Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=138617 |
1. leht 3-st |
Autor: | siimk96 [ 27.08.2014 19:31 ] |
Teema pealkiri: | BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Tervist foorumlased, mõtlesin et oleks aeg juba teha oma esimesest autost teema ära. Natuke algusest, E38-d hakkasid mulle juba päris väiksene huvi pakkuma, kui nüüd õieti mäletan siis 7-8.a umbes, kuni selle aastani (2014) oli E38 vaid unistus aga see unistus täitus lõpuks 11.06.2014, sel samal päeval sai käidud Pärnus auto järel. Arvestades hinda millega ma masina sain on/oli auto üllatavalt korralik, tegemist vajab kõvasti aga mitte midagi ulmelist või võimatut. Auto ajaloost oskan räägita niipalju, et auto on toodud 2008a. Sveitsist, aastal 2009 põhjustas seesama auto Järvamaal avarii, mille käigus sai kannatada parem külg, täpsemalt siis parempoolne tagumine uks kuhu sõideti sisse, peale seda sõitis veel 1a. ehk kuni aastani 2010 ja siis jäi 4a. seisma, 2014 müüdi auto Pärnu ja mõned kuud hiljem sain mina õnnelikuks auto omanikuks. Päris paljud on öelnud et nad ei saa aru miks ma sellise röövli ostsin (sööb kütust, remont/hooldus kallis jne.) aga kui nüüd päris aus olla, siis pole selle BMW ülal pidamine üldsegi nii kallis nagu väidetakse, kütust võtab vastavalt jala raskusele, jupid saadaval täitsa mõistliku hinnaga ja kui remondi/hoolduse pealt kokku ei hoia, siis pole vaja midagi karta. Hetkel ei oskagi midagi nagu juurde lisada, kui ainult nii palju et masina kallal hakkavad täielikud remonditööd (tehniline ja välimus), sellepärast tegin ka teema, plaan oli töödega peale hakkata sügise lõpus hiljemalt talve alguses aga auto hakkas vaikselt otsi andma ja tänu sellele sai asi kiiremas korras ette võetud. Lisavarustus: S202A-Steptronic S320A-Deleted, model lettering S339A-Shadow-Line S354A-Green windscreen, green shade band S401A-Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S423A-Floor mats, velours S428A-Warning triangle and first aid kit S430A-Interior/outside mirror with auto dip S457A-Contour seat, front, electr. with memory S464A-Ski bag S494A-Seat heating driver/passenger S496A-Seat heating, rear S508A-Park Distance Control (PDC) S522A-Xenon Light S533A-Air conditioning, rear S536A-Auxiliary heating S609A-Navigation system Professional S629A-Car telephone (GSM) w card reader, front S672A-CD changer for 6 CDs S676A-HiFi speaker system L801A-National Version Germany S915A-Delete clear coat Pildimaterjal. 12.06.2014 - Päev peale ostmist, esimene pikem sõit Narva. Pildi kvaliteet pole väga kiita. ![]() 07.2014 - Auto esimene pesu minu käes. ![]() ![]() ![]() 02.08.2014 - "Unustamatu" nädalavahetus niiöelda, võtsin ette reisi Lõuna-Eesti, märgid et reis ära jätta tulid juba reedel, kui tuli 2x autole voolu anda (esimest korda kui auto niimoodi jamas), jõutsime siis reede öösel otsaga Viljandi kanti kus märkasin et rehv täiesti tühjaks läinud (seisis nii umbes 30min.) tuli välja et tühjaks läks sellepärast ei mitte korras esisild sõi juhipoolsest esirehvi, panime siis tagavara ratta alla ja jätkasime sõitu Valka, umbes 20km enne Valka jõudmist lendas roolivõimu ja genekarihm ribadeks, jõudsime õnneks ilusti Valka, järgmine päev kuna rihma ei olnud kusagilt saada siis ainus võimalus oli auto kuidagi Viljandi tagasi tuttava mehaaniku juurde saada, lootsime Valgast võimalikult kaugele jõuda aga sõit lõppes 15km enne Otepääd, ootasime siis tuttavat kes