Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=136727
1. leht 9-st

Autor:  cb4_335 [ 11.07.2014 00:33 ]
Teema pealkiri:  Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Tere,

Lühidalt, miks... :)

Mõnda aega tagasi tekkis mõte osta omale auto, mis asendaks mu kahte autot. Üks nendest siis veidi üle 300 hobuse hobiauto supra ja teine igapäeva auto mugav ja vaikne lexus is250.

Mõni nädal tagasi jutustasin sõbraga samal teemal, et võiks vanad maha müüa ja kahe asemel ühe võtta. Jutt jõudis subaru "kotkasilmani" ja sealt edasi siis eelmise kere luukpärani. Mingil hetkel jutustas sõber loo, kuidas Tommi Mäkinen aitas subarul teha ka sedaan STI mis on nõ. maailma kiireim sedaan. Juba idee sellest autost oli huvitav.
Koju saabudes lõin interneti avarused lahti ja hakkasin siis STI raicin-u kohta lugema. Välimuselt ilus, mootor hea, sisu kannatas kriitikat. Ei läinud palju mööda, kui otsutasin esimest vaatama minna. Turul kõige soodsam, kuid täis varustus ja ilus valge. Kohapeal selgus muidugi, et igast otsast roostes, mootoris jõudu pole ja auto korraliku avarii teinud. Aga huvi oli endine. Eestis oli neid müügis neli. Kolm käisin kahe päevaga läbi.


Kolmas oli nendest kõige ilusam ja pm. sobis mulle. Pisivigu oli, kuid tehnika tundus hea ja hind kukkus ka 20k peale. Igaks juhuks sirvisin müügi kuulutused veel läbi ja jäi silma teistets mitu tuhat kallim sti. Kuulutuses tundus auto palju-lubav ja igaks juhuks läksin siis seda ka vaatama.

Tean, et see polegi selle mudeli idee, aga mind veidi segas müratase ja see, et originaal heli oli nagu vanaema kõõgi raadio, ning seda plasti on nii palju :(


Kohale jõudes sai üsna kiiresti selgeks, et see auto saab olema minu. :D

Tegu on siis hõbedase 2011a. oktoobrikuu autoga. Masinal veel kenasti tehase garantii. Originaal varustus-astet ma ei oskagi õelda.
Tühi kaal on 1480kg
2.5L 4 Boxer turbo, millel on 221 Kw ja 407 Nm.
0-100 saabub ~5s
Tippkiirus on tehasest 255, kuid väidetavalt lähevad rohkem.
1/4 miil on ~13.5s



Auto esimene omanik on olud ilmselt üsna jõukas. Ning kõik selle auto pisivead on ära parandatud.

Lühidalt erinevused võrreldes teistega mida vaatamas käisin.
Originaal makk on asendatud korraliku vastu(toimiv navi, toimib BT jne), kõik kõlarid on focali omad. Esi istmete all on 2 10" sw, mida toidab Focali võim mis on pagasiruumi ära peidetud ilusti. Kogu armatuur on kvaliteetselt nahaga kaetud. Sama ka ustel. Lagi ja piilaris on kaetud identse nahaga, mida katab iste. Autole on tehtud väga põhjalik mürasummutus. Lagi, uksed, isegi pagas on üle käidud. Auto on oluliselt vaiksem kui teised, millega sõitsin. Paigaldatud on kvaliteetne parkimiskaamera. Hella LED lisatuled, kere kriitilisi kohti katab 3M kile, et kaitsta värvi kriimustuste eest. Klaasidel on väidetavalt toonitud turvakile. All on 18" OZ veljed. Kaasa tulid ka originaalid koos tutikate naeltega. Käivitus on nupust. Kevlarist põhja kate, mis jookseb esi pamprist, kuni kasti lõpuni. Krowni korrosiooni tõrje.

Lisaks siis väga korralik ja hästi hoitud sisu. Rool nagu uus ja praktiliselt kriimuvaba kere. Kõik kere detailid on ilusti ja õiges värvis.

Lisaks siis nagu neil vist enamustel, Kliima, istme soojendused, kojameeste el. soojendus, igasugu kontrollid jne.



Autoga sõitnud nüüd mõned päevad ja olen ülimalt rahul. Vähegi kurvilisem tee, siis naeratud on kõrvuni. Isegi naisele ja lapsele meeldib. 8)
Mootori heli on väga mõnusalt madal, samas piisavalt vaikne, et mitte häirida. Minu jaoks suur üllatus on see, et 4 silindrilisel puudub vibratsioon. R4 on selle boxeriga võrreldes nagu vibraator :)

S# reziimis on masin päris mõnusalt terav ja jõu puudust hetkel ei ole. :D


Plaanis pole hetkel suurt midagi. Mõnes kohas on vaja uus kile panna kerele, pisikeste kolmnur akende toonkile on kehvasti ja Garantii-korras läheb ilmselt kast vahetusse(neljanda käigu sünkro on väsinud). Kui garantii läbi, siis võib pisi muudatustele mõtlema hakata. Mõni lisa hobune, veidi rohkem urinat...

Kindlasti tuleb ka rada minna katsuma selle autoga tulevikus.

Mõned pildid
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Koos uuega
Pilt
Pilt

Autor:  saarlane [ 11.07.2014 08:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Teised müüsid juba maha siis vöi?

Kuidas LED lisatuled näitavad siis kah?

