Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Teema kustutada,uus omanik! http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=131708 |
1. leht 4-st |
Autor: | tsonnyboy [ 31.03.2014 22:19 ] |
Teema pealkiri: | Teema kustutada,uus omanik! |
Autor: | Raghza [ 31.03.2014 22:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Sisu tundub küll päris huvitav. Kas ees on E39 sportistmed, millel külgtugesid tiba suuremaks paisutatud? |
Autor: | Aular [ 31.03.2014 22:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Käisin seda paar aastat tagasi vaatamas kui miski narva venelane seda müüs. Kuulutuses oli kirjas et vajab väkest remonti, reaalsuses oli perse vastu majaseina koogiks sõidetud |
Autor: | kolvirõngas [ 31.03.2014 23:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
http://epl.delfi.ee/news/eesti/slol-bmw ... d=50848059 tundub sama pill? |
Autor: | ErgoK [ 31.03.2014 23:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
600 kilone E39 |
Autor: | tsonnyboy [ 31.03.2014 23:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Ma naersin seda täiega "Mina sõitsin igal juhul alla 30 kilomeetri tunnis,tuleks trammijuhilt küsida miks ta rööbastelt maha sõitis" |
Autor: | tsonnyboy [ 31.03.2014 23:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Raghza. Sisu on sellel ümber tehtud jah. aga muidu tehase sport istmetel on küll neid küljetugesid paisutatud. Sellel on külje omasid veel rohkem välja toodud ja nende kohale ka veel omakorda mingid huvitavad toed tehtud, ise arvan natuke,et seal on kasutatud comforti seljatoe raame mis on pandud nurga alla. Kui kunagi hakkan el. comfort raamidele ümber tõstma neid siis ole näha mis seal all toimub. Aular. Ma tõin selle Tallinnast,õeldi ka,et noh siit sealt tahab veits timmimist saada Tõin koju ära pool hämaras,siis järgmine päev hakkasin uurima, siis mõtlesin küll,et oipljääääddd.... Esimese asjana läks mootor vahetusse, sellest polnud enam midagi alles ja noh... kui ta mul siin juba on,siis vaikselt ikka nokitsen. |
Autor: | Harri_K [ 01.04.2014 12:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Aga välja näeb vägagi hea, parem kui enamus tänaval liikuvad e39-ad. |
Autor: | Raghza [ 01.04.2014 12:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Sisu on täitsa ilus ka. Need õmblused võiksid muidugi rombikujuliselt olla, mitte ruutudena, hetkel peenutab kõhulihaseid Igatahes palju edu värvika ajalooga autoga! |
Autor: | tsonnyboy [ 01.04.2014 12:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Kui keegi vähegi teab midagi veel selle auto ajaloost ja igasugustest tegemistest võiks mulle postkasti kirjutada. |
Autor: | stento [ 01.04.2014 14:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Õnnetusauto, 500 seeria BMW numbriga 835 ANV, maksab uuena rohkem kui pool miljonit krooni. |
Autor: | tsonnyboy [ 01.04.2014 17:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Arvestades seda mis aastal see mats ja artikkel kirjutatud on,siis on ju kõik õige |
Autor: | tsonnyboy [ 03.04.2014 00:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Väheke nokitsemist kah,ehk mis on saanud ära vahetada või juurde pandud. Nimekiri täieneb,kui miskit tehtud saab jälle. Mootor (x2) Esiklaas(uus) Kapoti avamis tross tosooli radiaator(uus) kojameeste mehhanism tosool ja termostaat uus aku 100ah Starter Väntvõlli andur Rihm Veepump kapoti amordid Mootoripadjad Vasak õõtshoob Esimesed piduriklotsid Tagumised pidurikettad Tagumised piduriklotsid Differ klaasi sirm Karterituulutus klapp Rondell sportsummuti juhiukse andur pedaalide juures olev plastik kundepoolne esimene poritiib esiamordid tagumine kundepoolne käändtelg esisilla küljes tulede regulaator paagisisene taseme andur pagasniku amordid |
Autor: | Reimers [ 03.04.2014 20:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Kõik tüüpvead oled korda teinud |
Autor: | tsonnyboy [ 03.04.2014 23:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e39 528i 97a. tsonnyboy |
Mingi mega vana auto24.ee kuulutus ka mille leidsin kunagi. http://eng.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1 Seal kuulutuses on kirjas,et on vahetatud käigukast ja kardaan. Kui läks peale mootori vahetust käimari õli vahetuseks oli korralik keberniit,et välja selgitada kasti kood kuna alt ei paistnud midagi seal kus oleks pidanud olema, aga kuskil väljalaske kolle taga oli peidus ikka midagi. Ja, et mitte toppida sinna punast õli mida igas autopoes kataloog pakkus millegipärast Aga ometi mitte kollast,või sinist või rohelist õli Kuna vend töötab autoremondis,siis hakkas koodi järgi õli tellima ja kohad kust nemad ostavad kk. õli sisse hakati vaidlema,et kood ei klapi ,et ei saa olla 528 käigukast. Lõpuks tuli välja,et sellel autol üldse 523i automaat kast peal pole sellega kursis,aga ilmselt mingi pikkuse erinevus neil kastidel on 2,8 kastiga,et ju selpuhul ka kardaan 523 pealt ma saan aru... Ma jõuan siis jutu poindini ka lõpuks Aga küsimus on tegelt see,et kas keegi oskab mingit infot jagada selle kohta,et kas neil kastidel on väga palju vahet ? et ülekanded erinevad vms ? on ta nüüd siis parem või halvem... või on lihtsalt sellepärast see pandud,et sobis sinna 1:1 ja oli kergesti kättesaadavam ? Kütusekulu tundub ka olema enamvähem selle kastiga mulle tundub(Siinkohal võiks sõna sekka õelda ka mõni 528 omanik), atm. kast ja püsikas 110 peal ja 170 km sõitu millest umbes 20 km külavahel uimerdamist ja ülejäänud maanteel ja varjatud menüü näitab,et paagist vähenes 9L kütust ja keskmist näitas maanteel 7,2 |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |