Kaua oodatud (4 kuud) kaunike lõpuks käes. Läks isegi kuu aega kiiremini kui lubati.
Tegu selle aasta märtsis müüki tulnud crossoveriga Subaru XV. Mootoriks hetkel kõige suurem saadaolev 2.0 bensiini-boksermootor ning jõudu kannab üle CVT variaatorkast. Varustusastmeks "sport".
Natuke tehnilisi andmeid:
Maks. võimsus: 150hj (110kw) / 6200p/min
Maks. pöördemoment: 196Nm / 4200p/min
Vedavad sillad: 4-vedu
Käigukast: CVT variaator (roolilt manuaalselt vahetusvõimalusega)
Kliirens: 22cm (suurem kui Forresteril)
Kütusekulu linnas: 8,6l/100km
Kütusekulu maanteel: 5,5l/100km
Keskmine kütusekulu: 6,6l/100km
Kiirendus 0-100km/h: 10,7s
Eile sain esimese 425km (40 linnas, 400 maanteel) kütusekuluks 7,2l/100km. Maanteel põhiaja püsikiirusehoidja 105km/h peal, mõned täisgaasil möödasõidud ning linnavahel kah natuke paarutamist. Ruumi kukkuda sellel numbril veel on.
Väga meeldib mulle see CVT kast. Kiirendus on ühtlane ja sujuv algusest lõpuni välja. Väga harjumatu on vaadata pmts ühe kohapeal seisvat tahhomeetrit aga samas kiirus tõuseb ludinal. Vederustus on küllalt jäik ja sportlik. Kurvides on kaldumist üllatavalt vähe ning rool on täpne.
Auto ise on seest väga avar, arvestades tema suhteliselt pisikest kesta. Selletõttu kannatab natuke pagasiruum, mis mahutab 380l. Pearuumi on väga palju, tagaistujatel põlveruumi ka. Eesimene käetugi võiks olla natuke kõrgem ja pikem. Kangast sisule tagumist käetuge üldse ei pakutud. Topsihoidjaid ja panipaiku on piisavalt.
Minu jaoks olulisemad lisavidinatest:
- Ksenoon esituled
- 17" valuveljed
- Start/Stop süsteem
- 2-tsooniga automaatne kliimaseade koos tolmufiltriga
- USB, Bluetoothi jms teemaga makk
- Püsikiirusehoidja
- 100 nupuga rool (koos roolilt vahetatavate käikudega)
- Tahavaate kaamera
Hetkel vaid üks pilt tehtud, lähipäevadel lähemalt ja rohkem:
