Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E36 (5 silindrit + HX50 = 319rwkw), Moose
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=139941
20. leht 22-st

Autor:  Janeric [ 25.07.2016 00:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 M40 turbo, Moose

Palju mootorist kätte loodad saada? Ehitus on küll vägev :rokib

Autor:  Moose [ 25.07.2016 00:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 M40 turbo, Moose

No selle turboga oleks imelik alla kepsu kõverdumise piiri üldse sihtida :lol :lol
Aga no elame näeme.. alla 350hp ma ei lepi. Kui see käes, siis vaatame edasi :D

Panen paar pilti ka värske lehekülje illustreerimiseks :D
Pilt
Pilt

Vana turbo koos koldega vasakul
Pilt
Pilt


Nüüd teen lõpuks juhtmestiku ka lõpuni ilusaks :D

Autor:  Tanel [ 25.07.2016 00:36 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 M40 turbo, Moose

Tundub ikka päris massiivne kuumkoda.

Autor:  Moose [ 25.07.2016 08:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 M40 turbo, Moose

Eks ta reaalsuses tundub rohkem kui tegelt on.. nagu veoka asjadega ikka siis on seal küljes metalli rohkem kui rubla eest :D

Kuna tegu ka split-entry turboga, siis võibolla proovin selle klapisüsteemi ära ühe augu ette pannes, et madalamalt spooliks. Kui mitte kohe siis mingiaeg kindlasti :)
Kui full boost mingi 4000 pealt tuleks, siis oleks juba super :rokib

Autor:  Moose [ 26.07.2016 14:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 M40 turbo, Moose

Mootor koos, peal ja turbo ka oma asukoha leidnud :D
Pilt

Autor:  Moose [ 30.07.2016 11:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 M40 turbo, Moose

Kollektor ka peaaegu valmis :D
Pilt
Pilt

Autor:  Moose [ 06.08.2016 01:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Nüüd siis asi nii kaugel, et pill sõidab ja mingi esmane seade ka tehtud, aga sellest kaugemale ei jõudnudki, sest pihustid otsas aga korralikku minekut ikka pole :(
1,1bar rõhuga, pihustid 4x476cc@3,5bar ja näitas pihusti dutyt juba 110% :lol:
1bari peal on 100%

See tähendaks 300hj aga no sellest on asi kaugel :-D Tuleb proovida orig. sisselaset, ise kahtlustan, et see liiga lühikeste runneritega ja ilma trompetiteta plenum tekitab pigem kehvema hingamise kui originaal. Ja lisaks on nüüd ka vajadus ajuga juhitud boosti järgi.

Autor:  Moose [ 22.09.2016 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Motoshowl näeme :D
Pilt

Autor:  KertP [ 13.10.2016 10:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Car Throttle ühes videos on korraks su autot näha :)
Alates 0:38, 3:36, 3:51.
https://www.youtube.com/watch?v=KTeXDOC_fRg

Autor:  Moose [ 16.10.2016 00:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Lõpulaksul siis käidud.

Parim aeg 13.62@162kmh 2.0/60ft

Ülerõhk 1bar ja üsna poolik seade :) Ise olen sigarahul. Viimase sõidu burni ajal lendas üks veovõll, mistõttu 13.5 ka püüdmata jäi :)

Autor:  Moose [ 17.10.2016 10:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Pilt

Ja koju sõites läks ka teine veovõll.. :D :D
Pilt

Autor:  Moose [ 21.12.2016 22:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Kerge vigade parandus ja värskenduskuur käsil :D
Pilt

Autor:  Inferno [ 22.12.2016 01:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Aga miks sa topid neid väikeseid pihusteid peale sinna ?

Eestis on üldse asjad minuarust nii,et kas RÄIGE overkill, või siis räige budget build . Põhilaks on CAI mis annab 1-3 % hp hulgast (ehk siis mitte midagi ) , teine laks on räige väljalase,mis samuti tihti midagi ei anna juurde olemasolevale jurale.

Peaks ütlema,et räiget overkilli näeb rohkem minuarust. Aga pihustid ja küttesüsteem + õige tuning on asi mis mootorit elus hoiab. Mingid ülejäänud jubinad mootorist eemal on juba bmw enda paratamatus.

Lisan veel,et tõesti tore on sõita kergemat sorti autoga mis kaalub alla 1500kg, alles 500 hp kandis (ja ideaalis võiks olla pigem 600), tänavaautost rääkides.

Autor:  Moose [ 22.12.2016 11:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Ütleme nii, et lihtsalt katsetamise eesmärgil sisuliselt.

Pihustid olid tol hetkel lihtsalt olemas ja kuna orig sisselaske ümberehitamine 8 pihusti peale oleks vaevalisem olnud kui uue tegemine, siis seda teed saigi mindud. Nüüd juba 4 suure peale tagasi minek oleks sellevõrra tüütum, et vaja ühtteist jälle ringi teha.

Bosch 044 on paagis juba tükimat aega, vaja kütuselatid modida või uued teha, kuna jäävad takistama kütusevoolu, mistõttu ka siiani pole kõiki 8 pihustit kasutusse saanud võtta.

Lisaks muidugi orig sisselase antud mootoril näeb üsna perversne välja, mulle meeldib kui mootor võimalikult clean välja näeb :D

Ühesõnaga enamus mis ma teen, on sellepärast, et ma tahan ja see kas see ka midagi juurde annab, on juba teisejärguline :lol

CAI kohta ütleks, et nägin oma silmaga kuidas täiesti stock ja korras 325 dünos tõmmete tegemise vahepeal prooviti õhufilter(ainult filter, mitte korpus) välja võtta... tekkis umbes 2kw jõukadu :D

Autor:  speed fighter [ 09.01.2017 23:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1.8t, Moose

Mcm tegi pihustite testi, viskas originaal pihusti otsast selle screeni minema, ja läbivool kahekordistus. Ja vennad jätsidki performance tükid sahtlisse ja kasutasid neid häkitud asju.

20. leht 22-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/