koos 4 täis akuga Viljandist appi tuleks, jõudis siis lõpuks peale 2h ootamist kohale aga polnud sellest mitte mingit kasu, auto sõi kõik 4 akut 15-20km ära, jõudsime õnneks maantee pealt Otepääle Fixuse parklasse, kus ma ootasin umbes 3h kui tuttav läks Viljandi tagasi ja tuli puksiiriga Otepääle järgi. Üritasin võimalikult lühidalt ja selgelt. ![]() Ajasisustuseks sai mõned pildid õnnetust nv tehtud: Avarii üle elanud külg (eelmise omaniku poolt mõlk välja löödud): Päev lõppes autole puksiiri peal: September 2014 - "Doonorauto" BMW E38 750iLa ost. 24.03.2015 - Lõppuks üle poole aasta seismist näitab auto elumärke ja asi hakkab vaikselt liikuma ja hoogu üles võtma! ![]() ![]() Üle vaadati ka doonori seisukord (tehniline pool), praeguste andmete järgi õnneks mootor korras ja ei ole kokku jooksnud ega midagi, loodab et käigukast samuti korras, enamus rihmad tutikad (sai ümber tõstetud). Ühesõnaga doonori pealt saab päris palju asju tehnilise poole pealt. Nii vaadates ütleks et doonor päris mahuka remondi saanud enne seisma jäämist, kõik korralik ja töökorras! ![]() Generaatori vahetus: ![]() ![]() 24.03.2015 - Doonor päevavalguses: ![]() |
Autor: | meisner [ 27.08.2014 20:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
750.E38 peal on kindlasti masin mis teeb naeratuse näole.Remondi osa pealt paksu rahakoti ja pikka kannatust.Kui kunagi täielikult korda saad,siis on kindlasti üks mugavamaid pille millega liigelda. ![]() |
Autor: | bemmijõmm91 [ 27.08.2014 20:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
![]() |
Autor: | tauri117 [ 27.08.2014 20:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Soovitaks paber navi autosse varuda järgmise tripi jaoks ![]() |
Autor: | -Priit- [ 27.08.2014 21:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Ikka veel pole seda külge korda tehtud ![]() |
Autor: | siimk96 [ 27.08.2014 21:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
meisner kirjutas: 750.E38 peal on kindlasti masin mis teeb naeratuse näole.Remondi osa pealt paksu rahakoti ja pikka kannatust.Kui kunagi täielikult korda saad,siis on kindlasti üks mugavamaid pille millega liigelda. ![]() Ma juba ootan seda päeva kui auto ilma vigadeta mööda teid kulgeb ja see päev saabub arvatavasti kevade jooksul aga hiljemalt suve alguses, peab tõdema et remont/taastamine väga odavaks ei lähe aga lohutan ennast sellega et kui autot peale taastusravi heaperemehelikult hoida siis nii suurt rahasüsti see auto ei vaja enam kunagi. tauri117 kirjutas: Soovitaks paber navi autosse varuda järgmise tripi jaoks ![]() Mul hetkel ei tööta originaal navigi, plaanis uuema E38 ekraan kui hästi läheb. -Priit- kirjutas: Ikka veel pole seda külge korda tehtud ![]() Ma ise lootsin alguses et pääseb ukse taastamisega aga kahjuks on uks igatemoodi kõver ja ei näe asja taastamisel mõtet. Kui kõik plaanipäraselt läheb, siis järgmise kuu jooksul on oodata doonorauto (loomulikult iL kerega), sealt saab kõik vajalikud keredetailid, tehnikat, salongidetaile jne. ![]() |
Autor: | dellu [ 28.08.2014 12:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Tundub et suht projektiks see vist jääbki. Kahe ukse vahetuseks ja värvimiseks keva/suvi 2015? Ma küll ei tea mis suuremahulistest projektidest sa räägid, aga ilmselt kui tõesti kõik üle käia saab hea auto jah, aga mis summa selleks hetkeks kokku tuleb? Amordid on tal nivookad? Viimati olid need 12000 krooni tükk, kui mina vahetama pidin. Ise panin 9 kuuga sisse 45000 krooni (ok koos 1 põlvkonna gaasiseadmega), aga rohkem ei viitsinud ja paar kuud hiljem sõitsin salongist uue Corollaga välja. Kahjuks aastaga läks ka selle isu üle. Muidugi mugavamat salongi pole minu autodel olnud, kui on ka ülemise seljatoe poole regulliga sisu. Aga noh jah, kui 20km sai 4 akut otsa, siis ilmselt mingi korralik lühis kuskil, 4 akuga tuleb Varssavist Tallinnani ära ![]() |
Autor: | El Presidente [ 28.08.2014 15:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Peaasi, et korralikult tehtud saab, pornograafiat pole vaja. Õnneks leiab jubinaid ja varuosi rohkem kui näituseks samaklassi E32-le. |
Autor: | siimk96 [ 28.08.2014 21:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
dellu kirjutas: Tundub et suht projektiks see vist jääbki. Kahe ukse vahetuseks ja värvimiseks keva/suvi 2015? Ma küll ei tea mis suuremahulistest projektidest sa räägid, aga ilmselt kui tõesti kõik üle käia saab hea auto jah, aga mis summa selleks hetkeks kokku tuleb? Amordid on tal nivookad? Viimati olid need 12000 krooni tükk, kui mina vahetama pidin. Ise panin 9 kuuga sisse 45000 krooni (ok koos 1 põlvkonna gaasiseadmega), aga rohkem ei viitsinud ja paar kuud hiljem sõitsin salongist uue Corollaga välja. Kahjuks aastaga läks ka selle isu üle. Muidugi mugavamat salongi pole minu autodel olnud, kui on ka ülemise seljatoe poole regulliga sisu. Aga noh jah, kui 20km sai 4 akut otsa, siis ilmselt mingi korralik lühis kuskil, 4 akuga tuleb Varssavist Tallinnani ära ![]() Ega ta otseselt nüüd projekt ka pole aga tegemist on omajagu: esi-ja tagasild, suure tõenäosusega uus käigukast ja nimekiri veel nende asjadega ei lõppe aga eks tööde käigus uuendan teemat/hoian kursis. Amordid on S-EDC isereguleeruvad (stabiilsus - jäikus) ja minu lemmik lisa on "DRIVE ASSIST" (juhi sõidustiili järgiv käigukast,vedrustus,sport-comfort). Ja amordid täiesti korras! Ja akude koha pealt on samuti sul õigus, et korralik lühis kusagil ja sellepärast ka ükski aku vastu ei pidanud. Minu maitse lihtsalt autode puhul ongi: võimalikult võimas, mugav ja kiire, mulle isiklikult on autod midagi enamat kui ainult tarbevahendid vms. Igasugused ökoliikurid ja hübriidid pole lihtsalt minu teema, elu sees ei kujuta ennast ühe sellise roolis! ![]() El Presidente kirjutas: Peaasi, et korralikult tehtud saab, pornograafiat pole vaja. Õnneks leiab jubinaid ja varuosi rohkem kui näituseks samaklassi E32-le. Ei tule mingit pornograafiat, auto saab võimalikult korralikult tehtud! ![]() |
Autor: | H.m.m [ 28.08.2014 22:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
tds oleks mootoriks, siis näeks vast mõtet seda elustada |
Autor: | dellu [ 28.08.2014 23:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Noh eks keret on ka, nii et kiire on suhteline mõiste. Minu 1.9 diisel on sama kiire (vähemalt niipalju kui ma sellisega 400m peal käisin 750ga), linnakiirustel ilmselt kiirendus isegi parem. Muidugi ruumi ja mugavust on rohkem, aga kui just 4-5kesi pidevalt ei sõida, siis küsitav sellise kolaka kaasas vedamise vajadus. |
Autor: | MDB [ 28.08.2014 23:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Ma just eile mõtlesin, et kunagine populaarne 750 ja kuidas aeg seda muutis, 3.0 diisel ei olnud BMW kuid nüüd on kõik muutunud. Mootor, hääl jne. Ma olen samasuguses olukorras olnud, kus mõtlesin, et väikese mootoriga autod ei ole minu rida. Sai aga isu täis ja ausalt peale emotsioonide see midagi muud ei ole, kiirem-võimsam loomulikult. Tankida lihtsalt ei viitsi nii tihedalt. Kõige hullem on olukord siis, kui avastad mõni diislivend liigub sama kiiresti kui sina oma autoga ![]() Edu igatahes autoga ja loodame, et varuosad jätkuvalt odavad on. Kui kliima ventikas peaks kärssama, siis UM pakkus seda krooniaja lõpus 12tuh. 730-le. Lammutuses 1500-3000 krooni. Kõige odavam oli vahetus mille sai 75 krooniga ![]() |
Autor: | Tanel [ 28.08.2014 23:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Autosid peab lihtsalt nii palju olema, et igaks petteks on midagi. Igasuguste autode mõte jne. on väga suhteline. Ma arvan,et BMW tehase müügiosakond ei arvanud, et auto mis oli mõeldud rikkale ühiskonnale luksust pakkuma lõpetab ükspäev selliste inimeste käes kes tangivad 20 euro kaupa ja sillajuppe ostetakse lammutusest. Ühiskond on tugevalt put*is lihtsalt. Ja siin ei maksa puid alla panna nii palju, ilmselgelt inimesel üks esimesi autosid ja tahab sellest midagi head teha. Ehk teeb - ehk ei tee. Autondus võtab meeletult raha kui korralikult ja endale teha. Siinkohal ei pea silmas mingeid labaseid 1-3k euri mis mõnel põhja alt ära võtab kui sellist summat aasta-kahe peale autole kulutab vaid kordades suuremaid summasid. Kui pidada autot labase tarbe-esemena, siis on sellised masinad igal juhul välistatud, rääkigu ükskõik kes ja mida tahes. |
Autor: | siimk96 [ 29.08.2014 22:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Tanel kirjutas: Autosid peab lihtsalt nii palju olema, et igaks petteks on midagi. Igasuguste autode mõte jne. on väga suhteline. Ma arvan,et BMW tehase müügiosakond ei arvanud, et auto mis oli mõeldud rikkale ühiskonnale luksust pakkuma lõpetab ükspäev selliste inimeste käes kes tangivad 20 euro kaupa ja sillajuppe ostetakse lammutusest. Ühiskond on tugevalt put*is lihtsalt. Ja siin ei maksa puid alla panna nii palju, ilmselgelt inimesel üks esimesi autosid ja tahab sellest midagi head teha. Ehk teeb - ehk ei tee. Autondus võtab meeletult raha kui korralikult ja endale teha. Siinkohal ei pea silmas mingeid labaseid 1-3k euri mis mõnel põhja alt ära võtab kui sellist summat aasta-kahe peale autole kulutab vaid kordades suuremaid summasid. Kui pidada autot labase tarbe-esemena, siis on sellised masinad igal juhul välistatud, rääkigu ükskõik kes ja mida tahes. Nii täppis juttu pole ammu kuulnud, absoluutselt sinuga ühel nõul. See auto on tõesti minu esimene ja sellisest sai väga kaua unistatud. Ja sellise auto puhul ei maksa kohe kindlasti mitte kunagi mitte millegi pealt kokku hoida, kui lased masina käest ära siis ongi korras, oled omadega alguses tagasi aga kui hoida ja korralikult hooldada on auto vägagi ustav. Nii palju unustasin tõesti eel pool mainida et kuna selline masin siiski hakkab tulevikus olema rohkem pühapäeva auto mis külmad talved veedab garaazis ja suvel pakub silma ilu ehk siis kõrvale on vaja igapäevaautot ja suure tõenäosusega tuleb selleks diisel BMW (3ne või 5ne). |
Autor: | siimk96 [ 12.10.2014 00:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E38 750iL 5.4l V12 240kW '96 - siimk96 |
Üle pika aja ka midagi toimunud, nimelt sai eelmine kuu ostetud ja täna garaazi toodud "doonorauto" BMW E38 750iLa 1996a. mis on väga tähtsaks osaks BMW remondi juures, enamus jupid korralikud ja töökorras. ![]() |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |