Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 12:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 323 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 M40 turbo, Moose
PostitusPostitatud: 25.07.2016 00:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2016 11:41
Postitusi: 176
Asukoht: Tartu/Tln
Palju mootorist kätte loodad saada? Ehitus on küll vägev :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 M40 turbo, Moose
PostitusPostitatud: 25.07.2016 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
No selle turboga oleks imelik alla kepsu kõverdumise piiri üldse sihtida :lol :lol
Aga no elame näeme.. alla 350hp ma ei lepi. Kui see käes, siis vaatame edasi :D

Panen paar pilti ka värske lehekülje illustreerimiseks :D
Pilt
Pilt

Vana turbo koos koldega vasakul
Pilt
Pilt


Nüüd teen lõpuks juhtmestiku ka lõpuni ilusaks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 M40 turbo, Moose
PostitusPostitatud: 25.07.2016 00:36 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Tundub ikka päris massiivne kuumkoda.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 M40 turbo, Moose
PostitusPostitatud: 25.07.2016 08:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Eks ta reaalsuses tundub rohkem kui tegelt on.. nagu veoka asjadega ikka siis on seal küljes metalli rohkem kui rubla eest :D

Kuna tegu ka split-entry turboga, siis võibolla proovin selle klapisüsteemi ära ühe augu ette pannes, et madalamalt spooliks. Kui mitte kohe siis mingiaeg kindlasti :)
Kui full boost mingi 4000 pealt tuleks, siis oleks juba super :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 M40 turbo, Moose
PostitusPostitatud: 26.07.2016 14:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Mootor koos, peal ja turbo ka oma asukoha leidnud :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 M40 turbo, Moose
PostitusPostitatud: 30.07.2016 11:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Kollektor ka peaaegu valmis :D
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 06.08.2016 01:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Nüüd siis asi nii kaugel, et pill sõidab ja mingi esmane seade ka tehtud, aga sellest kaugemale ei jõudnudki, sest pihustid otsas aga korralikku minekut ikka pole :(
1,1bar rõhuga, pihustid 4x476cc@3,5bar ja näitas pihusti dutyt juba 110% :lol:
1bari peal on 100%

See tähendaks 300hj aga no sellest on asi kaugel :-D Tuleb proovida orig. sisselaset, ise kahtlustan, et see liiga lühikeste runneritega ja ilma trompetiteta plenum tekitab pigem kehvema hingamise kui originaal. Ja lisaks on nüüd ka vajadus ajuga juhitud boosti järgi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 22.09.2016 19:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Motoshowl näeme :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 13.10.2016 10:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2013 21:22
Postitusi: 397
Car Throttle ühes videos on korraks su autot näha :)
Alates 0:38, 3:36, 3:51.
https://www.youtube.com/watch?v=KTeXDOC_fRg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 16.10.2016 00:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Lõpulaksul siis käidud.

Parim aeg 13.62@162kmh 2.0/60ft

Ülerõhk 1bar ja üsna poolik seade :) Ise olen sigarahul. Viimase sõidu burni ajal lendas üks veovõll, mistõttu 13.5 ka püüdmata jäi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 17.10.2016 10:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Pilt

Ja koju sõites läks ka teine veovõll.. :D :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 21.12.2016 22:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Kerge vigade parandus ja värskenduskuur käsil :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 22.12.2016 01:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Aga miks sa topid neid väikeseid pihusteid peale sinna ?

Eestis on üldse asjad minuarust nii,et kas RÄIGE overkill, või siis räige budget build . Põhilaks on CAI mis annab 1-3 % hp hulgast (ehk siis mitte midagi ) , teine laks on räige väljalase,mis samuti tihti midagi ei anna juurde olemasolevale jurale.

Peaks ütlema,et räiget overkilli näeb rohkem minuarust. Aga pihustid ja küttesüsteem + õige tuning on asi mis mootorit elus hoiab. Mingid ülejäänud jubinad mootorist eemal on juba bmw enda paratamatus.

Lisan veel,et tõesti tore on sõita kergemat sorti autoga mis kaalub alla 1500kg, alles 500 hp kandis (ja ideaalis võiks olla pigem 600), tänavaautost rääkides.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 22.12.2016 11:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ütleme nii, et lihtsalt katsetamise eesmärgil sisuliselt.

Pihustid olid tol hetkel lihtsalt olemas ja kuna orig sisselaske ümberehitamine 8 pihusti peale oleks vaevalisem olnud kui uue tegemine, siis seda teed saigi mindud. Nüüd juba 4 suure peale tagasi minek oleks sellevõrra tüütum, et vaja ühtteist jälle ringi teha.

Bosch 044 on paagis juba tükimat aega, vaja kütuselatid modida või uued teha, kuna jäävad takistama kütusevoolu, mistõttu ka siiani pole kõiki 8 pihustit kasutusse saanud võtta.

Lisaks muidugi orig sisselase antud mootoril näeb üsna perversne välja, mulle meeldib kui mootor võimalikult clean välja näeb :D

Ühesõnaga enamus mis ma teen, on sellepärast, et ma tahan ja see kas see ka midagi juurde annab, on juba teisejärguline :lol

CAI kohta ütleks, et nägin oma silmaga kuidas täiesti stock ja korras 325 dünos tõmmete tegemise vahepeal prooviti õhufilter(ainult filter, mitte korpus) välja võtta... tekkis umbes 2kw jõukadu :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 1.8t, Moose
PostitusPostitatud: 09.01.2017 23:16 

Liitunud: 06.12.2008 01:33
Postitusi: 424
Mcm tegi pihustite testi, viskas originaal pihusti otsast selle screeni minema, ja läbivool kahekordistus. Ja vennad jätsidki performance tükid sahtlisse ja kasutasid neid häkitud asju.

_________________
OÜ auto guru.
autode keretööd, veermiku ja mootoriremont. värvimine,


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 323 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7