Tere jälle.
Hommik veidi igavavõitu ja mõtlesin teha sellest vanakesest siia foorumisse kah teema.
Sain selle masina töökaaslase käest. Temal seisis see garaažis juba enam-vähem 10 aastat ning vana mõtles juba emexi mõtteid. Õnneks oli autol tema jaoks ka sentimentaalne väärtus ja nii ei läinud. Sain jaole ja ära ta tõingi.


Südameks on masnial 1.8 mootor. Eelmine omanik jättis auto seisma just seetõttu, et mootorist hakkas järsku kostma imelikku kolinat/klõbinat. Üritasime autot käivitada ning need paar korda mil ta turtsus (quick stardiga) oligi kuulda tugevat klõbinat. Mootor käima ei jäänud kuna kütus silindrisse ei jõua aga mootorini tuleb. All on enne seismajäämist ostetud uus summutijooks. Ei tundu olevat originaal.

Salong õnneks kõige hullem pole. Juhiiste veidi kulunud ning tagaistmes ka auk. Polstrid on korralikud. Armatuuril mõni plastik puudu ning ülevalt jookseb ka mõra, mis on neil üsna tavaline nähtus.

Kere... kere ei tundu olevat kõige hullem. Muidugi ei ole veel vaiba alla vaadanud. Altpoolt vaadates igastahes mingisugust ilmselget auku ei näe. Karbid on niivõrd mädad küll, et tungiga tõsta ettenähtud kohtadest ei olnud võimalik. Suuremad roostekohad on esitiibadel, tagatiiva ääred ning tagumisel amordikannul. Varuratta alt tuli ka üks auk välja. Ühesõnaga, seda ikka jagub, aga minuarust mitte kõige hullemini. Auto siiski 10 aastat seisnud niiskes garaažis, rääkimata eelnevalt Eestis sõidetud kilomeetritest. Roostetäppe siin-seal ikka leidub. Kõige korralikumad detailid on minuarvates uksed ja muud luugid. Tagaosa on saanud kunagi väikse kõksu



















Selline ta mul siis on. Vahepeal olid ka mõtted masina müügil, kuid taipasin et ega sellised asjad ei peagi kohe suure hooga valmima hakkama, vaid võtabki aastaid enne kui asja saab. Momendil pole veel kindel, kas hakkan lähtuma originaalist, või tulevad kasutusele ka kaasaegsemad lahendused ning mõningad keremuudatused. Eks seda näitab aeg. Ehitama plaanin suuremalt hakata mõne aasta pärast alles. Seni otsin vaid puuduvaid detaile ning kogun informatsiooni. Osandada tahaks aga juba varem, et saaks selgust mis üldse ees ootamas täpsemalt on ja ehk midagi ka ära keevitada. Garaaž endal selliseks tööks aga puudub (siinkohal palve neile, kes teavad kedagi kel on tartu linnas pakkuda kahekohalist garaaži, mida saaksin üürida. Elekter peaks ikka sees olema).
Mootori osas hetkel arvan, et tuleb midagi uuemat, suuremat ja võimsamat, sest lisaks kenale välimusele võiks minek sellega kooskõlas olla.
Ootan soovitusi ja nõuandeid ning kasulikke viiteid varuosade, ideede või muudes valdkondades, mis puudutavad antud automudelit.
Küll küllale liiga ei tee, mõned pildid veel.



