Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=139272 |
1. leht 2-st |
Autor: | burnin [ 13.09.2014 02:06 ] |
Teema pealkiri: | Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Avastasin, et siin foorumis polegi kaua sellisest autost postitatud, nagu minul on. Lubasin endale hiljaaegu, et ei vaevle enam auto all, külg tolmune ja näpud õlised remonti tehes - ostame korraliku auto liisinguga ja asi korras. Käib teeninduses ja naine ei pea minu õliseid riideid pesumasinas pesema. Miks seda veel juhtunud ei ole, ei oskagi öelda. Peaaegu kuuendat aastat hoian üht autot enda käes - selleks on "Made in Japan" - Mazda 626. Kereks istub tal kaheliitrise 107 Hp mootori taga GD-tüüpi kupee. Olen vist nende kahe ukse -ja liitriga nii rahul, et hakkasin seda taastama. Või nagu ühes foorumis kunagi üks mees ütles: "...taastavad Mel ja Tomkulibin, Sina muudad auto taas sõidukõlblikuks..." Ja nii ongi. Juba pool aastat on see sõiduk laiali. Aga ennem kui taastamise/remondijutu kallale asun, natuke ajalugu. Tean, et auto on olnud ennem mind vähemalt kolme omaniku valduses. Esimene neist tegi ka ennem ehitama hakkamist pilte. Algne Mazda oli siis järgnev: ![]() ![]() Juba natuke modifitseeritud: ![]() ![]() ![]() ![]() Ei teagi tema nime(kes need pildid mulle saatis) aga suured tänud talle. ![]() Ostsin jaapanlase kiiruga, mõtlemata ja hetkeemotsioonide tulemusena. Autot oli vaja, aasta oli 2009 ja sõita oli vaja. Välimus mulle meeldis, sisu ka. Maksin raha ära, dokumendid kätte juhuu. Hiljem hakkasid muidugi vead välja kooruma aga arvasin ju, et vast paar aastat peab ära, siis ostab uue. Minu hoovis 2009.a.: ![]() Vigadest avalds siis rooste, esialgu ei tundunud asi hull.... plokikaas. See oli praoga - jahutusvedelik õli sisse. Mootor sõitis vabalt 50 000 km ja lõpuks lihtsalt tõstsin maha, kokku polnud ta jooksnud, kees, õli neelas, aga käis. See oli siis 66 kW ja 8-klapiga, ühe nukaga. Peale käis kap. remonditud 80 kW 12-klapiga, ühe nukaga mootor. Pilti: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | burnin [ 13.09.2014 02:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Ostes oli odomeetri näit 208 000 km. Hetkel pea 315 000 km. Aasta tagasi tehtud pilt: ![]() ...ja eile õhtul: ![]() ![]() ![]() ![]() Plaan on siis järgmine selle autoga. Kui kõik plekk(loe: põhi, küljekarbid) keevitatud saab, läheb auto värvimisse aga mitte lakiga, tahan katta masina 3D carbon kilega. Kõik nähtavad plekid tuleksid siis sellised carbon-stiilis ja ka mõned salongidetailid. Mootoriks ei jää 80 kW ühenukaga. Mul on veel üks samasugune Coupe, aga GT. Sellel on 103 kW vabalthingav DOHC vahel ja usun et selle teise auto kordategemiseks mul aega ei jagu. Tahaks selle mootori oma algse masina peale saada. Lisaks oli mõte leida korralik hinnapakkumine mürasummutusele ja lasta salong täielikult ära teha, koos tulemüüri ja tagumiste istmetega. Hakkan siia teemasse kõikidest Mazda kallal tehtud töödest kirjutama. Kuna neid Eestis eriti enam ei liigu, proovin selle kenasti korda teha ja säilitada nii kaua kui võimalik. Ootan elavat tagasisidet/kriitikat tehtud tööde kohta, ideid ja soovitusi. |
Autor: | Reimers [ 13.09.2014 10:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Hea et hoolitsed auto eest |
Autor: | KertP [ 13.09.2014 10:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Vanemad japsid on endale alati meeldinud.Ega selliseid väga eriti tänavapildis enam polegi,enamus leidnud oma otsa "autode lõpp-punktis". Endalgi oli aastaid 8? tagasi vana Mazda 323 aastast 1989.Siiani kahetsen,et maha sai müüdud.Päris kaua olen otsinud sellist mudelit,kuid tulutult... http://www.carrating.org/car.php?18555 |
Autor: | Killer666 [ 13.09.2014 11:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
KertP kirjutas: Endalgi oli aastaid 8? tagasi vana Mazda 323 aastast 1989.Siiani kahetsen,et maha sai müüdud.Päris kaua olen otsinud sellist mudelit,kuid tulutult... http://www.carrating.org/car.php?18555 Isegi mina olen kunagi, siis kui need veel haruldased ei olnud sellist couped, küll aga 103 kw mootoriga, sealt edasi 323f, 626 luukp., 626 comprex, 6 . Ja lõppkokkuvõtteks võin öelda, et mina enam kunagi mitte ühtegi mazdat ei taha. |
Autor: | burnin [ 13.09.2014 20:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Reimers - pole küll originaal enam, aga tugev ja kestab ![]() KertP - tean seda autot. Sõitsin u. 8 aastat tagasi sellisega, aastakese vist. Hullult meeldis, oli teine spoilaringiga ja seest ka tuunitud.. Aga enam neid näha pole olnud. Killer666 - ...sest nad roostetavad läbi? ![]() |
Autor: | burnin [ 13.09.2014 20:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Täna pesin auto seest ja väljast korralikult puhtaks. Tegelesin natuke juhtmestikuga, eemaldasin vana kahjustatud isoleerteipi ja kontrollisin juhtmete seisukorda, mis on väga hea. Järgmise sammuna on vaja veel keevitada mõned pisikohad ja siis on keevitustööd valmis. ![]() ![]() Siin on näha küljekarbi tugevdusplekk. Küljekarbid on veel külge asetamata. ![]() ![]() |
Autor: | burnin [ 19.09.2014 00:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Läksin üks hommik nii energyt täis, et äratasin "doonori" elule. Ei tea mis mul sisse läks. Vaatasin seda ja kahju hakkas. Halastasin. Sellest saab minu talvel sõitmise auto nüüd. Kui õnnestub... - pidurid korda saada, supportid ei liigu, ABS-süsteem vahelt välja, vasktorud 100% aretada; - summuti otsast lõpuni kontrollida, (keevitada, pütt vahetada), vähe suurem väljalase panna; - katusest mõlk välja saada(lumi, talv, viilkatuse all seisnud) + - katuseluuk tööle(ei liigu sest katuses on mõlk) :p - küljekarpides olevad augud ära keevitada. Need oleks esmased tööd. Kuna masin on sama marki, sama kerega ja pmt. tuleb ka sama värvi(esialgu), siis ei hakka uut teemat eraldi tegema, mitmekesistame seda teemat mitme autoga. ![]() Pildid teema juurde tulevad siit. Before: ![]() ![]() After: ![]() ![]() Seejärel panin oma teise Mazda udukate sisse 36 W xenonid ja aretasin plokid kapoti alla + tuled stangesse ja voilaa ![]() ![]() Tegemist H3 pesaga. Esituledesse lähevad veel 2x H1 xenoon-kaugtuled, lähituled jäävad tavalised H4 sokliga pirnid. Kui ma nüüd viitsin tegeleda selle autoga, siis on talvel vähemalt millegagi showd teha. Ei kujuta ette muidugi, kuidas selle pidamine on, sest tavalise kruusatee peal vähegi äkilisema gaasivajutuse järel tahab auto käest ära minna. Mis tal varustuses on? - FE3N 103 kW (140 PS) DOHC ja 16 klappi; - viiekäiguline manuaalkast; - püsikiiruse hoidja; - adaptiivne rool(kiiruse ja pööramise-tundlik); - toonklaas B-piilarist tagapool, super-dark; - elektripeeglid/-aknad; - elektriline katuseluuk, liigub taha ja ka ülese("pop-up", ka elektriga); - 4x ketaspidurid(saavutus selle aastaarvu kohta - 1988.a.). Teine projekt läheb arvatavasti hoopis talveunne. Kevadel jätkub ![]() |
Autor: | burnin [ 27.09.2014 00:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
GT-l läks täna käigukast. Homme uurin mis juhtus aga midagi seal murdus. Niiet saab käed õliseks teha ![]() Salongi tekib homme veel multimeediakeskus keskkonsooli. Selle alla voltmeeter(sinine LED) ja ampermeeter(punane LED) (digitaalsed). ![]() ![]() ![]() ![]() praegu veel poolik, vaja lihvida ja värvida plus lakk peale. |
Autor: | Raghza [ 27.09.2014 13:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Ekraanilahendus tundub päris äge ja varustust on üleüldse päris piisavalt selle auto kohta. ![]() See 103kw on mõnus mootor, aga esiveoline auto kruusa peal gaasi andes nüüd näpu vahelt küll ei tohiks minna ![]() |
Autor: | Est-X [ 29.09.2014 16:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Oled vaadand kas on lambdaga või ilma? Kui ilma siis 109kw moto ![]() |
Autor: | diidzei [ 29.09.2014 21:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Raghza kirjutas: Ekraanilahendus tundub päris äge ja varustust on üleüldse päris piisavalt selle auto kohta. ![]() See 103kw on mõnus mootor, aga esiveoline auto kruusa peal gaasi andes nüüd näpu vahelt küll ei tohiks minna ![]() selle auto taguots on nii kerge, et kipub saba lehvitama küll. |
Autor: | burnin [ 29.09.2014 23:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Raghza kirjutas: Ekraanilahendus tundub päris äge ja varustust on üleüldse päris piisavalt selle auto kohta. ![]() See 103kw on mõnus mootor, aga esiveoline auto kruusa peal gaasi andes nüüd näpu vahelt küll ei tohiks minna ![]() Teen homme paremad pildid, salong saab atraktiivsed lisad endale, niipalju kui fantaasia suudab välja mõelda ja käed teostada ![]() Ei tohi näpu vahelt minna, lappasin esisilla lahti ja ennäe, puksid lahti jäetud, kivi remondiettevõtte aeda, kes seda aastaid tagasi kohendas. Seepärast kiskuski tee peal. Aiste vahel peaks olema juttude järgi kap. remonditd mootor. 103 kW ikka, lambda on aga kat. on kadunud. Ju siis hingas vabamalt välja kui see ära võeti. Kirss koogil on aga terve käigukast, midagi ei juhtunud. Jällegi remondimeeste apsakas - veovõll polnud lõpuni kastis sees ja vupsas sealt välja. Tegelen probleemidega ja üritan auto kiiresti tänavatele tuua, korras sildade jms-ga. ![]() |
Autor: | burnin [ 30.09.2014 22:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
vokipann kirjutas: Jätan märgi maha....ootan lõpptulemust! Siin on oodatud tulemus. Ise olen rahul ![]() ![]() ![]() Alumine osa ei ole veel valmis. Sinna ette tuleb superdark toonkilega pleksiklaas ja nupud ("on/off" ja "home"). Nupujuhtmete trükkplaadile jootmine oli aeganõudev. Asendasin ka MiniUSB pesa juhtmetega, et seda pikendada juhuks, kui tahan tahvlit otse arvutiga ühendada. Toitma hakkab süsteemi 12v -to- 5 v konverter, mis muundab auto pinge vähemalt 2 ampriseks 5-ks voldiks. Eriti tõsine tööpäev ei olnud, algas kell 4 ja kuni 13-ni. Aega kulus jubedalt aga tulemus on nadivõitu, oleksin pidanud rohkem ära jõudma. Õhtul kallasin veel käigukasti õli ja it´s back. Käis nagu viiul. ![]() Veovõlli ots korras. Ratas all, auto sõidab. |
Autor: | burnin [ 14.10.2014 21:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mazda 626 Coupe 88.a. * Burnin * |
Täna sain kasutajalt Erf kätte antitiiva. Tänud talle, tõi ise ära. Sobib nagu valatult, kui veidike ümber teha. Selline parajalt kõrge ja ägeda kujuga. Praegu nii kiire aeg, et mingit edasiminekut eriti ei tule. Aga proovin nädalavahetustel niipalju teha kui jõuab - vahepeal kruttisin katuseluugi süsteemi maha (ei liikunud, tilkus läbi). Torud olid umbes ja siinid määrdest kuivad. Nüüd korras ja vaja ainult külge panna. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |