Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 01:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 01.01.2019 18:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1290
Asukoht: Roolis
Tere seltsimehed.
Pikalt olen siit eemal olnud, esmalt ka põhjus, et kasutajanimega oli mingi aeg kala ja tegin uue konto ja läks toogi lukku.. no läks kuda läks, üks admin pani ikka palumise peale õla alla ja sain oma vana konto tagasi. Viimane auto mis ma siia üles panin, oli lilla mazdakäru, paraku selle auto elutee lõppes 2014. Siis kolisin üle Volvo peale, sõitsin natuke aega diisliga, siis sain aru, et see on ikka linnaautoks täisp'sk ja järgmised 3.5a nautisin turbovolvo mõnusid... Aga kuna rahatrahv, mis ma sellega suutsin saavutada, oli päris magus ja pidasin paremaks osta rahulikum auto, sest olgugi, et 142kW, siis neljakohaline number eurot riigile anda, tundus ka veidi valus... Load jäeti alles muideks...

Ja nii ma siis 2017 sügisel hakkasin piirama auto24 ja mõtlesin, et okei, kolmas laps ka sünnib, siis Volvo tagaiste jäi kolmele turvatoolile juba kitsaks, ühe lastest oleks pidanud pooleks lõikama... Võtsin mõõdulindi ja ainuke auto, mis mõõtudele vastas, oli Chrysler 300C... keda huvitab, siis tagaistme laius uksest ukseni oli 152cm. Volvo oli kõigest 134.... seega oli otsustatud. Kahjuks diislit ei soovinud ja bensukate valik oli meiemaal nigel ja ainuke V6 mida vaatamas käisin, oli ka gaasiseadmega juba põhja lastud.. Lisaks ei meeldi rüüsleri meeletu elektroonika. Ilus, aga peavalu.
Ja nagu maasikas, tekkis üks Dodge, algul veidi kõrge hinnaga, kuniks jõulukuuks saabus hinna sula juba mulle sobivale tasemele ja 19.detsember saigi minust ameeriklase omanik. Väike unistus ka või nii, ainult et ilma 8 silindrita.

Sündis siis minu punane välk 2006. a, Bramptoni tehases Kanadas. Ostjaks muidugi oli ameeriklane ja spido on kodeeritud imperiaalsete ühikute peale, mis mind ausalt öelda, enam isegi ei häiri. Linnas 30, 70 alas 45, 80 alas 50 ja maanteel saab kriips alla 60 sõita, siis kaamera veel pilti ei tee. Välistemp on vaid põnev ja läbisõit nagu ei tahagi kasvada. :D
Auto sai u. 2 aastat sõita mööda Texast, kuni Eesti poisid ta 2-aastasena siiapoole lompi lohistasid. 21.07.2008 keerati numbrid juba siin külge. Autol oli sisuliselt muretu elu, iga 5000 miili tagant kohustuslik hooldus ja hoitud on nagu oma last. Õigemini, kes maale tõi, andis ta oma sõbrale kasutamiseks, kuniks too uuesti tagasi pöördus peale mitut aastat, et auto ikka liigne ja nii see auto sai uuesti sõitma algse omaniku käe alla, kuniks mina ta omandasin.
Minu kätte jõudis läbisõiduga 127k kopikatega ja Eestisse tuli 20k pealt.

Auto enda südames 3.5-liitrine V6 High Output, Eesti ametnikud lõid passi 183kW EURO4, tegelikult peaks olema 191kW EURO3.. edasi-tagasi liigutab Mersu NAG1 5-käiguline tomat. Nahksisuta autot otsisin teadlikult ja teine samasugune, mis Tallinnas müügis oli, oli jällegi nahktoa ja katkise elektroonikaga ja kallim, ehk sis jäi minu huvidest kõrvale.
Viimati ostsin tagaveolise vastu talve umbes 10 aastat tagasi, nüüdki oli hirm samamoodi, eriti veel lamellrehviga, kuid kiilasjääl näitas auto, et ESP on tasemel ja ei tarvitse hetkeksi kahelda autos, siiski ei tähenda see, et rooli taga võiks selgroohaiget mängida ja ühte kätt kasutada millekski muuks...
Kütusekulu osas olid samuti kartused, 17gal (68L on paak), tootja ise annab julgelt 17/24mpg, ehk siis vastavalt 13.8/9.8L 100km kohta. Küll on aga infot, et tegelikult on see 5käigulise otsas võimeline sõitma ka 8L sajale, kui sõita pikki otsi. Mis pole üldse paha 1.8tonnise auto kohta. Volvo mul võttis sama, kuigi kergem, väiksem, vähem hobeseid aga siiski turboga. See oli ka üks ümberharjumine, et jõud ei tule 2000 peal labidaga, aga minek on muhe sellegipoolest. Ja nüüd viimase aasta jooksul on vähemalt kütusekulu siuke raudne 10 sajale, siis ei eksi ja ei morjenda üldse.

