printuss kirjutas:
Tuunikala kirjutas:
printuss kirjutas:
Miks siis alfat maha ei müü?
Pole mõtet müüa. Vähe on neid inimesi, kes julgevad selle riski võtta, sest kõigi arvamus tugineb igivanadel tõdedel, kus Alfa Romeo:
1. Ei kesta
2. Roostetab
3. Elektrivead kimbutavad
4. Itaaliast ei saa elu sees midagi head.
Ega neil inimestel on reeglina õigus ka...
Reeglina ehk tõesti on neil õigus, kuid 166 on selle koha pealt ka päris suur erand.
Mootorite poole pealt tõesti, 2.0 TS on väga piinliku hooldust nõudev mootor. Nagu ka V6-ed. Kuid üldjoontes vead esinevad siis, kui eelnevalt auto hooldamata. Kui keegi on korralikult üle käinud autost ja ilusti hooldatud, siis pole mingit probleemi. Ja need 2.4 JTD mootorid on üpriski pommikindlad, ei ole otseselt probleeme, kui jällegi hooldamatus välja arvata.
Samamoodi on ka rooste koha pealt erand. 166-d on tsingitud keredega tehasest ja roostetamine on pigem tunnus kehvast avariijärgsest taastamisest või valedest kasutusvõtetest. Kui keegi ikka karbid ära tõstab või sõidab, siis muidugi ta ka roostetama läheb. Alfa-Romeo oli lausa nii kindel endas, et andis 8 aastat keregarantiid. Mistõttu ei saaks kurta küll.
Elektrivead jällegi, oleneb sellest, mis eelnevalt tehtud. Ilmselt väsivad osad asjad küll kiiremini kui mõnel teisel autol, kuid siinkohal on suure tõenäosusega eelnevalt keegi tarkpea järjekordselt üle käinud. Üldtuntud tüüpveana annavad neil järgi el. akende lülitid, kuid kui kolb käes püsib, saab ka need ilusti korda teha. Teine selline asi on salongipuhur, kuid jällegi, pigem tingitud sellest, et pole kas salongifiltrit õigeaegselt vahetatud või siis lihtsalt määritud. Kõik muud elektriasjad töötavad neil ilusti üldjoontes.
Et jah, pigem see inimeste arvamus on kinni vanades aegades, kus kõik jubedalt kartsid neid ja rääkisid hirmulugusid. Hetkel võin öelda seda, olles selle auto kallal väiksemaid nokitsemisi teinud, et pole midagi hullu. Ehitus tegelikult lihtne ja kõigele ligipääs okei. Varuosade saadavusega võib olla keeruline. Kuid siiamaani olen saanud kõik, mis vaja läinud. Ja on ka võimalik täiesti inimese kombel seda autot ka remontida.
Ausalt öeldes oli ka mul algselt eelarvamus, kuid kes ei riski, see šampust ei joo. Ja pigem sõidan sellega, kui halli massi hall-metallik diisliga.