Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E36 (5 silindrit + HX50 = 319rwkw), Moose http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=139941 |
18. leht 22-st |
Autor: | bemmimeees [ 20.12.2015 22:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Näidake pilti siis |
Autor: | Moose [ 20.12.2015 23:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Muideks kui kellelgi on juhuslikult typ188 diffrit pakkuda miski 3.15 või väiksema numbriga ülekandega, siis võib pakkuda koos hinnaga mulle seda PS'i |
Autor: | dellu [ 20.12.2015 23:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
bemmimeees kirjutas: Näidake pilti siis Et elu liiga lihtne poleks, siis googelda natuke ametlike kiirendusvõistluste tulemusi ja ilmselt leiad üles |
Autor: | hallscorpio [ 21.12.2015 01:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
madis' kirjutas: Moose kirjutas: Andres003 kirjutas: Need üldjuhul sisaldavad meestekromosoome ka ning hääl madalam kui mõnel siinsel foorumlasel - ehk siis need pole üldjuhul suurt naised. Või olen ma bimbodega harjunud. Ilmselt viimane variant, sest antudjuhul tegu rohkem naisega, kui enamus ettegi oskavad kujutada Olen näinud Ma ka vist. Mis jõunumbrit ootad? |
Autor: | Moose [ 21.12.2015 11:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
270kw mootorist on esialgne plaan |
Autor: | Moose [ 26.12.2015 16:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Autor: | Moose [ 01.01.2016 20:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Mõned jupid veel värvitud siis Mootoril vändagrupp sees, homme saab veel terve hunniku tükke külge laduda Kaanetihendiks läheb seekord m43b19 mootori tihend, mis omab ka metallikihti sees erinevalt vanemate mootorite omadest. |
Autor: | wag16sr [ 02.01.2016 23:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Seda vaadates tuleb endal ka tahtmine jälle mõni laiali võtta. Hea töö. |
Autor: | Moose [ 02.01.2016 23:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
wag16sr kirjutas: Seda vaadates tuleb endal ka tahtmine jälle mõni laiali võtta. Hea töö. Võta muidugi, just lappasin Su nissani teemat ja ammutasin inspiratsiooni kapotialuse piltidest Mootor aga hakkab suuremalt jaolt kokku saama, alumine ots ongi koos, kaanele veel klapimäng sisse panna ja nukk treipingist läbi lasta ning saab kokku laduda |
Autor: | Moose [ 23.01.2016 00:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Vahelduseks natuke updeiti Mootor suuremaltjaolt koos praeguseks. Jäänud veel klapikambrikaas värvida ja veel mõned pisikesed vidinad Homme arvatavasti tõstan mootori aiste vahele lõpuks |
Autor: | Moose [ 23.01.2016 22:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Veidike jälle nokitsetud. Vahelduseks väike pildiseeria mootorikäppade valmimisest Päris algmaterjalist pilti pole aga eks ilmselt igaüks kujutab ise ette tavalist roostevaba toru ja 4mm raudplaati Ning seejärel tõstsin mootori ka kapotialla ära Lisaks vedasin ka akujuhtme ära lõpuks.. saab selle kauaplaanitud asja tehtud ehk siis aku pagassi |
Autor: | Moose [ 31.01.2016 22:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Mootor hakkab lõpuks tasapisi juba mootori moodi ka välja nägema Rihmaosa on koos, märgid paigas, mootor käib ilusti ringi. Hooratas koos siduri ja kastiga on küljes. Sisselaskekollektor tuleb üldsegi nullist uus. Tuleb nimelt topeltpihustitega(kuna mul vedeleb 440seid 8tk, siis on see kõige kiirem ja odavam variant praegusel juhul). Harjutamise mõttes teen tavalisest mustast metallist, küll neid roostevabasid ja alu kollektoreid jõuab tulevikus kõrini teha Ja kuna hommikul siuke töllerdamise tuju oli, siis produktiivne olemise asemel võtsin pool tunnikest ja küürisin käigukasti veidi puhtamaks ja tõmbasin kihi hõbedast spreid peale Õhtupoole tegelesin juba juhtmetega. Mootorisse mittepuutuv osa on kõik ilusti ära puhastatud, üleliigne eemaldatud ja ära teibitud. Ühtlasi võtsin vastu otsuse, et jätan kapotialuse võimalikult puhtaks, ehk siis juhtmed jooksevad kaitsmekarbist otse lanseka sisse ja sealt ette. Ning kuna klaasipesupaak tuleb ka stange taha koopasse, siis ka selle juhtmed jooksevad nüüd lanseka seest |
Autor: | Salupa [ 01.02.2016 01:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Kiiduväärt ettevõtmine Mis põhjusel kasutatakse jäikasid mootoripatju tavaliste patjade asemel? Olen paari autoga sõitnud, millel mootor jäigalt kere küljes ja jube ebameeldivalt lööb vibra keresse. |
Autor: | Moose [ 01.02.2016 14:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Esiteks kuna pole originaale käepärast ja teiseks kuna eelneva 1.8 pealt oli näha kui palju see mootor seal ringi hüppab, siis lihtsalt selle vältimiseks V8 oli ka raudpatjadel ja pold arugi saada. Eks vaatame mis see r4 tegema hakkab. Kui ikka väga hull on siis saab alati originaalid tagasi panna. |
Autor: | hobuj6ud [ 01.02.2016 20:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Hea töö! Tõnu. |
18. leht 22-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |