Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 19:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 323 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 22.01.2019 15:51 

Liitunud: 20.12.2007 01:20
Postitusi: 470
Asukoht: Tartu
Pump on orikas 044 või replica?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 22.01.2019 16:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Originaal 044 saab 600hp pluss ikka ka hakkama.

Moded võiks mõne auto tõsta teise alagruppi. See kaasa-arvatud :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 23.01.2019 00:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Pumbad ei käi hp vaid pihustite järgi siiski kui norida tahta :D 044 jääb 5x825cc pihustite puhul turbokale juba lahjaks.. pihustite läbilaskvus + pumba tootlikus märksõnadeks :D

Ja mis 044 kui sellist puudutab, siis viimasel ajal natuke ennast moodsamate asjadega kurssi viies mõistsin, et tegelikult ülehaibitud pump, sest sama raha eest saab palju moodsamaid ja võimsamaid pumpasid.. 044 ainuke pluss on see, et ta on paagiväline pump.. küll aga paagisiseste lahenduste puhul on see suur miinus jällegi :)

Trass on mul juba eelnevalt välja vahetatud ja sellega probleemi pole aga pumbaks oli praegu orig bemmi pump.. ma ei pane neid asju sinna nimekirja lambist :kill Varasemalt oli seal küll 044 replica, aga see läks eelmise hooaja ühel võistlusel kaaskannatajale kiirkorras müügiks :D

Praeguseks uued pihustid ja pump küljes, pumbaks sai seekord siis Walbro 450lph.

Nimekirjast oli puudu ka karterituulutus, mis on nüüdseks tehtud.
Lisaks on vvt lõpuks juhitud, screamerpipe tehtud ja üleüldse hakkavad asjad otsa saama :uhoh
Pisike õlileke vaja veel kõrvaldada, jahutusvent ette panna ja aju ka salongis kinni panna, aga sisuliselt võite jääda dünotulemusi ootama :D

Ütlen kohe ära, et üle 0,7bari enne uusi kepse peale ei keera :think

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 23.01.2019 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Palju see siis nagu hetkel jõudu välja annab ? R5 hea häälega


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 23.01.2019 20:51 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Reimers kirjutas:
Palju see siis nagu hetkel jõudu välja annab ? R5 hea häälega


Pole ju ilma olnud, et veerandmiili sõita :wink:

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 01.02.2019 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Nonii, sai ennast siis kokku võetud ja tehtud selle autoga viies katse dünos käia :D

Kuna eesmärgiks oli puhtalt seadistamine ja kontrollimine, et asjad kõik toimetaks ning kannataks ka nn piinamist, siis wastegate baasrõhu peal ja juurde kruttimise võimalust otseselt ei ole, et kiusatust vältida.
Rõhku momendil 0,6bari ja selle rõhu juures siis 167kw/256nm rattast ehk laias laastus 185kw/285nm mootorist.

Kui välja arvata üle ajav oil catch can, toimis kõik nii nagu pidi ja peale katki läinud rehvi möödus kogu üritus viperusteta.

Küll aga peab diffri kindlasti välja vahetama, sest praegu tegu korraliku miilimasinaga. Nimelt neljanda käiguga törts üle 6000rpm on kiirus juba 250 kandis.. piiraja on aga 7500 ja üks käik on ka veel lisaks :mrgreen:




Edasi siis paari tehnilise probleemi kõrvaldamine (genekas sai otsa ja üks õlileke on) ja siis tuleb vaikselt varuosad kokku ajada, et uus mootor kokku laduda ja lõpuks jõudu ka teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 22.02.2019 02:25 

Liitunud: 04.04.2015 09:51
Postitusi: 92
Vahelduseks üks pasavabriku produkt, mis võibet töölegi hakkab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
PostitusPostitatud: 14.03.2019 19:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Raund 2 dünos on käidud ja kaak tegi taaskord imesid.

Selle stock 2 liitrise ja mittehingava vl koldega on praegu siis 255kw/378nm rattast, ehk siis ~270kw/400nm mootorist 1.4 barise rõhuga.
Pilt
Pilt

Järgmine samm siis uus kollektor ja proovib selle lisa 50kw ka veel leida, ning siis siis tuleb sisu ka järgi aidata :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 323 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7