Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 23:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 29.01.2015 22:20 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
See nagu james bondi auto, saab suitsukatet teha :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 03.03.2015 23:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
Tundub et tegu on sama autoga mida olen ka HLautoosade ees kohanud. Vist vähe asisem masuudipress.

_________________
AutoAksessuaarid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 04.03.2015 20:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2014 21:39
Postitusi: 97
ammu oleks aeg uuemapoolne s6 vast hankida


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 04.03.2015 22:53 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Administraator kirjutas:
ammu oleks aeg uuemapoolne s6 vast hankida


Oleks ma auto ostmise hetkel teadnud, et ma sellesse sellises mahus raha hakkan investeerima oleksin ma Erik Oleski S6'e ära ostnud mida ta mulle üsna mõistliku hinnaga pakkus. Kaugelt odavama eest kui ma ostsin enda oma ja kogu see lisa mis ma matnud olen. Aga siis oli plaan, et ostan selle disla. Panen ehk max auto ostuhinna sisse, et hea saaks (mingi 3500 :D) Ja sõidan eluaeg temaga igapäeva sõite ning ehitan valmis E32'e, rekordi ja E34ja :D E32 kere osutus lootusetult vääraks, rekordid müüsin sõpradele ja E34 vedeleb ikka samas olukorras maal naadis. Rahad on läinud täpselt umbes mingi 3 korda rohkem sisse, välimus on räbal ikka veel ei liigu jms. Story of my life :D

Igatahes mingi hetk ma otsustasin, et 200kw rattast oleks vaja lõpuks saada. Olles ikkagi paljude toptuuneritega ninapidi koguaeg koos olnud olin suures veendumuses, et enne sellist jõudu tuleb ümberringi kõik muu ära teha, et seda jõudu üldse kannataks. No nii ma siis hakkasin otsast pihta. Olles kergekäeliselt lükanud sisse esialgse 3500 euri avastasin,et selle eest sai alles mingi enamvähem helisüsteemi. Kõik muud lükked on maksma läinud umbes tonn per liigutus. (kogu rihmaajami süsteemid), sidur jne jne jne. Olles nüüd korduvalt paljusid asju vahetanud ja kahe aastaga on osad asjad jälle väsima hakanud võib nüüd lõpuks öelda, et kõik kestab, sillad saavad kohe jälle uuenduskuuri ning siis ei jää muud üle kui esialgu ilmselt üle perse laduda ümber mootori mingeid jõulisa tekitavaid asju. Auto oli algul ikkagi väga libe aga tänaseks on jälle moment, et kere tahab enne ära ussitada kui muud asjad tehtud saan ja see mulle ei meeldi. Kuna seda autot ei müü ma enam mitte kunagi, siis tahaks lähima aasta jooksul osta mingi viisaka laeva millega asju ajada igapäevaselt ning siis saaks sellega pikemalt tegeleda, sest kui varem oli iga liigutus tonn per lüke ja auto sai koguaeg liikuda, siis nüüd on jäänud sisuliselt 2 suurt lüket mis eeldavad, et autoga liikuda ei saa ja korraga on vaja välja käim mitu korda suurem summa.


Lähiajal loobun ilmselt kliimaradikast (mul on plaan muidugi olemas kuidas ikkagi midagi hiljem tekitada) ja ette läheb suur cooler koos volvo sisselaske kollektoriga. Peale seda ehk veel nipet näpet ja siis oleks vaja ikkagi lõpuks veerandmiili aeg ära mõõta, sest ilmselt on originaalturbo piir täna käes. Siis kiirelt 3" sumaja alla mahutada, mingi proovikollektor (ma ei raatsi kohe lasta Kukel teha õiget asja kuna failides ei ole mul seda pärast kellelegi müüa), Ilmselt HX35 peale ja kui siis proovides asi soovitud lootust annab, siis on mul juba olemas mees kes on korra võtnud sellise C4ja seibideks ja tuleb ta üle värvida, sest igalt poolt annab järgi. Selle käigus kisun maha ka mootori ja vaatan mida teevad kolvid, sest ainus asi mida ma veel teinud EI OLE on mootori sisemuse uurimine. Kui altpoolt sai lähenetud ja uued raamsaale poldid pandud, siis sealt oli kõik ideaalne aga tahaks ikkagi näha mis saab.

