Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 05.05.2024 02:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 138 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 14.06.2014 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
Tubaru kirjutas:
See emotikon iseloomustab paremini su vedrustuse tjuunimist.
Kuidas see vedru lõikumine sul välja nägi? Lõikasid ülevalt või alt, ja kui poolteist tiiru lõikasid, siis ei saa ju vedruots vedrutaldrikul oma õigesse "pesasse" minna...
Igatahes korralik pornotuuning minu silmis. Aga mis seal ikka, edu!
Siiski sinu masin, mitte minu.

Kui oled subaru mees,siis peaksid teadma,kust poolt lõikasin ning teadma ka seda,et vedru läks oma pessa ning mingeid väärasendeid ei jäänud :) . Aga pole vaja siin teemas sõna võtta kui pead mu masinat pornotuuninguks - olen elujooksul masinaid palju madalaks toonud ning seda mitte alati coilide või madaldusvedrudega...never pole ühelgi autol komplikatsioone tekkinud. Oma arvamuse võid omale hoida,mind see ei kõiguta.

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 14.06.2014 23:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Ega ikka ei tea küll ja ei kujuta ette ka.
See siin on esimene baaru, millel tean lõigatud vedrusid.
(Mulle lihtsalt tundub imelik, et kui tagaots on ajahamba tõttu ära vajunud, siis tuleb nina ka alla tuua rellakaga. Aga mida mina ka tean, eks...)
Nagu ka enne mainisin, jaksu ja edu!

E: mõtlesin, et ehk tohib avalikus komentaariumis oma arvamust avaldada, vist eksisin. Ja, kui vaid positiivset tagasisidet ootad, siis märgi ka see ära kohe esimeses postis. Kriitikat tuleb ka taluda ja kõike ei pea kohe rünnakuna ja isiklikult võtma. Peace! :)

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 18.06.2014 16:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
Häirib jubedalt see,et raadiolevi on suhteliselt kehvemapoolne,maakondade vahel liigeldes jätab soovida. Kas on mingi viga või see ongi normaalne? Antenni otseselt kuskil pole näha. Mida soovitate?

E. kui siin oli kellelgi tunda,et ma ei talu kriitikat - talun küll,aga antud teemal (vedrude lõikamine) pole vaja mulle ettekirjutusi teha ega näpuga näidata,tean mida teen ning nagu ütlesin,pole see esimene ega viimane auto millel vedrusi lõiganud olen. Antud automudelil ongi selline nõme kehahoiak,et esimesed rattakoopad on tagumistega võrreldes liiga tühjad ning visuaalselt oli ka tagumik madalam,mitte vedrud väsinud :)
Samas tahaks siiski leida sobivad coilid,sest talveks võiks masin ikka üsna kõrge olla :)

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 18.06.2014 17:13 

Liitunud: 01.08.2012 11:58
Postitusi: 307
varesepoeg kirjutas:
Samas tahaks siiski leida sobivad coilid,sest talveks võiks masin ikka üsna kõrge olla :)

Missugune coilover sul autot originaalist kõrgemaks tõstab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 18.06.2014 17:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
Hapnik kirjutas:
varesepoeg kirjutas:
Samas tahaks siiski leida sobivad coilid,sest talveks võiks masin ikka üsna kõrge olla :)

Missugune coilover sul autot originaalist kõrgemaks tõstab?

Calibra all olevad coilid tõstavad originaalkõrgusest ca 5cm kõrgemaks näiteks :)

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 18.06.2014 18:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Firma Tein'il on vähemalt foresterile miskine RusSpec seeria, mis on mõeldud kannatama suuremaid pakaseid ja raskemaid teeolusid, tibake saab vist kõrgemaks ka keerata. Nood on üsna kallid aga võid ju uurida, ehk teevad nad legacyle ka.

