Tere kallid foorumlased.
Seoses mu teise auto ümber tegemisega mis on võtnud oma jagu aega juba soetasin endale ajutiseks sõidukiks 2001.a E46 universaali.
Mootoriks on tal tavaline 1,8 millel otsas manuaal kast. Tehasest veeres välja auto rohelisena millest pole enam palju alles. Sain auto väga odava hinnaga, kuid sellel odaval hinnal oli ka põhjus. Auto on 2 aastat seisnud. Vasak tagumine kolmnurk aken oli puruks ja tänu sellele oli sisul korralik hallitus sees. Kapott oli ära roostetanud(keegi oli veel mingid suuremat sorti tuuningut sellega teinud), uksed mõlkides ja roostes ning vasak esimene plekk üsnagi suure mõlgiga roostes. Tagapidurid olid olematud, esimesed amordid surnud.
Hea küljena on see ,et muu kere osa on suhteliselt roostevaba, paremal tagumisel tiivakaarel mõlk.
Paras ruun on aga mõtlesin ,et mis seal ikka, tõmban ta enda seisvast hauast välja ja vaatan mis saab.
Lisadena on cruise control, orginaal xenon, sportlikumad istmed millel esimesed padjaga, konditsioneer, esimesed el- aknad jne... Vist siis M pakett vms ?
Esimene stange on mtech vist aga kahjuks oli nii ribadeks, et ei viitsinud taastama hakata.
Alguses oli auto selline kui ostsin.




Kuna laiskus on suur siis ei viitsinud ma neid mõlke välja ajama hakata ja mingit rooste eemaldust korraldama. Parasjagu sain hea hinnaga uue kapoti kõik neli ust ja stanged. Sai lihtsalt ümber visatud.
(siin pole veel kapott ära vahetatud)


Siis kakkusin sisu välja ja tegin korraliku puhastuse sellele, sain hallitusest lahti ja suutsin istmed päästa.
Kahjuks ainult üks pilt tegemisest.

Siis sai mõtlema hakatud mis ma selle välimusega teen, sellise kirju lehmana nagu ta hetkel on ringi sõita ju ei kannata. Kuna katus oli osaliselt juba mustaks eelnevalt värvitud siis otsustasin ,et kuni klaaside alumise ääreni teen kõik mustaks. Sellega sai täna tegeletud.

Just ennem kui värvima sai hakatud.


Alumist osa ei hakka värvima, tellisin sinise aluminum brush vinyl wrapi ja tõmban sellega alumise osa üle.
Muidugi ennem ajan kõik siledaks ja teen korda. Vahepeal mõtlesin plastidipi peale aga kuradile sellega.
Kui aega saan siis läheb taha toonklaas, plaanis on ka 50mm madaldust aga võib juhtuda, et panen üldse coilid alla. Hoian hetkel silma peal velje turule, tahaks midagi head ja vähemalt R18.
Tehnlise poole pealt on tagumine pidurisüsteem korrastatud ja uued amordid on riiulil oma aega ootamas.
Selline küsimus oleks ,et kas airbagi tuld saab kuidagi ilma diagnostikas käimiseta ära või see ainus varjant ?`Nimelt kui ma sisu välja võtsin ei ühendanud ma akuklemmi lahti ja nüüd airbagi tuli põleb.
Teine probleem on mul võtmega mis puldist uksi ei aja. Seal vist mingine omamoodi patarei sees mida vahetada ei saa ?