Samuti oleks vaja kindlasti pihustid vahetada nende prantslaste toodangu vastu (DSS Ultime) ja kui kellelgi on sellist plokikaant mis on emeksi kandidaat, siis ma olen nõus metalli hinna eest selle ära ostma. Oleks vaja see uuringute jaoks pooleks saagida.

Kui kunagi mitme aasta pärast on ülevärv tehtud, auto liigub ja kapotialune viisakas, siis oleks vaja ka sisemusega tegeleda ja siis ongi paras küüni seisma lükata :D

Kiire auto ei saa temast kunagi, helirõhu rekordi auto ei saa temast kunagi, mugav igapäeva auto ka mitte. Peab lihtsalt saama täiesti korralik audi 100 mis oleks iga kell võtta ja ma tean, et ta viib mind kuupeale ja tagasi

Selline tore muinasjutt sellest audi sajast.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 04.03.2015 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ohh sa kurja kus viskasid nüüd kirjatüki välja :D

Lihtsam on üleüldse mingeid plaane mitte teha ja autosid vahetada :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 04.03.2015 23:03 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Reimers kirjutas:
Ohh sa kurja kus viskasid nüüd kirjatüki välja :D

Lihtsam on üleüldse mingeid plaane mitte teha ja autosid vahetada :D


Ma olen umbes mitmekümnele inimesele pidanud seda juttu eraldi rääkima, sest kõik küsivad, et aga mida ma siis üldse teen ? :D
No ma ise ka täpselt ei tea aga teha on vaja
(sõbrad ütlesid: mine
mina ei tahtnud minna
aga tuli minna
no ja ma läksin
läksin ja läksin ja läksin)

Aga mina ei ole selline inmene, et lihtsam on mitte teha ja vahetada. Ma tean kindlalt, et mul peab kunagi garaazis vedelema üks selline viisakas C4 ja E32. Samuti veel mõned roikad.

Ideaalis võiks mingi amööb selle mul liikluses maha kanda, saaks tehnika mingi korraliku kere peale ringi tõsta või kohe mingi muu kere ära teha ja siis swappida :D :kill

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 04.03.2015 23:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Sa sõidad nii kiiresti et keegi ei saa pihta autole :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 05.03.2015 06:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2007 19:46
Postitusi: 350
Ja keegi ei leia Sind selles mustas pilves üles :D

_________________
ÖKOPILV


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 05.03.2015 10:24 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Vahekokuvõte veel.

Tagasild:
Diffri esimesed "padjad" on nüüd ka alumiiniumist.
Samasuguste "puksidega" läks kinni ka tagasild (seal olid originaal BOGE puksid)
Külgkalde vardad olen suutnud 40k'ga ära tappa. Lähevad tutikad
Õõtsa liblikad lähevad uued
Õõtsa tagumised puksid lähevad uued (originaalid)
Õõtsa ja käendmiku vahelised junnid lähevad ka uued
Tagumised supportid käivad legoks ja saavad peale korpuse kõik uued detailid. Tagumisi kettaid ja klotse on veel umbes 50% alles

Esimesed supportid käisid legoks. Uued liugurid ja remontkomplektid. Kõik puhastati ja nüüd toimivad nagu vileuued. samuti läksid ette uued TRW klotsid (ATE omad tapsin ära 35 000km'ga). Vaikselt hakkan maha matma mõtet suurtest piduritest kuna nende velgedega mis mul on ei mahu vist mingeid adaptereid ka kasutama suuremate supportidega. nähtavasti lähevad kunagi lihtsalt mingid puuritud zimmermannid ja DS performance klotsid vms.


Kuna esimene sillatala on ka jäigalt nüüd metalliga kinni, siis on mingi aimatav lõtk tulnud sisse ühe poole õõtshooba. Samuti 40k km tagasi pandud uued TRW'd. Ilmselt sellega pole lähiajal vaja tegeleda. Kui kunagi jälle asjaks läheb, siis vast panen uued jälle.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 05.03.2015 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2014 21:39
Postitusi: 97
Hull värk!
piduritest tavalised "essi" pidurid (kahekolviga?) tõmbavad hoo maha ilusti.
Sa näed sitaks vaeva selle autoga,aga minu arvates see diisel ilmselt ei hakka pakkuma oodatavat rõõmu sellest ettevõtmisest.kui liigub siis ei kesta,kui kestab siis ei liigu jnejne
v8 no way ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 05.03.2015 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Väike C4 S6Plus :rokib

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 06.03.2015 00:28 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Administraator kirjutas:
Hull värk!
piduritest tavalised "essi" pidurid (kahekolviga?) tõmbavad hoo maha ilusti.
Sa näed sitaks vaeva selle autoga,aga minu arvates see diisel ilmselt ei hakka pakkuma oodatavat rõõmu sellest ettevõtmisest.kui liigub siis ei kesta,kui kestab siis ei liigu jnejne
v8 no way ?



No Küll tulevad V8'd ja muud asjad ka. See las olla ikka daisel. Muidugi ma ei näe põhjuks miks see kärakas ei peaks kestma. See on koos mõne üksiku diisliga veel minu silmis ainus paadiankur mis kriitikat kannatab. Kaaneosa on kahtlane aga kõik mis alla jääb on ju 2.2 meeste teema :D Nagu ma kirjutasingi, siis ta ei hakka kunagi rakett olema aga number on mul silme ees mis tahaks ja ma ei leia, et see võimatu on.

S6 plusiga olen elujooksul sõitnud mitmeid tuhandeid kilomeetreid. Omasin ka mingi olematu aja seda :D Paraku üks teine sõbra sõber pakkus talle kohe veidi rohkem ja ma siis olin nõus kuna tal oli kiiresti raha vaja. Sealt rändas see mingi aja pärast freelanderi kätte kes selle diisliks ehitas :lol

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 06.03.2015 19:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.06.2012 15:34
Postitusi: 430
Minu arust just äge et keegi veel vanat audi sadat ehitada vitsib niimoodi.Kevadel võiks mõni neljapp kõrvuti sattuda kuskil pullipärast :)

_________________
C4 tdi Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 06.03.2015 21:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
Tanel kirjutas:
Administraator kirjutas:
Hull värk!
piduritest tavalised "essi" pidurid (kahekolviga?) tõmbavad hoo maha ilusti.
Sa näed sitaks vaeva selle autoga,aga minu arvates see diisel ilmselt ei hakka pakkuma oodatavat rõõmu sellest ettevõtmisest.kui liigub siis ei kesta,kui kestab siis ei liigu jnejne
v8 no way ?



No Küll tulevad V8'd ja muud asjad ka. See las olla ikka daisel. Muidugi ma ei näe põhjuks miks see kärakas ei peaks kestma. See on koos mõne üksiku diisliga veel minu silmis ainus paadiankur mis kriitikat kannatab. Kaaneosa on kahtlane aga kõik mis alla jääb on ju 2.2 meeste teema :D Nagu ma kirjutasingi, siis ta ei hakka kunagi rakett olema aga number on mul silme ees mis tahaks ja ma ei leia, et see võimatu on.

S6 plusiga olen elujooksul sõitnud mitmeid tuhandeid kilomeetreid. Omasin ka mingi olematu aja seda :D Paraku üks teine sõbra sõber pakkus talle kohe veidi rohkem ja ma siis olin nõus kuna tal oli kiiresti raha vaja. Sealt rändas see mingi aja pärast freelanderi kätte kes selle diisliks ehitas :lol



... ja mis nüüdseks täis roigas on ( freelanderi vana ess) :D

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 Avant 2.5Tdi Quattro 1996a Tanel
PostitusPostitatud: 07.03.2015 14:19 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Kui ma seda enda dislat ostma hakkasin, siis korra kaalusin ka seda freelanderi oma. Toona väideti, et omanik ilmselt ei loobuks kui just eriti motiveeritud summat ei paku. Aga lõpuks jõudsin mõttetega ikkagi sinnani, et need ise tehtud elektritööd millegipärast midagi head ei tähenda ikka. Kusagil Pärnus oli see masin toohetk.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 121 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7