Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E36 (5 silindrit + HX50 = 319rwkw), Moose http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=139941 |
6. leht 22-st |
Autor: | Siim [ 04.01.2015 16:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Ilma balansita vist väga kaua ei taha kesta. |
Autor: | Moose [ 04.01.2015 17:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Eks näis, kevadel kui volvo peale sai see turbo pandud, siis sai ka korra lahti võetud ja sõitis ilusti peale seda ka. Ei tea ju iial kui paika või paigast ära ta sai. Rohkem katsetamise jaoks see komplekt sinna läks kah, praegu igatahes toimib Igavesti ei kesta see turbo nagunii. Niigi kaua juba vastu pidanud |
Autor: | Toivoku [ 04.01.2015 17:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Moose kirjutas: Eks näis, kevadel kui volvo peale sai see turbo pandud, siis sai ka korra lahti võetud ja sõitis ilusti peale seda ka. Rohkem katsetamise jaoks see komplekt sinna läks kah, praegu igatahes toimib osade turbode tiivikud on eraldi balanseeritud, nendega ei juhtu midagi. Vähemalt mul on olnud selliseid ja olen neid ka lahti võtnud. |
Autor: | access [ 04.01.2015 17:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Aga siis saad mult kohe uue turbo osta t6 oma |
Autor: | Moose [ 11.01.2015 20:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Vahepeal jälle hulga õli maha voolanud ja viimaks tuli siis mootorile saalekolks sisse. Pikka juttu ei ole, uus mootor komplekteerimisel ja selle peale ära saab, siis tuleb ennat kokku võtta ja läheb aju kah takkajärgi. Kaua võib ilma seguta sõita Ja peale neljatunnist ploki puhastamist Kuna silindrid praktiliselt kulumiseta ning rõngad ja saaled paistavad väga ilusad, siis need vahetusse ei lähe. Silindrid saavad kerge hooni roostekirme eemalduseks ja läheb kokku nii nagu on. Hunnik tihendeid ja simmereid sai juba valmis muretsetud. Igaksjuhuks sai õlipump lahti võetud ja jõutud järeldusele, et sedagi uut vaja.. lihtsalt igaks petteks. Plokikaas saab klappide soovelduse ja ilmselt ka uued hüdrokad. Kõik mis kasutada kõlbab, saab puhastuse osaliseks ja lõpptulemus võiks vähemalt mõnda aega puhas ning kuiv mootor olla :burn |
Autor: | varikasutaja [ 11.01.2015 20:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
on see kõike seda raha ja vaeva väärt? ses suhtes et ostnud siis mingi odav roigas r6 juba mida taastada ? |
Autor: | Moose [ 11.01.2015 20:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Kaalusin seda varianti.. aga R6 on liiga mainstream. Lisaks vajab kahepoolene juba olulisemalt suurt turbot, ning volvole on mul niigi juba suuremat vaja, ei jaksa niipalju neid osta 1.8 on hea pisike ja ergas mootor ning kuna teatavasti mulle meeldib erineda teistest, siis peab tegu just m40ga olema Ühesõnaga kõik kes küsivad "miks?".. vastan mina küsimusega, et "miks mitte?" |
Autor: | mehikemetsast [ 11.01.2015 21:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Swag ja Topran tihendid/simmerlingid? Kaskadöör. |
Autor: | Tanel [ 11.01.2015 21:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
mehikemetsast kirjutas: Swag ja Topran tihendid/simmerlingid? Kaskadöör. Milleks maksta rohkem ? |
Autor: | Moose [ 11.01.2015 21:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Mingi karteritihendi pärast küll väga ei põe Praegu on karter üldse ainult hermetsiga all ja pole ka häda midagi. |
Autor: | mehikemetsast [ 11.01.2015 23:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Sa tsi plokikaane tihendi karteri tihendiks? Njaa. |
Autor: | mkb [ 11.01.2015 23:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
Miks sa mingit sit*peltikutt ehitad e30 asemel? |
Autor: | franck1 [ 11.01.2015 23:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
mkb kirjutas: Miks sa mingit sit*peltikutt ehitad e30 asemel? Sinule ehitab seda autot? |
Autor: | Moose [ 11.01.2015 23:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
mehikemetsast kirjutas: Sa tsi plokikaane tihendi karteri tihendiks? Njaa. Vabalt Kuradi vahet seal on mis tootja sellel tihendil on... papp ja metallservad.. nagu neil kõigil. Orig mootori puhul ei juhtu ühegagi midagi ja ise loll oled siis saab jagu samuti kõigist. Praegu ei ole nagunii eriti ühtegi tootjat mida võiks kinnisilmi usaldada, kõik asjad peab üle kontrollima ja veenduma, et asi kasutuskõlblik on. |
Autor: | mkb [ 12.01.2015 01:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E36 M40 turbo, Moose |
franck1 kirjutas: mkb kirjutas: Miks sa mingit sit*peltikutt ehitad e30 asemel? Sinule ehitab seda autot? Ei, sinu vanaemale. |
6. leht 22-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |