Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E36 (5 silindrit + HX50 = 319rwkw), Moose http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=139941 |
22. leht 22-st |
Autor: | zorten22 [ 22.01.2019 15:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Pump on orikas 044 või replica? |
Autor: | cb4_335 [ 22.01.2019 16:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Originaal 044 saab 600hp pluss ikka ka hakkama. Moded võiks mõne auto tõsta teise alagruppi. See kaasa-arvatud |
Autor: | Moose [ 23.01.2019 00:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Pumbad ei käi hp vaid pihustite järgi siiski kui norida tahta 044 jääb 5x825cc pihustite puhul turbokale juba lahjaks.. pihustite läbilaskvus + pumba tootlikus märksõnadeks Ja mis 044 kui sellist puudutab, siis viimasel ajal natuke ennast moodsamate asjadega kurssi viies mõistsin, et tegelikult ülehaibitud pump, sest sama raha eest saab palju moodsamaid ja võimsamaid pumpasid.. 044 ainuke pluss on see, et ta on paagiväline pump.. küll aga paagisiseste lahenduste puhul on see suur miinus jällegi Trass on mul juba eelnevalt välja vahetatud ja sellega probleemi pole aga pumbaks oli praegu orig bemmi pump.. ma ei pane neid asju sinna nimekirja lambist Varasemalt oli seal küll 044 replica, aga see läks eelmise hooaja ühel võistlusel kaaskannatajale kiirkorras müügiks Praeguseks uued pihustid ja pump küljes, pumbaks sai seekord siis Walbro 450lph. Nimekirjast oli puudu ka karterituulutus, mis on nüüdseks tehtud. Lisaks on vvt lõpuks juhitud, screamerpipe tehtud ja üleüldse hakkavad asjad otsa saama Pisike õlileke vaja veel kõrvaldada, jahutusvent ette panna ja aju ka salongis kinni panna, aga sisuliselt võite jääda dünotulemusi ootama Ütlen kohe ära, et üle 0,7bari enne uusi kepse peale ei keera |
Autor: | Reimers [ 23.01.2019 18:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Palju see siis nagu hetkel jõudu välja annab ? R5 hea häälega |
Autor: | Tanel [ 23.01.2019 20:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Reimers kirjutas: Palju see siis nagu hetkel jõudu välja annab ? R5 hea häälega Pole ju ilma olnud, et veerandmiili sõita |
Autor: | Moose [ 01.02.2019 23:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Nonii, sai ennast siis kokku võetud ja tehtud selle autoga viies katse dünos käia Kuna eesmärgiks oli puhtalt seadistamine ja kontrollimine, et asjad kõik toimetaks ning kannataks ka nn piinamist, siis wastegate baasrõhu peal ja juurde kruttimise võimalust otseselt ei ole, et kiusatust vältida. Rõhku momendil 0,6bari ja selle rõhu juures siis 167kw/256nm rattast ehk laias laastus 185kw/285nm mootorist. Kui välja arvata üle ajav oil catch can, toimis kõik nii nagu pidi ja peale katki läinud rehvi möödus kogu üritus viperusteta. Küll aga peab diffri kindlasti välja vahetama, sest praegu tegu korraliku miilimasinaga. Nimelt neljanda käiguga törts üle 6000rpm on kiirus juba 250 kandis.. piiraja on aga 7500 ja üks käik on ka veel lisaks Edasi siis paari tehnilise probleemi kõrvaldamine (genekas sai otsa ja üks õlileke on) ja siis tuleb vaikselt varuosad kokku ajada, et uus mootor kokku laduda ja lõpuks jõudu ka teha. |
Autor: | e60forever [ 22.02.2019 02:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Vahelduseks üks pasavabriku produkt, mis võibet töölegi hakkab. |
Autor: | Moose [ 14.03.2019 19:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose |
Raund 2 dünos on käidud ja kaak tegi taaskord imesid. Selle stock 2 liitrise ja mittehingava vl koldega on praegu siis 255kw/378nm rattast, ehk siis ~270kw/400nm mootorist 1.4 barise rõhuga. Järgmine samm siis uus kollektor ja proovib selle lisa 50kw ka veel leida, ning siis siis tuleb sisu ka järgi aidata |
22. leht 22-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |