Kuna pole ammu ühtegi enda autot SR-is eksponeerinud, siis mõtlesin, et oleks aeg vanad kombed selgeks õppida.
Kuna nüüdseks hoovis ka üks õigerattaveoga turboauto, otsustasin ka sellest teema siia lisada.
Pikalt sai kibeletud siin natuke võimsama tänavaauto järgi. Kaalutud sai nii esse, evosid kui ka arbuuse aga igal ühel olid omad miinused minu jaoks. Kuna talve antakse meile ka siinmail vähe, siis ei olnud ka 4vedu eesmärk. Pooljuhuslikult aga sattusin antud auto otsa.
Väljalaskeks on tal märgitud 12/1994. Käigukastiks manuaal. Auto seisukord oma vanuse kohta väga hea. Mootor on väidetavalt pärit inglismaalt toodud isendi pealt ja olevat sõitnud gramm alla 100kkm. Eelmise(d) omaniku(d) on autot tohterdanud ka mõningate lisavidinatega: Uus orig. summutisüstem. Suur IC, Tial BOV, Apexi turbotimer, Walbro 255l/ph, Shortshifter. Näidikud (turborõhk, õlirõhk, õli temp).
Lisadest väärivad mainimist LSD differ, nahktuba, el aknad, 2x Airbag- ja sellega lugu piirnebki, Pidamist pakuvad uued 225/40/18" Nokian Hakkapeliitta rehvid valuvelgedel. (Need siis hetkel ka müügiks, kui keegi peaks huvituma, kuna soov 16" talverehvidele üle minna.)
Auto sai ostetud hobisõidukiks aga praegu esimestel päevadel on raske teise auto rooli tagasi ennast sundida. Suuremaid plaane praegu veel autoga ei ole aga eks kevadepoole pidamise paranades hakkavadki pragused jõunumbrid väikseeks jääma ja tuleb vaadata ehk GT28 vile poole.
Ise pole veel jõudnud pilte plõksida, seega panen siia mõne eelmise omaniku pildi kui ta pahaks ei pane.


