Mõtlesin, et teeks siia foorumisse ka mingi teema. Enamus teksti on Audiklubist kopeeritud.
2 aastat tagasi sai antud isend endale koju veetud. Ostes oli mootoririkkega, mahlad segamini.
Auto mark ja mudel: Audi 200
Väljalaskeaasta: 1990
Keretüüp: Universaal
Värvus: Tumesinine
Vedav sild: Nelivedu
Käigukasti tüüp: Manuaal
Mootori tüüp: 2.2t 121kw MC2
Varustus ja lisad: Kliima, sinine veluursisu, kompuuter, 4x elektriaknad, el. katuseluuk, kärukonks, katusereelingud, tagumine difrilukk, 4x kohtvalgustid, nahkkattega rool, ABS.
Ostu hetkel

30.03.2012
Koju vedamine.

Algatuseks sai plokikaas maha võetud ja tuli välja, et see kõver. Käis lihvis ära ning maha võeti 0,2mm.

Selle tööga sai osta ka mõned uued tihendid nagu klapisääre tihendid, sisselaske kollektori tihend, väljalaske kollektori tihendid, nukkvõlli simmer ja loomulikult plokikaane tihend.
Eelnev aasta seismine ei olnud üldse hästi mõjunud ei veermiku puksidele ega ka piduritele. Tagasild sai uued puksid ja külgkalde vardad, pluss veel esisillas mõned puksid. Tagumistele piduritele sai uued kolvid pandud kuna mingi idikas oli eelnevalt tolmukad lihtsalt sinna peale pannud ja mitte soonde pannud neid.
Uus vs vana.

Ja peale 4 kuud kestnud ajudeke... ja raharöövi nägi ta välja selline.
10.08.2012

04.10.12
Sai loobutud mind pikalt teeninud subwooferist ja võimendist ning vahetusena sain veljed Bolero 17x8.

Suht kohe järgmisena tuli A6 C4 nahksisu sisse. Eelnevalt oli sinine veluur.


Mõned vahepealsed pildid


11.03.13
Sai lisatud ka Bypass

30.03.13
Tagumised pidurid said upgrade ohvriks vent. ja suuremate ketaste näol

Supordid ning kelgud pärit S6 C4 küljest ja uued vähe kasutatud NK kettad tulid A8 D2 küljest.
Enne

Pärast

18.04.13
Lisandus toonklaas


Mingi hetk sai sebitud C4 kerelt pärit oleva tagumise stabikaga sillatala. Kuna C4 on tala puksidel ja C3 jäigalt ning plug and play värk ei olnud sai seda vähe ringi tehtud sõbra abiga ja lõpuks ka külge pandud.
Vasak C4-lt ning parem originaal.




10.07.13
Sai siis väheke tehtud jälle.
Hingamist sai kergendatud teise tagapüti näol, mille käigus tuli välja, et kurat katalüsaator seest jummala tühi, ainus mis seal sees veel vedeles oli mingi võrk vms. Hääl mis tagant tuleb nüüd on selline täitsa normaalne, vähemalt mu jaoks. Ühendus sai selline, et kui tahtmine peaks tulema siis saan alati originaal püti külge panna ilma suurema jamamiseta.
Pilt siis nüüd ka avaramaks tehtus õhuvõtust juurde.



12.07.13


11.10.13
Eilsega mootoril rihm vahetatud.
Külge läks DAYCO 142 hambaga rihm, koodiga 074 109 119.
Rullik INA läbimõõduga 68,7 ja koodiga 074 109 243.
Veepumba ei olnud plaanis vahetada ja õnneks poldki vaja, sai ainult tihend ära vahetud.


Aasta alguses sai masin Chipitud, algne turborõhk 0.4bar tõusis koos jäigema wg lisamisega 1barini

.
Loomulikult peale rõhutõusu hakkas uusi asju tekkima mis vajasid vahetust. Esiteks andis otsad cooleri ja sisselaske kolde vaheline lõdvik mis sai suht kohe korralik kasutatud sebida. Järgmiseks hakkas vaevama ülerõhk, wg membraan oli puru, see sai päris uus ostetud.
Hiljuti said uuendust ka esipidurid S4 C4 püstakute näol mis olid eelnevalt tehtud sobima HP2 supordite ja A8 D2 ketastega.