Auto värviks Inferno Red Pearl Metallic, kaasa sain topeltrattad, talveks all 17", suveks originaal 18". Eelmine omanik oli ka kenasti multimeedia sisse ehitanud ja sellest on mul endal mitme lapsega ka juba tolku olnud, kui tahta ikka tagaistmel vaikust, siis youtube ja Maša & Karu. Kahjuks see Blaupunkti android ajas karvad halliks juba kuu ajaga ja vahetasin ta Pioneeri 2DIN vastu välja.
Lisasid väga pole, MF rool puudub, EVIC puudub, kellaplokis saab näha vaid välisõhu tempi. Juhiiste liigub elektriliselt ja mälu puudub. Pole isegi kliima, vaid konditsioneer. Aga seda parem on. Puudub ka Nivomat ja rehvirõhuandurid. Püsikas on ja sellest küll. Varuosad on imeodavad ja seda ei saa küll nüüd väita, et mingi müstiliselt kallim on, kui bemmi või mersut omada.
Veermik on MB w221 oma, kuid odavam, sest õõtsad on metallist, mitte alumiinium ja kestavad ka kauem.
Selle aasta jooksul vahetasin ka esikettad klotsid, kettad maksid 4.80 tk. :D Ja ei olnud kirjaviga - Teeme Varuosadel oli mingi kampaania ja nii saingi alla 10 euri 2 EGT ketast ja võtsin vähe paremad klotsid siis. Pool aastat on all olnud, kõverad pole ja pidurdamine super.

Vigadest vb see, et esituled on vähe tuhmunud ajaga, vajaks väljavahetust, aga nüüd suvel tegin poleerimisringi autole ja võtsin ka esituled ette. Paremaks sain, aga plastik ise hävinud ja siiski võiks nillida uusi... Ja siis ma mõtlen, et kas hakkan otsima mingeid edevaid siniseid lampe (Philips või Osram) või proovida LEDi juba. Aga võtsin Balti autost hoopis Philipsi Whitevisionid ja täpselt eelmiste jõulude ajal said ette, põlevad siiani. :)
Eks iluvigu oli ka ja aprillikuus kandsin ka ise ühe Passati maha. sellest pilt tuleb.. Enda autol vaid paar kriimu ja numbrialus katki. Liimisin kokku uuesti ja korras.

Leidsin maal garaažist 6x9" ovaalid, täiesti töökorras.. Taga kuudis olevad originaalsed Made in Mexico 15W kõlarid said asendatud 75W JVC omadega. Juba oli tunda vahet helipildis. Peab veel uksed ka üle vaatama, targad räägivad, et 2006.a mudelitel on praakuksed - juhiukses 6.5" ja kõrvalistuja omas 6x9.. Veel pole mahti olnud, aga tuleb ukse omad ka asendada ja taskulambiga piiludes tundus mõlemad olema ovaalid ikkagi. Õnnestus ka üks aktiivvuufer omandada ja nüüd on pumbajaam ka olemas. 90W blaukkar, aga universaalkerele täiesti piisav. :rokib
2018 algas sellega, et külma ilmaga tagaluuk ei püsinud üleval ja tagakojamees oli parandatud juba ja lagunes täielikult. Sinna sai ka rohtu - tagaluugiamordid uued 20.- kokku ja 7 euri eest sai Dodge Nitro tagakojamehe koos varrega. Sobivus 1:1 ja töötab seegi variant.
Samal ajal virutas ka -35 kraadi ja Daimleri kirjaga aku enam ei jaksanud. Käima vedas, aga vaevaliselt ja vahetasin ta välja. AGM aku oli tal tehasest, tootmisajaga 2006 ja asemele läks ka Boschi AGM aku. 12.a vana aku teenib praegu aega ühe Mosse peal. Toimib.
Samuti käis ühes kurvis pauk. Ise mõtlesin, et koopas olnud jääkamakas, sest rohkem midagi ei kostunud, kuid hakkasin õli vahetama paar päeva hiljem, siis avastasin, et paugutaja oli stabi liigend:
Pilt

