nagu parktuled - sinna peab mingid luubid aretama)
Ühemassiline hooratas, nõellaager,
4 Laba Sachs Race ketas
1250kg survejõuga Sach race korv (kui installisin, siis vanad olijad nagu näiteks Ken ütlesid, et ma varuks siduripedaale kohe tagavaraks aga siiani pole midagi juhtunud õnneks)
Sachsi survelaager (lendas nüüd pilbasteks ja sai vahetuse uue vastu)
Siduri töösilinder
Pidurivedelik sai ATE racing blue
Toonklaasi ring (jah, terve ring sh. esiklaas)
Signa paigaldus
Kõik uksed said 3 kihti pigi + 2 kihti müramatti
Terve auto ulatuses uus kaabeldus helijaoks. Sh. ka makile otse akult 10ne kaabel
2 100ah akut
2 võimendit
Suppar ja kõigis 4 ukses 2 ribalised focali comppod, Alpine headjunit
Boosti kell
Eelsüüteküünlad
Suuremad pihustiotsad
Diffri simmerid (kõik kolm)
Uued õlid kasti ja diffrise (kast sai ka moly lisandi mis parandas oluliselt kolmanda käigu lülitumist)
Pooltelje otsad.
Nii sisemised kui välimised kummid
Supporite kergem remont
Ledid taga ja ees
Uus antenn
2x chippimine
EGR kinni
Esiklaas
Mitmeid ja mitmeid kordi "seadistamine" küttesegud, süüted

Ja lisaks siis nüüd see pask mis ma kokku olen ostnud ja veel pole jõudnud külge keerata. (veljed olid juba eelmine suvi tegelt all)
Tulemas veel uued rehvid ja tagatuled olen ka ostnud tegelikult mis tuleks ära vahetada kui ülejäänud autot kunagi värvitakse.

Ma nüüd ei tea, ehk jäi midagi kahesilma vahele. Lõpmatuseni pesusid ja kütust ma ei hakka mainimagi.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Viimati muutis Tanel, 20.03.2014 00:05, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2004 11:21
Postitusi: 41
Taavi00 audil on 10v kolle küljes ja täna oli maha võtnud ja suur mõra sees. Lähiajal hakkame toru kollet ehitama. Kõige parem on toru kollet teha siis kui on olemas uus turbo ja selle sätid paika ja siis selle järgi hakkad kollet tegema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 23:05 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
No tehke mulle ka siis kolle ära kohe. küll selle turbo sinna otsa saab ( ma viskan õhulugeja pasa minema ja selle filtrikopsiku, seega mul hakkab seal ruumi ka olema )

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 23:39 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Kas ma ainuke, kes sellel teemal pilte ja postitusi ei näe ?

Krdi huvitava värgi oled teinud ikka.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.03.2014 23:53 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Kuna ma lasin enda 7000 postitust siit ära kustutada vahepeal, siis pole ka midagi näha.
LK 8 hakkab teema nagu uuesti otsast peale. Ma olen vist kõik kokku võtnud nüüd. Võin mõned pildid ostmise ajast ka panna

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sai vist mõned pildid veel :D
Perse oli ostes nii kõrge, sest keegi urod oli sinna esiveolise amordid koos vedrude JA püstakutega alla vägistanud ( kunde lasi amordi alt lahti ja pidi amordiga pähe saama äärepealt ) Keegi polnud varem sellist lollust näinud. Parempoolset tiiba oli tuunitud nagu pildilt näha.
Eks üleüldiselt võib öelda, et välimust oli müügijaoks üsna libedaks aetud kuigi tegelt kere oli üsna heas korras.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 20.03.2014 19:41 

Liitunud: 11.10.2007 00:18
Postitusi: 41
Tanel kirjutas:
T.Hanks

Tegelikult unustasin listi lisada selle, et millalgi ehk kui Freelander mulle ühe S6 stabika võimaldab, siis saab selle ka ette....




Mõõda enda stabikas enne ära, minu roimal on igatahes 28 mm stabi küljes, mis on kataloogi järgi kõige jämedam. Vaevalt, et keegi sinna essi oma külge on tõstnud :D .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 20.03.2014 20:42 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
So-soh. No siis peab vaatama, sest ma tahaks selle pilli veel juhitavamaks ajada. Veidi liiga vedel on hetkel veel....

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 30.03.2014 22:37 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Kuna aprilli jooksul läheb uste ja esiklaasini nina vahetusse ning ka kapotialt tuleb timmima hakata, siis otsustasin selle jama seal puhtaks pesta talve saastast
Pilt

Veljed sain kätte ja need värvitakse lähinädalail üle. Allpool olevatel piltidel rehvid + veljed jäävad üle.
16" rialid. 2tk viskavad aga sai üsna balanssi. 90 pealt on mingit vibra tunda. Linnas (loe 60-80ga) pole midagi ja suurema kiiruse pealt pole minul ka olnud. Peal päris päris suure mustrivaruga lamellid (mingi nimekas tootja, hetkel ei meenu. Äkki olid birdgestone'id.

Ligi võtsin veel terved logarid kuna vanad olen ka ära sõitnud koos ülejäänud jamaga.
Meh. pump tuleb poegadeks kiskuda ja rihmaratta poolne "puks" kuidagi välja treida ja uus asemele panna. Kuidas - pole õrna aimugi aga loks on seal sees ja pole mõtet külge aretada. Kõige suuremaks peavaluks üldse saab ilmselt cooleri ette mahutamine.

Hetkel näeb selline räbal välja

Pilt
Pilt

Lisaks velgedele ja rehvidele jääb kõikide eeludste kohaselt üle ka heas korras juhi tiib

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.06.2014 11:09 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Sasskin kirjutas:
Millised pihustiotsad ning kuidas chippimise lahendasid? Kuidas jõudu juurde tuli? Muidu hea mootor, kuid turrbo võiks originaalis geomeetriline olla


Miskid 250nesed otsad on. "chip" on kopeeritud ühe tuttava kividelt ringi lihtsalt, ei oska jõulisadest midagi tarka rääkida, ega ta ei liigu piisavalt ka siis kui saan tehtud mis kõik tahan (uus turbo jne), see kaas ei hinga lihtsalt normaalselt.
Lisaks selgus, et all ongi 28mm stabikas. Kui nüüd allakit ja jeebust veel natuke paluda, siis on lootust lähiajal tagasilda ka metallist puksimajandus saada. Üldiselt siis võiks vaadata mis kapotiall teha saab jne.

Pilt

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.06.2014 14:24 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Ma arvan et seda pada ei saagi nii liikuma nagu vaja. :D Pead ikka benaka ligi võtma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.06.2014 14:27 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Harri_K kirjutas:
Ma arvan et seda pada ei saagi nii liikuma nagu vaja. :D Pead ikka benaka ligi võtma.


Ega see on rohkem selline paraolümpia. Tahaks lihtsalt ta heaks saada, C4 haigus alati olnud. Ega ma seda enam maha ei müü, pole mõtet. (võiks 10k ahju visata sama targalt) Samuti peaks ühe korraliku E32 ikkagi ka hankima. Mul see suur autode haigus küljes noh :D


Kiireks sõitmiseks on siiski midagi muud vaja ja tegelikult tahaks igapäevasteks toimetamisteks ka üldse mingit mugavat tomatit. Ma ise olen sihi võtnud, et 200kw rattast ja peale seda võivad kasvõi kepsud orbiidile lennata kui tahavad, peaasi, et paberil kirjas :D

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 19.06.2014 15:32 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Sasskin kirjutas:
Kes nende 0,250 tootja on? Mingisugused "boschi" 0.250 müüakse, kuid need peaksid olema 0.216.
0.250 ots on ikka meeletult suur, originaal turbo jaoks kindlasti liig


Ei ole Bosch, sama tootja mis originaalis, mul ei tule üldse meelde see tootja kunagi.
Ongi suur originaal turbo jaoks.

Edit: DSLA 0.250
Edit 2: Eks neid saab igaltpoolt vast tellida aga nende Pärnu TDI poiste käest, ma ei mäleta enam palju maksid. 200 euri vist olid.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Viimati muutis Tanel, 19.06.2014 15:43, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 103 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7