Antenn peaks neil olema tagumise kongi vasaku klaasi sees, selle leviomadused on tõesti mannetud. Üldse subarutes, läbi aegade juba, pole audio peale erilist tähelepanu pööratud.
Praegusel masinal pole jõudnud, aga eelmistele foresteridele olen võtnud noorest tehnikust aftermarket antenni, mille niidid teibiga klaasile käivad. Miskine blaupunkt oli päris hea, levis nii nagu müüja ütles, et maa-all garaazis stereo heli. Maksis 30-35€ paari aasta eest

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 18.06.2014 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
Aitäh,katsun siis leida taolise antenni,ehk saab asja paremaks :) . Kuidas selle ühendamine iseenesest käib ja kus raadioplokk asetseb?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 18.06.2014 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Legacyl ma ei teagi, kuidas täpsemalt teha, eks tal see raadioblokk seal nuppude taga on.
Netist leiad kindlasti õpetuse, kuidas maki taha pääsed.
Forekal on natu vähem integreeritud see süsteem ja paremini ligipääsetav.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 23.06.2014 01:07 

Liitunud: 03.03.2012 15:21
Postitusi: 496
varesepoeg kirjutas:
Mis nõu annate tulede kohalt - hakkas häirima täiega see kirgas reflektor esituledel kui ka tagatuledel...Enne esiklaaside toonimist niiväga silma ei torganudki,aga nüüd ühtlast tumedat autot vaadates on tuled küljes nagu võõrkehad :)


Palun jäta see lakkimise/kiletamise krempel küll tegemata. Kena auto on praegu, ükspäev nägin tutikat mustaks lakitud/kiletatud tuledega GS Lexust, millele oli katuselegi must kile tõmmatud - no ikka räme porno.

_________________
"Kiipige veel neid vanu saane" - Reimers


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 27.06.2014 20:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
Kui keeruline on supaka lisamine koos võimendiga?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 27.06.2014 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.02.2013 19:44
Postitusi: 301
Asukoht: Võru
Kui aku on taga on lihtsam, aga isegi kui ees on pole üldse raske. Tuleb vedada akult pagassi voolukaabel ja makist rcad ja remote võimu sisselülitamiseks ja pagassist kuskilt mass võtta. Paari tunni töö.

_________________
Siis kui on pideva joonega parkimiskoht maha märgitud, tohib seda ületada ainult driftimiseks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 27.06.2014 21:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
Tim0 kirjutas:
Kui aku on taga on lihtsam, aga isegi kui ees on pole üldse raske. Tuleb vedada akult pagassi voolukaabel ja makist rcad ja remote võimu sisselülitamiseks ja pagassist kuskilt mass võtta. Paari tunni töö.

Pidasin rohkem silmas rca ühendust ning ühilduvust mu puutekaga-kaablite vedu on nohu ja tuttav teema.

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 27.06.2014 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2011 22:15
Postitusi: 127
Asukoht: Valgamaa ....Tallinn
varesepoeg kirjutas:
Tim0 kirjutas:
Kui aku on taga on lihtsam, aga isegi kui ees on pole üldse raske. Tuleb vedada akult pagassi voolukaabel ja makist rcad ja remote võimu sisselülitamiseks ja pagassist kuskilt mass võtta. Paari tunni töö.

Pidasin rohkem silmas rca ühendust ning ühilduvust mu puutekaga-kaablite vedu on nohu ja tuttav teema.

Kõlarist hi-low konverteriga signaali võtmise võimalus alati olemas.

_________________
GS300 `98
All told, GS is the only true Japanese alternative to taut-handling German sport sedans, without losing the posh, smooth ride of a Lexus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 27.06.2014 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Noosik kirjutas:
varesepoeg kirjutas:
Tim0 kirjutas:
Kui aku on taga on lihtsam, aga isegi kui ees on pole üldse raske. Tuleb vedada akult pagassi voolukaabel ja makist rcad ja remote võimu sisselülitamiseks ja pagassist kuskilt mass võtta. Paari tunni töö.

Pidasin rohkem silmas rca ühendust ning ühilduvust mu puutekaga-kaablite vedu on nohu ja tuttav teema.

Kõlarist hi-low konverteriga signaali võtmise võimalus alati olemas.

Aga siis jällegi kannatab helikvaliteet tunduvalt .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy 110kw 2008a varesepoeg
PostitusPostitatud: 27.06.2014 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
Kõlarist ei taha signaali võtta,pigem ajaks seda liini,mis subaru originaal süsteem pakub - originaalist näitab nagu lisa bassikat taga,et äkki õnnestub see välja vahetada koos võimendiga,kui see seal olemas? Hetkel veel lammutanud ei ole ja ootaks teadjate meeste infot,et kas ja kuidas?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 138 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 130 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7