Kui juba, siis tegin ühe hooga ka pesupäeva.
Pilt

Vahetasin ära ka konsoolis kustunud väiksed lambid:
Pilt
Parandasin ära ka tõrkuva ohutulede lüliti, mille jaoks sain abi Oomipoe 2 eurisest lülitist, mis imekombel sobis peaaegu et ideaalselt.
Pilt

Tellisin omale ka ära kastiõli varda. Sellise küll, mida sõiduajaks sisse jätta ei saa, sellise tellin hiljem, sest nüüd läksid piirid lahti, aga esimene variant maksis vaid 4 euri, siis tühja temaga.
Käisin kevadel Silberis tagasikutsumisel ja asendati eesmised turvapadjad tasuta.

Ja nüüd suvisemad pildid:
Pilt
Pilt
Ühe hooga kontrollisin ka kliima üle - aine oli sees, pisut vähem kui peaks. vana välja, vaakumtest ja uuesti aine sisse. Oli vahe tunda küll. Leket pole, aga suve lõpus tundus, et kliimapump on hakanud kõvemini plõksuma. Ameeriklasel on kliima nagunii 24/7 sees ka talvel ja saab pump vatti koguaeg.
Pilt

Siin siis pioneer:
Pilt
suhtleb läbi ARC äpi ka androidiga ja handsfree mugav kasutada.

Siis saabus aprill ja kokkupuude Passatiga:
Passatil sai uksepost viga ja terve külje detailid tuksis, stanged kaasa arvatud. Mina tõmbasin vaid D peale ja tõstsin aind jala pidurilt.
Pilt
Pilt
Ja peale kasimist ja ajutist numbrialust:
Pilt
Sellisena olen sõitnud siiani, mind pole häirind ja ühtegi vigastust peale kosmeetilise pole. Tugev Kanada plast.
Töö juures anti hüüdnimi - "Passat-destroyer". Ja ühtlasi puhastasin ka gaasiklapi ära ning vaatasin, miks jahutusvedelikku on jäänud tilkadena - termostaadil on alumiinist tihend ja selle on miski ära söövitanud. Ajutiselt mätsisin silikooni ja pidas, kuni nüüd täna tundsin jälle magusat lõhna ja pean ikka selle 20 eurise tihendi uue tellima.. :think
Pilt
Sellise kobaka panin ka autosse. Tähelepanu parklates on garanteeritud. :D

Suvel, nagu ikka, palju vedamist ja sõitmist, siis pagassivahepõrand murdus keskelt ja kuna tegu mingi uretaanpenoga, siis võtsin hoopis garaazist laminaatparketti ja tegin uue katte peale ajutiselt. Millalgi teen MDFist uue põranda nagunii.
Ja võtsin ühe soojaga ette ka poleerimise. Alustasin esituledest.
Pilt
Sai nagu parem küll.

Ühtlasi lappisin ära ka nagiseva armatuuri - õigemini üle 30kraadiste ilmadega kaardus see pildil näha olev plastik üles keskelt ja võtsin kõik lahti ning panin tüüblid tihedamaks ja tõmbasin riideteipi nagisevate kohtade alla. Sai hea. Rohkem ei kaarutanud:
Pilt
Pilt

