Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=131961
1. leht 3-st

Autor:  revo1 [ 04.04.2014 11:44 ]
Teema pealkiri:  Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1

Mõtlesin, et teen siia sõbralikku kohta ka oma raharüüpaja teema.
Autoks ise Audi 90 Quattro , mida üritab edasi viia 2.3 vabalthingav mootor. Sai ta toodud Viljandist eelmise quattro asenduseks, mis keerati lihtsalt peale 1 kuud üle katuse. Lisadeks sellisel Saksa lipulaeval on :
*udutuled
*istmesoojendused
*nahksisu(paigaldatud kohe pärast ostu
*Käetoe valmidusega juhiiste
*Nimmekoha reguleerimisega esiistmed(C4 Recardo seljatoed)
*2xEl aknad
*2x EL peeglid
*Tagaklaasi soojendus
*Nelikvedu
*ABS
*Kliima

AUtole tehti enne müüki ÜV ja see oli ka ostu põhjus(peale selle et ülikiirelt oli vaja uut Audit). Peale ostu sai vanalt üle katuse keeratud Quattrolt võetud nahkistmed ja kuna nende küljepadjad olid katki, siis sai need korda tehtud. Samuti sai kohe ühelepoole tehtud seljatugede vahetus, kuna vedelesid C4 Recardod, ehk sai käetoe valmiduse ja nimmetoe reguleerimise. Nii ma siis mingiaeg liikusin ja käisin tallinnas Hannese juures pritset timmimas aga no vabalthingav pole tead mis gepard. Peale tallinnas käimist sain tunda savisaare mõnusid ja esiamordid lihtsalt lakkasid töötamast. Sai need ka ära vahetatud koos õõtsapukside ja hiljem tiba 1 sarniiri, mis oli ka läbi. Kuna pikemat aega vedeleb Aidas üks Audi 200 pealt võetud 2.1T siis sai teda tiba remonditud ja remont hetkel pooleli, kuna kompresioon madal(8, 8.8,8.8,8.8,8.8) ja tuleb pea viia remonti(klapid lekivad). Hetkel otsingi Võrus tegijat, kes pea korda teeb, kuna endal on suur hirm nukakinnitusi ära lõhkuda. Arkist on ümberehituse luba juba saadud aga selle etteantud ajaga vist ei suuda teda siiski peale panna, kuna aega on 26-da juunini. Hetkel on takistuseks suur majanduslik ebastabiilsus ja puuduv asendusauto, et saaks tegeleda väikeste keretööde ja värvimistöödega. Samuti proovin B4 V6 mootori kliimaploki sisse installida.

Mõned rõvedad pildid ka siis:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  kj [ 04.04.2014 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Saksa lipulaev :D

Autor:  Aloha [ 04.04.2014 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Sõbralikust foorumist on asi väga kaugel.

Autor:  revo1 [ 04.04.2014 15:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Aloha kirjutas:
Sõbralikust foorumist on asi väga kaugel.

Sõbralikum, kui äratõusnud ja filoloogidest seltskond Audiklubis.

Hetkel jaman oma Remostar 260 alarmiga, mida ei suuda kuidagi kesklukku avamist/sulgemist selgeks teha. Üks juhe oli katki aga peale parandust ikka ei vunka(alarm ise undab küll nagu põrguline). Ma ei tea, kas seda pasandust annab üldse puldist kuidagi programeerida vms.

Autor:  dellu [ 04.04.2014 15:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Ehk siis enne KL toimis puldist, aga enam mitte? Signa skeem olemas, asi ikka õigesti ühendatud? Sellel peaks olema nn vaakumi ühe juhtme juhtimine.

Autor:  revo1 [ 04.04.2014 17:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

dellu kirjutas:
Ehk siis enne KL toimis puldist, aga enam mitte? Signa skeem olemas, asi ikka õigesti ühendatud? Sellel peaks olema nn vaakumi ühe juhtme juhtimine.

Talvel tegi ta ka mul sellist nalja, et puldist kesklukk ei toiminud, siis pidin olude sinnil juhiakna sisse lööma.