Autor:  cb4_335 [ 11.07.2014 10:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Ei ole teised müüdud päris. Lexuse müügiga pole probleemi ja võiks õelda, et pm. müüdud, aga supraga on halvem lugu. Reaalset ostjat pole, mõni niisama sügaja ikka on aga.... Kuu-aega hoian müügis, kui ei lähe,siis jätan ikka alles.

Aga subaru Led tuled on päris kurjad :D Ma ei oskagi kirjeldada :)

Autor:  Anduu [ 11.07.2014 11:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Miks mitte juba siis evo?

Autor:  cb4_335 [ 11.07.2014 11:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Ma isegi ei oska seal mingeid plusse tuua. Evo on kahtlemata vinge masin. Aga enamus hea varustusega on automaadid. Puudub navi. PM kõigil. Mootor on 2l R4. Kui kw number on 4 vähemuses, siis nm on juba 41 vähem. Automaat on 0-100 6.3(võin vabalt ka valesi andmeid omada. Autodega.nl). Ka manuaal on lahjem kui sti. Kaal on suurem. Ja mitsu pole kunagi hiilanud oma vastupidavusega.

Paljud rewjuud väidavad samas, et evo on kiirem ja lihtsam juhtida.

Subaru ilusam, võimsam, boxer mootor, erilisem kuidagi. Ei kannataks seda rida nelja kärinat ja vibratsiooni.
Mulle meeldib rohkem :-)

Autor:  Anduu [ 11.07.2014 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Subaru on tõesti vastupidavam- eks sellepärast ongi iga teise subaru müügikuulutuses kirjas, et mootori kapremont tehtud hiljuti ja mõnda aega hea rahulik :D
Kuigi sellega tuleb jah nõustuda, et evo x on suht inetu auto.

Autor:  cb4_335 [ 11.07.2014 12:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Ma isegi ei arva, et evo x kole on. Täitsa ülbe. Aga...midagi jääb puudu.

2.5l boxeritel oli tõesti hädasi. Nendel kolvid sulasid ära. Väidetavalt liiga lahja segu tehasest ja kolb nõrk. Väidetavalt on alates 2010 mootorid uuendatud ja kolb tugevam, ning segu paigas.
Loodan, et ka nii on.eks see vastupidavus selgub :-D

Autor:  Tubaru [ 11.07.2014 19:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Kindlasti kohe pole segu liiga lahja, pigem vastupidi. See segu on pigem kriminaalselt rikas seal (kohati põhjagaasiga alla 10 a/f)
Soovitan sul lasta aju dünos ära seadistada eesti kütusele.

Autor:  Reimers [ 11.07.2014 23:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Väga ilus ja vinge auto igatepidi :) See sama rikas tüüp müüs selle vist kelle õuel on Lexus ISF ja muud loomad

Autor:  tomcraft [ 12.07.2014 01:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

cb4_335 kirjutas:
Ja mitsu pole kunagi hiilanud oma vastupidavusega.


Sellist lauset ma loen vist sr ajaloos esimest korda :D

Aga muidu masin on kift! :beer

Autor:  cb4_335 [ 12.07.2014 01:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Reimers kirjutas:
Väga ilus ja vinge auto igatepidi :) See sama rikas tüüp müüs selle vist kelle õuel on Lexus ISF ja muud loomad



Sama mees jah. Pidi suveks uuesti Isf i ostma.
Aus olla siis ma kaalusin ka ise Isf ja sti vahel. Aga ruumikuse ja veel mõne asja tõttu oli sti parem valik.

Kütuse segu oli lahja luukpära versioonidel. See on ka subaru enda teada-anne nagu aru saan. Softi uuendusega aeti vanematel asi korda. Deto tekib teatavasti lahjast segust.
Uuematel rikkam segu ja kõvem kolb.

Dünos seadistus on plaanis kohe kui garantii läbi saab :-P

Autor:  Tubaru [ 12.07.2014 08:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Esimest korda kuulen, et subarul tehase seades segu lahja, aga mida mina ka tean. Võid subaruclub foorumis küsida, seal mõni teadjam kindlasti.
See 2.5L moto on kolvi poolest nõrk muidu jah (ehk on sti racingul asi jonksu aetud) aga sepis kolb ja acl saaled sisse, ning ülejäänud kompott kannatab 500+hp ilusasti :D
Muidu väga hea autovalik, kui peret taga ei oleks, siis vaataks ise sama. Aga pean foresteriga leppima ja sellel juppe külge kruvima.

Autor:  cb4_335 [ 12.07.2014 08:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Eks subaru club olngi üks koht, kuskohast oma tarkusi immutan :D

Aga siin ka juttu sellest
http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... =16&t=5898


Mul ka pere ja just selletõttu sti saigi võetud ja valitud. Auto on jupi maad suurem kui oli Lexus is.

Minumeelest igati praktiline auto. :)

Eile läks kiirus natukene üle lubatu ja selgus, et kettad kõverad ja/või esi support(suportid) kinni veidi. Eks mõistlik oleks uued kettad vsit kohe panna.

Autor:  Tubaru [ 12.07.2014 14:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Seal teemas ongi jutt meie "suurepärakulisest" kütusest.
Jaapis, kus asjad seadesse pannakse, on kütus teise kvaliteediga.

Autor:  VW [ 12.07.2014 14:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335

Oiii, väga ilus ja uhke :D kena numbrimärk tuli ka kaasa :) sellega hakkab talvel nalja saama :P

1. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/