Läksin üks hommik nii energyt täis, et äratasin "doonori" elule. Ei tea mis mul sisse läks.
Vaatasin seda ja kahju hakkas. Halastasin. Sellest saab minu talvel sõitmise auto nüüd.
Kui õnnestub...
- pidurid korda saada, supportid ei liigu, ABS-süsteem vahelt välja, vasktorud 100% aretada;
- summuti otsast lõpuni kontrollida, (keevitada, pütt vahetada), vähe suurem väljalase panna;
- katusest mõlk välja saada(lumi, talv, viilkatuse all seisnud) +
- katuseluuk tööle(ei liigu sest katuses on mõlk) :p
- küljekarpides olevad augud ära keevitada.
Need oleks esmased tööd.
Kuna masin on sama marki, sama kerega ja pmt. tuleb ka sama värvi(esialgu), siis ei hakka uut teemat eraldi tegema, mitmekesistame seda teemat mitme autoga.

Pildid teema juurde tulevad siit.
Before:
After:
Seejärel panin oma teise Mazda udukate sisse 36 W xenonid ja aretasin plokid kapoti alla + tuled stangesse ja voilaa

Tegemist H3 pesaga. Esituledesse lähevad veel 2x H1 xenoon-kaugtuled, lähituled jäävad tavalised H4 sokliga pirnid. Kui ma nüüd viitsin tegeleda selle autoga, siis on talvel vähemalt millegagi showd teha. Ei kujuta ette muidugi, kuidas selle pidamine on, sest tavalise kruusatee peal vähegi äkilisema gaasivajutuse järel tahab auto käest ära minna.
Mis tal varustuses on?
- FE3N 103 kW (140 PS) DOHC ja 16 klappi;
- viiekäiguline manuaalkast;
- püsikiiruse hoidja;
- adaptiivne rool(kiiruse ja pööramise-tundlik);
- toonklaas B-piilarist tagapool, super-dark;
- elektripeeglid/-aknad;
- elektriline katuseluuk, liigub taha ja ka ülese("pop-up", ka elektriga);
- 4x ketaspidurid(saavutus selle aastaarvu kohta - 1988.a.).
Teine projekt läheb arvatavasti hoopis talveunne. Kevadel jätkub
