Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Chevrolet Captiva - TEEMA LUKKU
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=138156
3. leht 4-st

Autor:  karmo 525i [ 30.08.2015 09:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Ülevaatus läbitud puhaste paberitega, tuvastati vaid, et esimene vasak veovõlli kaitsekumm lekib väheke.

Sai ka aasta hooldus tehtud. Kuigi eelmisest õlivahetusest oli möödas 10 000 km, siis õli oli olnud sees ikka väga must. Soovitati hakata õli vahetama 8000km tagant. Miinuspoolelt avastati, et käigukasti tagumine simmer lekib kergelt ja ka klapikambrikaane vahelt immitseb. Kui hakata käigukasti tagumist simmerit vahetama, pidi see olema päevatöö - kast maha jne. Loodeti, et ehk aitab karteri tuulutuse vahetus. Hetkel pakkumine esitatud esindusse, et mis see tuulutus vidin maksab, saada vaid A osana. Lisaks vaja vahetada veel piduriklotsid. Kuumade ilmadega süttis vahest ka akutuli, mis aga peale väljasuretamist kustus ja enam põlema ei läinud. Akutestis läbi ei põrunud, niiet vaatab, mis sellest saab. Hetkel toimib kenasti.

Autor:  .Alar. [ 30.08.2015 15:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Diislil läheb see õli mustaks juba 1000km-ga

Autor:  shift [ 31.08.2015 15:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

nii tihti vahetad, siis tekib tunne nagu sõidaks evo v stiga

Autor:  karmo 525i [ 13.11.2015 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Lähipäevil saab auto pidurisüsteem uuendatud. Kettad nii ees, kui taga TRW toodang. Klotsid ees Bosch ja taga samuti TRW.

Hetkel linna keskmine kulu 9,6L/100km. Vaatasin ka, et kui ära Chipida, siis saaks 110Kw-st 130Kw (+20Kw) ja 320Nm pöördemomend tõuseks 375-ni (+55Nm). Hetkel veel kaalumisel, kas oleks mõtekas ettevõtmine.

Pilt

Autor:  TEH [ 14.11.2015 00:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Kui ära teed, siis vana softiga sõita enam ei taha...

Autor:  Tanel [ 14.11.2015 00:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Turskelt kaalusid need kettad. Ütleks, et samas kaalus mis mõned suuremad bemmi-audi kettad näiteks.

Autor:  Dom [ 14.11.2015 01:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Massi ka ju omajagu, mis tarvis pidama saada...

Autor:  Scorpio Ghia [ 22.11.2015 17:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

ma küll ei julgeks seda VM mootorid chippida, meil töökojas seisab sama aasta vl captiva, millel kepsud käisid pooleks, kuttil pole raha, et teise mootorit osta, romulas pakkuti 2950 EUR-ga, pruugitud mootorit, mis kestab ei tea kui palju peale paigaldamist :)

Autor:  karmo 525i [ 26.02.2016 10:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Auto kenasti end ülal pidanud. Sillakontrollis tuvastati, et vahetust vajaks vasak tagumine rattalaager, silikonpuksid ja tagumised stabika kondid. Üle pika aja on jälle mida parandada :)

Autor:  karmo 525i [ 15.04.2016 06:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Vahetatud said tagumised rattalaagrid ja stabika kondid. Kordades vaiksem jälle sõita. Kogu talve püsis keskmine kütusekulu 10,5 L/100km.

Autor:  Inferno [ 15.04.2016 10:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Kõikidel diislitel on õli alati must, vahepole kas läbid 2000km või 10000 või 15000

See 8k jutt ikka suht mõttetu selles osas. See ei ole evo.

Autor:  karmo 525i [ 01.06.2016 12:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

karmo 525i kirjutas:
Vahetatud said tagumised rattalaagrid ja stabika kondid

Nädal peale laagrite vahetust lõi armatuuri kollaseid tulesid täis. Esimese hooga ehmatasin ära aga õnneks võtsin ühendust laagrite vahetajaga, kust sain teada, et laager koos ABS anduriga. Kohapeal pandi arvuti järgi ja näitas vaid vahekasti viga. Kuna auto oli juba tõstukil, siis sai korra kõik 4 ABS andurit lahti võetud, määret vahele pandud ja kokku tagasi. Nüüd tuvastas diagnost ilusti ära, et andurid lahti käinud. Veateated sai kustutatud ja enam pole viimase 2000 km jooksul tuled enam põlema läinud.

Täna lõi õlivahetustule armatuuris põlema. Viimasest vahetusest möödas 9 kuud - 10 000km. Tundub, et seekord peab varem õli hakkama vahetama :) Raamatu järgi hooldusvälp aasta või 15 000 km.

Autor:  karmo 525i [ 13.07.2016 10:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Nädalavahetusel lõi akutule põlema, mis mingi aja möödudes kustus. Aga, et see kuu veel plaan minna Lõuna-Eestisse ning Hiiumaale ja kartuses, et äkki hakkab genekas otsa saama, lasin selle taastada. Nüüd niiöelda uus genekas küljes ja võib rahulikult kodust kaugemale sõita.

Autor:  karmo 525i [ 04.03.2017 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Poole aasta jooksul polegi midagi toimunud, auto kenasti vastu pidanud. Kalla ja Talla.
Nüüd ehk jõuab midagi auto kallal ka teha, kuna auto nüüdsest liisingust prii. Vabanesime igukuisest liisingumaksest :)

Autor:  karmo 525i [ 23.10.2018 10:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Captiva 2008a. 4X4 2.0 TDI 110kW - Karmo

Aasta jälle möödas, täiendan remondipäevikut.
Tehtud:
- Mingid käigukastiga seotud torud lekkisid, said välja vahetatud.
- Uued Nokia WR lamellid 235/55R18
- Pidurid peal, üks esimene ratas käis eriti vaevaliselt ringi.
- Sarniirid läbi ja õõtsa puksid peagi minemas.

Pilt

Peagi lähevad vahetusse:
- Taga sillas mingid sillapuksid 2x2 tk läbi - Tellitud (Amserv)
- Reduktor õline - Vajalikiud tihendid, simmerid -Tellitud (Amserv)

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/