Hilja õhtul:
Pilt

Ja kui puhkus sai läbi, läksin tööle ja tegin esimese pikapäevarühma ning poleerisin auto üle. vesilihv ja siis 3 pastat. Laenasin masina, ostsin pastad ja andsin minna. Katusel olevad ristikriimud läksid küll paremaks, kuid enam välja päris ei tulnud, küll aga läks ilus Inferno Red kenasti särama. Peale läks Würthi marjalõhnaline püsivaha. Aitas küll. Kui auto tolmuseks sai, piisas vaid veega üle valamisest ja puhas jälle.
Pilt
Pilt

Pilt

Kuna muidu malbe olemisega auto urises vaid pööretel, siis sai ette võetud otsus ja lõin sõbra juures relaka sisse. Midagi oluliselt ei muutnud, nipetnäpet, kuid urinat tuli rohkelt ning heitgaasi ei mõjuta. :rokib
Pilt
Pilt

Nüüd sügisel tegin ka ESP modi - auto keskel oleva YAW sensori juhtmele läks lüliti vahele, sest eelmisel talvel ikka ESP sekkus jõudsalt, kuna V6 kõigil võtab nupuvajutus vaid maha veojõukontrolli, kuid stabiilsus jääb peale ja üle 15mph kiirustel hakkab korrigeerima. Sestap parklas võid rahulikult sõõrikuid teha, kuid hoo pealt ragistas korralikult ja kartsin juba korra, et kettad siniseks lastud.. Natuke netis tuhlamist, sai omale ka tehtud. Saab kenasti külge lasta ja esimese lumega sai päris korralikult end ära ehmatatud, sest koos minu ja täispaagiga kaalub auto 2.1t ja selle ohjamine nõuab veidi finessi ja ajusid, et asi katastroofiga ei lõpeks.
Pilt
Pilt
Pilt
Minu omal jäi ABS ka toimima, samas usa foorumites hoiatas, et ABS lakkab töötamast... :bs

Kokkuvõttes, selle aastaga olen peale kedranud u 15 000 miili, sest enamik sõitu on linnas. Volvoga sai viimane aasta sõidetud 45 000km aastas.. Aga kasutan oma maja 5W30 õli, külmkäivitustel ei tiksu ning tundub, et Shelli õli sobib talle.
Uue aasta plaanidesse tuleb igasugu asju, alates tagasilla raamipuksidest, mis Silberis maksavad 153 euri tk, pigem ostan polüpuksid Toppartsist poole rahaga. Ja eks siis tuleb mõned kaikad veel ühe soojaga ära teha. Silikoonpuksid ei kääksu ja esisild on ka tihe. See müüt, mida 300C mehed räägivad, et sillad nõrgad.. Ei tea, tundmatu lugu. Kaasas olnud arvete järgi tehti sillaremonti viimati 4.a tagasi ja ei ole endiselt vajadust selleks. 300C on küll sisuliselt sama auto, siis väga palju on erinevat ja ka nt. väljas uksepeeglid ei sobi omavahel, pistikud on erinevad..
Avastasin ka tulede lüliti all veel ühe rippuva pistiku ja selgus, et see on tagaluugi avamise override, mida olen mõnel autol näinud olevat, kuid ei kujutanud ette, et mu autol see valmidus olemas on. Vaja ainult lülitit sinna nüüd. :)

Kokkuvõttes, mugav ja hea ja teistmoodi auto ja ei kahetse üldse. Punaseid on üldse Eestis 2tk, minu oma on Lõuna-eestis ainuke. Rakveres on üks poolmustaks kleebitud, mis on ka müügis ja kolmandat punast ei ole näinud veel.. Tartus on ka üks valge 2.7, edeva välimusega. Rohkem pole sugulasi kohanud. Eestis kokku on Magnumeid 2018. septembri seisuga - 20tk ja vaid üks on SRT8, mis oli hiljuti ka müügis 13k eest. Ise pidasin paremaks 12.a vana auto eest mitte nii palju välja käia. Enda auto sain 3x odvamalt ja olen rahul.

Sai nüüd aasta kokku võetud kenasti. Üritan uusi asju sisse kanda, kui on midagi põnevat.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 01.01.2019 23:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
Salongiga oled rahul ise muidu ?
NAHKsisuga poleks saanudki seda vist, olen näinud kulunud 300c istet, ja no vabandust küll, aga naerma ajab, Ladal oli ka parem materjal vist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 02.01.2019 00:34 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Erinevalt sakslastest, jaapanlastest või osadest enda usa ja konkurentidest on mopar alati olnud bang for buck kiiresõidu auto. Igasugusele nö. luksusele hakatakse alles nüüd vaikselt rõhku panema. 60ndatest alates on mopari rida olnud ikkagi võimalikult kiire auto võimalikult väikese raha eest, sestap ka kuni umbes kümne aasta taguse ajani nad tulidki üsna olematu salongikoostega meie mõistes, paremaks mutuus asi kui fiat hakkas sõna sekka ütlema. 300c küll tuli jevroopasse "luksusauto" mõistega kuid reaalselt ta seda ei ole.


Pilt

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 02.01.2019 00:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
See küll mingi selgitus või põhjendus pole jamaks, aga no peaasi, et endale meeldib. Eks maitsed ja nõudmised on erinevad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 02.01.2019 01:45 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
kj kirjutas:
See küll mingi selgitus või põhjendus pole jamaks, aga no peaasi, et endale meeldib. Eks maitsed ja nõudmised on erinevad.


No challenger demon tuleb by deafult juhiistmega. Ülejäänud salongi pead juurde ostma kui tahad (1 taala eest). See nagu teeb pointi selgeks millega mopar kunagi 60ndatel üle oli- Ei pakutud ka siis mingeid juba tollel levinud elektriaknaid ja asju baasvarustusena. All go.
Vahepeal kadus neil nagu järg ära aga nüüd tehakse seda paremini kui kunagi varem. Uus vabalthingav challenger maksab USAS uuest peast 40k ja teeb stripil veerandmiili 11 sekundiga. Ülelaetud masin teadupärast on 9 sekundi auto millele pole üldse midagi kellelgi vastu pakkuda. Pean tunnistama, et 300c ja analoogid oleks võinud teha paremini kuid tehas ilmselt ei mõelnudki kunagi sellele, et nad peaks suutma odavalt pakkuda kellelegi luksust, alati on see kiirus olnud hoopis. Seega mingi 200k sõitnud autol leida närakaks muutunud juhiiste on täiesti sekundaarne olnud koguaeg.


E: Kui uut ladat või nissan GTR-i osta minna, siis inimesed ilmselt ka teavad mida nad selle raha eest ostma lähevad. nissan on ju ka seest täiesti armetu jaapani plast tegelikult aga selles milles ta peab hea olema on ta seda väga hästi selle raha eest.

Ja 300c oli W211 platvormil. Autoweek andmetel oli nii:

CHRYSLER 300C HEMI 5.7 V8 Hind uuena 81.700 €
MERCEDES-BENZ E 500 AVANTGARDE 95.000. €
Vahe jämedalt 14k

CHRYSLER 300C HEMI 6.1 V8 SRT8 105.990€
MERCEDES-BENZ E 55 AMG € 134.750
Vahe jäemdalt 29k

Ilmselt USA's oli see vahe palju suurem ning mersu nähtavasti läheb hüppeliselt kallimaks kui sõrmeotsaga midagi juurde võtta nagu sakslastel ikka. rüüsler samal ajal ilmselt tuli üsna basicuna nagu ta juba oli. Aga isegi nende hindade juures peakski juba aru saada olema mille eest vähem makstakse kui inimene läheb ostma sellises mõõdus pereuatot ja vaatab perfoormantsi osa ainult, kusagilt tõleb lõivu maksta. 29k on väga suur raha. Mõni inimene ostab endale elamise selle eest.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 02.01.2019 13:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1290
Asukoht: Roolis
kj kirjutas:
Salongiga oled rahul ise muidu ?
NAHKsisuga poleks saanudki seda vist, olen näinud kulunud 300c istet, ja no vabandust küll, aga naerma ajab, Ladal oli ka parem materjal vist.

Nagu mainisin, siis jah, nahksisu ei tahtnud teadlikult. Volvod olid ja mu enda nahk ei seedi enam vakstuistmeid. Saab küll muidu seda mudelit ka nahaga, aga jah, see 300c iste on legendaarne. Kvaliteet tõestikehva, samas kes koguaeg hooldab väga tihedalt, siis vb püsib ka...igatahes tagaistmele tõmbasin turvatoolidele fliisteki alla ja lapsed möllavad.. :rokib

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 04.03.2019 20:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1290
Asukoht: Roolis
Juba paar kuud pole midagi kribanud, ega õieti polegi midagi olnud, vähemalt mitte mainimist väärt...
140 000miili saab ka peatselt täis.
Millalgi jaanuari keskel hakkas üks kilk rihmajamis kiuksuma. Võtsin abirihma maha, vaikus... Ühesõnaga asendasin rihma ja kõik rullid peale geneka siduri. Mõnda aega oligi hea, kuniks kliimapump maru kõvasti plõksuma hakkas. sellega tegelen, praegu tihedam AC kasutus kulutab seda roostet siduri vahelt ära ja veel muret ei tunne, aga kõvem plõksumine tähendab üldjuhul suurenenud vahet mähise ja ratta vahel ja peab lahti võtma ja kas siis õhema seibi panema või midagi....

Muidu on end hästi pidanud. Veebruar algas taaskord õlivahetusega, järgmine hooldus küünlad ja mõned mahlad veel... Termostaadi tihendi pean ikka ära vahetama, sest seda uue termostaadiga kaasa ei anta ja Silber küsib miljoneid selle kummeeritud alumiiniumi eest...

Siiamaani ainult kallanud ja sõitnud ja sõita sellele masinale meeldib.
ESP mod on end talvel kuhjaga ära tasunud ja lusti saanud sellise rubla eest, et eks nüüd tuleb talvevelgi hooldama hakata, lakk koorub jne.. Mõtlesin, et rehvid saavad ka otsa, siis ongi hea aeg vigadega tegeleda. Suverattad on 18" ja mõtlesin, et vahetaks nad 20" vastu välja, kuid jumala õnn, et sain proovida ja veendusin, et 20" sobiks vaid väga siledale maanteele ja igapäevaselt mööda kõrvalteid ja kruusa ei kannata üldse. Mugavus ka maksab midagi.

Järgmine nimekirjas on tagaluugi avamine.
300C on see standard, Magnumil teatud varustuses, aga pole viga. Juhe on olemas, 5.2kOhm takisti tuleb pistikusse surada lülitiga paralleelselt. Kuna mugavalt oli puhkuse aeg, siis täna käisin lõunaosariigist päälinna Motonetti ja sain sealt hulgim igasugu vajalikku, k.a surunupp kummikattega.
Ostsin ka korralikud isoleeritud RcA kaablid, sest praegu on mul seal ajutine lahend ja igakord woofer välja ei lülitu, sest voolujuhtmed annavad piisavalt kiirgust ja RCA sisend saab aru, et impulss jookseb.. Noh, on mul selline nutikas aktiivne Blaupunkt seal taga.. :) Aga on juhuseid, kus ma hommikul tulen autoni ja sinine tuli ikka põleb kõlari küljes. Ühesõnaga, pisiasi.

natuke tuleb ka valgustust upgrade'da. esituled on endiselt veidi tuhmid ja siin ei ole süü enam välisplastikul, vaid plastik ongi mõrane ja kuulub vahetamisele. See ei takista mul LED udutulesid ja 3000K pirne sisse panna. :) Noh nii eksperimendi mõttes...
Ja kuna autol on ka kapotiamordi asukohad ja nublud olemas, siis lähiajal ka see lisada. Ahjah, jäi rääkimata, et kuna tagaluuk avaneb hetkel vaid käiguvalitsa P asendis, siis nupust avamine toimib koguaeg aga keegi peab kohe olema luugi taga ja avama, muidu jääb tuuleriivi. Aga selle vastu on teine rohi - kindlasti teate neid vedrusid, mida kasutatakse summutiflantside juures, vot vot, 2tk neid ja natuke seibe ja saavad luugiamordid ära moditud, et nupuvajutusele lükkavad abiks pandud vedrud luugi piisavalt kõrgele ja saab ka üksi hakkama.. Kui alumiiniumist üüratu kapott välja jätta, siis tagaluuk kaalub ka üpris mitukümmend kilo.
Ja kuna tehas on jätnud summuti riputuskonksud ja isegi kummitripid kere külge alla, siis kes olen mina et vaielda ning topelt väljalase saab ka fabritseeritud mingi hetk.

Pilte teen natuke hiljem juurde siia kuiva jutu juurde. :) :rokib

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Viimati muutis mario., 12.03.2019 22:17, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 12.03.2019 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1290
Asukoht: Roolis
Täna on märtsikuu, aasta 2019. Ja mu Rosinante sai jälle mõne modifikatsiooni võrra rikkamaks.
Õigupoolest pesin ta laupäeval puhtaks, hindasin talvekahjusid. Kes muidugi velgi mõnitab, siis rahu, talveveljed kõigest ja tegelen suvejooksul sellega...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ESP mod lüliti. Kenasti peidus silma ja käe alt.
Pilt

Aga nädala lõpust siis.
Selge see, et internet on suur ja lai ning ameeriklasi mitusada miljonit, siis leidub foorumites ühtkomateist ja autoklubi huvilisi mustmiljon, seega leidsin lõputust fooruminurgast endale sobivamad ja kasulikud ning ennekõike - odavad! lahendused.
1. Kapotiamordid.
Chrysler 300C ei ole kellelegi tundmatu nimi ja sealt on esimene modi pärit. Mitte, et kapotivars mingi häbiasi oleks, kuid aastal 2019 juba võiks luuk ise seista. Magnumil on see 2ruutmeetrine lahmakas alumiiniumist ja nii ei jäänudki muud üle, kui CarNerd'iga ühendust võtta ja soodsa hinnaga luugiamordid saidki tellitud. Sama hooga tellisin ka tagaluugile uued, aga sellest hiljem.
Tekkis aga uus probleem. Luugil munakad on, kere poolel vaid keermestamata avad. Sõber tuli taaskord oma imegaraažiga appi ja vajalikud munakad leitud. M8x1.25 keermed ette ning valmis ta oligi. Luugiamordid külge ja selle osakonna sai lukku lüüa.
Ütlen ära, et kapotiamordi komplekt koos munakatega on saada, kuid peaaegu 100 eurot, mida ma ei soovinud kulutada ja polnud tarviski.
Pilt
Pilt

2. Tagaluugiamordid iseavanemisega.
Sellist luksust iga auto ei paku. Aga kuna kõrgema varustusega mudelil on salongist avamine olemas, siis mõtlesin ka selle tekitada. Õigemini tõuke andis selleks üks üksik vedelev pistik armatuuri all, mis skeemi uurides, osutus just Tailgate Pushbuttoni ahelaks. Originaalvaruosade hind tõusis taevasse, selle asemele leidsin hoopis Motoneti poest sobiliku surunupu, 2.59.-
Vajalikuks osutus ka 4.7kOhm takisti ning nüüd oli vaid vormistamise küsimus jootekolvi abiga. Koonuspuuriga tegin ava ette, nihutasin natuke juba eesoleva udutule lüliti veidi kõrvale ning 2 lülitit saidki omavahel sõbraks. Avamine toimis. Ainus häda, et kui ma nupu ära vajutan, siis pean murdosasekundiga olema auto taga, et luuk avada.
Pilt

Mõtlesin, mis ma mõtlesin, ja sobiliku tugevusega vedrud ka seibid olidki leitud.
Pilt
Pilt
Amordi otsast plastik ära, vedru kõigepealt ja siis seib järgi. Seib on vajalik amordi pea kaitsmiseks, kuna see on plastist ja sulgemisel on üpris kõva pinge peal. Aga avitab täpselt nii palju, et kui nupp ära vajutada, siis lükkab luugi paar cm üles. Luugi sisse jätsin kaalud sisse, kuigi räägitakse, et võib need ka ära võtta, aga siis peab sulgemisel kõvemat jõudu kasutama. Pole viga.
Unustasin vaid videoklipi teha luugi avanemisest. Saab hiljem lisatud.
Oli veidi pusimist koonuspuuri, jootekolvi ja termorüüžiga.
Pilt
Pilt
Kokkuvõttes sai veedetud kena pühapäeva pärastlõuna kenas seltskonnas.
Siiski pean tunnistama, et vedrudest võtsin ühe keeru maha, kuna paistis, et luugile liiga suur surve, eelkõige plastist peale ja tundus, et luuki surus ka tihendist kõrgemaks. Aga jah, keerd maha, see aitas küllalt ja mul on, nagu öeldud, veel raskused tagaluugis alles. Peale nende eemaldust peaks asi paranema.
140 000mi täitus ka nagu võluväel.
:rokib

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 13.03.2019 23:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 23:25
Postitusi: 320
Asukoht: rajoon
nende modide asemel oleks võinud jalamatid autosse sebida või seisu seal osakonnas viisakamaks muuta :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 14.03.2019 20:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1290
Asukoht: Roolis
Matid on autos ja kui sa ilma väljas vaatad, siis saad aru, miks need sellised on. Kuniks ilmad pläustised, pole midagi loota, sest on maapind on pehme ja plögane. Üldiselt ikka koristan aegajalt. Ja tegelt tahakski ikka kummimatte või siis uusi matte, sest siin on juhi oma rebenenud veidi pedaalide juurest. Otseselt ei sega aga kole vaadata kui välja vaja võtta. :D
Mistra-Autex ei taha aidata, need teevad VAG grupi ja Volvo-Ford üritustele asju...

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 15.03.2019 11:40 

Liitunud: 29.08.2014 19:27
Postitusi: 18
Mistra-autex lõikab vaipa sinu šablooni järgi ka. Aga ikka šabloon, mitte räpane ja lõhkine matt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 15.03.2019 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
Wentextil teeb ka matte. Võid sealt uurida


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 16.03.2019 17:40 

Liitunud: 13.08.2013 13:32
Postitusi: 30
Iseenesest tundub asjalik masin aga need lülitid on küll tõsine porno seal rooli all, õiged asjad maksid tõesti nii palju? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 17.03.2019 14:19 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Corradokas kirjutas:
Iseenesest tundub asjalik masin aga need lülitid on küll tõsine porno seal rooli all, õiged asjad maksid tõesti nii palju? :D

Ma ei hakanud ka mainima seda, tõesti suht jubedad seal. Oleks kuskil mujal peidus, mitte silmnähtava kohapeal oleks savi.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Dodge Magnum SXT, 2006, Mario
PostitusPostitatud: 17.03.2019 19:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1290
Asukoht: Roolis
1. see "porno" on sinna toodetud Tallinnas ametliku USAkate ümberehitaja poolt, sest euroseadus nõuab tagumist udutuld ja udutule lüliti oli sinna juba enne pohuisti pandud. Ei hakka mainima neid rõvedaid kiirühendusi ja lohakalt pandud juhet, tuli kõvasti korrigeerida seda jama. Et kes iganes selle pühaduseteotuse 2007a tegi, noh, loodan, et ta enam ei tööta elektrikuna.
2. originaalis käibki sinna pagassilüliti
3. Kuna paneel juba rikutud, siis oli mul savi
4. Jah, originaalasjad maksavad palju, sest Silber on ainuke vahendaja ja ainuüksi kapotiamortide komplekti eest küsiti pea 100.-
Tulede lüliti on ka seepärast hiinakas, et originaal maksab 320 euri.
Pagassiavamise lüliti saaks ka ebayst, aga müüjad euroopasse ei saada ja 50 eurise asja juures ma ei ole huvitatud veel 25 maksma, et seda Tolliametist kätte saada. Kui mul ohutulede lüliti ära lagunes, oli ka lihtsam osta Oomipoest sarnane asi ja paika tuunida 50 sendi eest, kui osta 190 eurot maksev tükk. Ameerikas on need tükid üle poole odavamad, lihtsalt meil lõpptarbijale kujuneb asi omahind+tollimaks+käibemaks+5%+juurdehindlus ja see ongi teinekord määrav element.

Kui vaja on ükskord, hangin lammarist puutumata paneeli ja korras. Olen otsinud paremaid lüliteid, kuniks ei leia, seniks jäävad need. Ideaalis tahaks mingit lülitiplokki, mida saab uputada ja ongi korras. tööriistamarketis olid traktorilülitid aga neil puudus surunupp selline vajalik.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7