Mõtekam vast uus alarm sinna paigaldada, kuna juhtmed said kontrollitud ja on kõik terved, lihtsalt see remostar lolliks läinud.

Ühe lisa leidsin ukseüdamikku vahetades siiski, nimelt ukse sees olevad alumiiniumist tugevdused.

Elame näeme, kuhu majandussurutis elukese tõukab.

Autor:  toomastt [ 05.04.2014 15:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Kuidas see ümberehitusloa taotlemine käib? Mis tegema pidid selleks?

Autor:  revo1 [ 05.04.2014 16:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

vokipann kirjutas:
revo1 kirjutas:

(peale selle et ülikiirelt oli vaja uut Audit)


:uhoh



Töö nõuab nelikvedu mitte mingit xfucki laadset asja - seda talvel
Suvel võib põllu peal kimada esi või tagaveolisega ka - eks ta rohkem talveauto ole.

Autor:  revo1 [ 07.04.2014 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Viisin täna auto ploki remonti. vahetatakse siis juhtpuksid, klapisääre tihendid. lihvitakse, reguleeritakse klapid ja sooveldatakse klapid. Eks vaatame, mis pärast remonti kompresioon näitab.

Alates kolmapäevast võib oodata kõnet, et plokk on valmis - homme pean nkn viima veel tellitud juhtpuksid, et vennad saavad hakata tööd tegema.

Autor:  toomastt [ 07.04.2014 15:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

toomastt kirjutas:
Kuidas see ümberehitusloa taotlemine käib? Mis tegema pidid selleks?


:)

Autor:  revo1 [ 07.04.2014 16:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

toomastt kirjutas:
toomastt kirjutas:
Kuidas see ümberehitusloa taotlemine käib? Mis tegema pidid selleks?


:)

Ümberehituse loa tegemiseks tuleb tutvuda kõigepealt seadustega. Teiseks tuleb teha selgeks endale mida ja kuidas tehakse ümberehitust. Kolmandaks tuleb mõte viia teksti ja teha avaldus. Kuna minul on avaldus tehtud ja pole tead mis kade inimene, siis jagan nö aluse alusfaili: https://docs.google.com/document/d/1HaO ... sp=sharing

Järgmiseks tuleb teha mõne pildid ja alusfaili oma ümberehitusega vastavusse viia. Kui fail koos tuleb see pdf-i faili konventeerida ja digiallkirjastada. Digiallkirjastatud fail tuleb saata mnt tehnilise osakonna e-maili aadressile tk@mnt.ee . Kirja pealkirjas kirjutage Ümberehituse avaldus ja sisusse kirjutage tekst: "Edastan sõiduki <mark mudel> numbrimärgiga <XXX123> ümberehituse avalduse. Ümberehituse avalduse digiallkirjastatud faili leiate kirja manuses" Järgmiseks ärge unustage ddoc fail kirja manusesse lisamast. Vastuse saamine võtab aega - ei toimu sekunitega. Endal võttis aega esimene kord 1 kuu teine kord 14 päeva.

Toitesüsteemide ümberehituse avaldust pole mõtet saata:D

Autor:  revo1 [ 10.04.2014 12:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Vahepeal on seis senimaani jõudnud, et 1 ja 4-da silindri väljalaske klapid olid kõverad. Kuna saabuvad homme hommikul siis homme õhtul peaks vb isegi juba ploki kätte saama.

Autor:  Priit86 [ 10.04.2014 12:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

B3 ja B4 kerel ju täitsa olemas 2,2T mootor. Või on see 2,1 nii erinev 2,2-st?
Mina omal C4 2,8 mootori vahetasin 2,5tdi vastu, pidin ARKis lihtsalt avalduse kirjutama ja sellega asi ka piirdus.
Sama lugu oli ka mazda 323-ga, kui 1,6 sai vahetatud 1,8 vastu ning ARKis asja uurimas käidud. (kuigi regamiseni see ei jõudnud)

Autor:  p2evavaras [ 10.04.2014 12:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

2,2 on S'il, mitte 80'el. äkki selle konksu pärast peabki avalduse tegema?

Autor:  Priit86 [ 10.04.2014 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1

Mis kere see S-il siis on, huvitav?!

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/