Tere
On aeg nii kaugel, et tähelepanu vajadus nii suureks kerkinud ja tekkinud vajadus ka siia autost pisike teema teha.
Autost endast: Tegu siis 99a subaru impreza gt wagoniga. Tehasest autol peal 2,0 turbo ja 160kw.
Saamis lugu algas eelmise aasta kevadel, kui hakkasin otsima GT-d, sai vaadatud üsna mitmeid varjante aga söelale jäid autod mille tootmis aasta jäi 99-00 vahele. Vahe siis vanemate mudelitega kerged muutused auto ninas, salongis, mootoris ja selle juhtimises. 10 kuud hiljem leidsin löpuks sobiva auto, sai tehtud proovisöidud ja peale möningast mötlemist löime endise omanikuga käed.
Aga juhtus see mis ikka juhtub, nimelt kui autole järgi läksin selgus, et selleks hetkeks polnud autol enam mootorit. Kuna eelimine omanik oli väikest viisi pedant siis enne auto üleandmist pidas tarvilikuks vahetada 2 kolbi ja ühepoole tihendid. Seega autot nö ostes oli suurepärane vöimalus näha mootori sisse ja uurida kus midagi kulunud. Päev hiljem sai autole mootor kenasti tagasi ja söit uue omanikuna vöis alata. Auto ise varustuse poolest suht plank nagu tolle aja GT-d ikka. Lisadest 4xel.aknad ja luuk, kont. ja iste mida saab üles alla liigutada.
Mis autol tehtud:
STi küttepump.
Peale sai uus hammasrihm
kaanetihendid ja simmerid
Öli sai mootorisse motul 15w50 , kasti ja diffrisse motul 75w140
uued silikon vaakum voolikud
Körge STI scoop (teada ju et scoop annab rämedalt jöudu juurde

)
3" Downpipe koos STi summutiga.
Prodrive Y-pipe.
Pidurid sai ka ülekäidud, uued kettad ja sadulatele kolvid ja rem.id
Löpetuseks sai turbo röhk ka 1,1 bari peale venitatud.
Mida veel tahaks teha:
Ideaalis suurem föön ja rohkem jöudu nagu ikka
6k sti käigukast mingil hetkel külge pookida.
Pilti ka siis juurde, seal veel originaal scoop küljes.
