Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 13:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 15.01.2015 21:04 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
teinekaik kirjutas:
ABSi kontrollimise kõige lihtsam osa on mõõta üle ABS andurite takistused. Tõmbad pistiku lahti ja mõõdad anduri mõlema otsa vahelt. Mazdal on nad umbes 1300 oomi(1,3kO). Võimalik, et Opelil midagi muud, aga kindel on see, et kõik 4 peaksid samasugust väärtust näitama.
Näiteks: Kui kolm on ca 1300 oomi ja üks on 2 000 000 oomi või 0,1 oomi, siis tead, et viga selles.

Suur tänu ;) Neile, kes välimust kiidavad ja seisukorda nende jaoks võin teha kunagi pildid ka nõrkusetest. Siis oskavad terviku kokku panna :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 16.01.2015 05:03 

Liitunud: 12.05.2010 10:42
Postitusi: 78
peitupaik kirjutas:
Hästi säilinud, kuna naljaga öeldes kihnu Virve vana saan. Tglt asi selline, et auto toodud kihnust. Eelnevalt sõitis kihnus ja oli aastaid mingi vanamehe käes :) Ma ostsin ta ka talvel rallimiseks. Nüüd vot nii hea auto, et pole teisele autole veel jõudnud talvekaidki alla panna :P Aga kere on nii enam vähem väliselt kena jah põhika okei ja kõik kannud ja talad jms...... Aga läbi on karbid ja tagumiste ustealt äärest kere. Aga selle kõik teen suvel ära, kui vw t2 kõrvalt aega saan :) Kuna nüüd olen otsustanud, et see masin vaid üheks talveks ei jää. Tõesti väga hea masin on.
Mootori paneks ja suurema aga eestis 3.0 opeli mootorit väga lihtne vist saada pole. Korra olen otsinud, kel pakkuda andke teada.
LSD- ise ka enam väga ei usu. Oskab keegi öelda kuidas kindlalt teada saaks ?

On kellegil selle masina absiga kokku puuteid ?
Nimelt abs olemas aga krt rattad jumala loha koguaeg. Sammas vahel, kui on ikka korralikult peale saanud läheb abs lõpuks põlema. Kuidas viga otsida?


Sellel peaks saama tagumist otsa üles ja alla reguleerida, kuidagi õhuga. On keegi kokku puutunud ?
Mootori osas, pandi selline kuulutus 2 päeva tagasi opeliklubisse. Võid ju uurida, sealt saaks 3.0-i. http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... rhash=c97a

Ma usun, et ka Ryblikul on ilmselt mõni jõuallikas üle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 17.01.2015 01:01 

Liitunud: 24.04.2003 13:50
Postitusi: 929
Asukoht: Põhjas
vivaldi kirjutas:
Vaata diffri korpust. Kui korpus on sile siis tavaline kui jahutus ribidega siis lsd.

Valepuha... mul on kõigil A-del ribidega korpused aga mitte kõigil pole LSD sees. Absoluutselt kõige kindlam on siis kui võttad ühe pooltelje korpuse seest välja ja kui august paistab 1 sõrm siis lahtine differ ja kui 2 sõrme(august paistab rist) siis LSD või selle jäänused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 17.01.2015 20:28 

Liitunud: 27.04.2013 16:01
Postitusi: 171
burnout aitab kas on lsd v mitte. 1 jutt või 2.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 18.01.2015 10:35 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.06.2009 10:40
Postitusi: 405
50atmracing kirjutas:
burnout aitab kas on lsd v mitte. 1 jutt või 2.


Kusjuures see on kõige heterom meetod lsd diagnostikaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 18.01.2015 11:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.06.2004 18:03
Postitusi: 9
Asukoht: tallinn
Kõige mugavam kui ei taha rehvi kulutada , oleks tagumine kaan maha tõmmata , siis kenasti pilt nina all ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 18.01.2015 12:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Veel mugavam on tungiga 1 taguratas üles tõsta ja proovida, kas käega jõuad seda ringi keerata.
Enda LSD-ga kolmesel pole küll täie jõuga proovinud, aga naljalt seda ratast ringi ei keeruta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 19.01.2015 13:56 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
Lsd kahtlus hakkaski kahest pidevast juttist ja hiljem opelite kohta uuritud infost.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 20.01.2015 23:19 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
volvorider kirjutas:
peitupaik kirjutas:
Mootori paneks ja suurema aga eestis 3.0 opeli mootorit väga lihtne vist saada pole. Korra olen otsinud, kel pakkuda andke teada.
Mootori osas, pandi selline kuulutus 2 päeva tagasi opeliklubisse. Võid ju uurida, sealt saaks 3.0-i. http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... rhash=c97a

Ma usun, et ka Ryblikul on ilmselt mõni jõuallikas üle.


Istub selle senaatori mootor võimalikult lihtsalt ? Kasti osas küll ei usu. Ehk oskab keegi targem rääkida :?

Vist hakkab varsti sidur muutuma suureks probleemiks. :(

Aga siiani veel sõidab ja suu on kõrvuni :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 21.01.2015 11:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Kuna Sena/Commodori nina on pikem, siis sinna pole r6-eriline vaev panna. Rextoni puhul hakkab radikatega pulli saama :) Käigukastid peaks tagavedustel suht bolt-on olema, erinevus on hooratta poltide arvus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 21.01.2015 12:10 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
siimk kirjutas:
Kuna Sena/Commodori nina on pikem, siis sinna pole r6-eriline vaev panna. Rextoni puhul hakkab radikatega pulli saama :) Käigukastid peaks tagavedustel suht bolt-on olema, erinevus on hooratta poltide arvus.

Loeb ka ju hooratta paksus ja diameeter.
Rexton/commodor/sena ? Lause jäi natuke arusaamatuks. Probleem oli ju, et kas 2.0 omega A peale sena mootor istub ja kui üks ühele, mis ümber vaja teha?
"siis sinna pole r6-eriline vaev panna" Lause all mõtlesid omegat ? Vabandust juhe koos :D

Lisaks kuna ühel huvitaval pimedal õhtul külg ees liigeldes murdus mu kojameeste kang siis......
EHK KELLEL OMEGA A VARUOSADEKS VÕI VARUOSASID ON ANNA ENDAST MÄRKU


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 21.01.2015 13:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2008 16:05
Postitusi: 225
Asukoht: Pärnu
Omega A ju lausa tehasestki välja veerenud 3,0 R6 mootoriga. Seega sobib ikka sinna aiste vahele R6 mootor.

_________________
RUST - So played out, Opel doesn´t even have it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 21.01.2015 16:56 

Liitunud: 12.05.2010 10:42
Postitusi: 78
vivaldi kirjutas:
Omega A ju lausa tehasestki välja veerenud 3,0 R6 mootoriga. Seega sobib ikka sinna aiste vahele R6 mootor.

Kindlasti sobib, kast sobib ka kindlasti muretult, kui manuaali tahad, peaks vist sobima ka 2.6-e kast ning 2.4 diisli kast. Autoomanikule: Omegal ja senal on suur enamus juppe suht üks ühele, seega võib ilmselt seda sama asja otsida ka tollest sena kuulutusest. Sellest sena kuulutusest, kirjutab et saadaval kõik keredetailid, seega ei tea, vb tahab tehnika endale jätta. Samas uurida ikka tasub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 21.01.2015 17:17 

Liitunud: 24.04.2003 13:50
Postitusi: 929
Asukoht: Põhjas
Jah mootor sobib kinnituste poolest ja 3L käimar sobib kah kinnituste poolest aga radika kinnitused tuleb ümber keevitada ette poole (2L on need päris palju mootori pool).
Kastidel on korpuse vahe... 2L on starter kunde poolel, 3L on juhi pool. Samuti on vahe manuaali ja ATM kasti tagumise tala kujus kuna ATM-il on korpus pikem ja kardaan lühem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 22.01.2015 11:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Panin mõõda, ajasin siinse Rekordi teemaga segamini.
Omega A peal on ikkagist plug n play. Seda head Getragi 5-st manuaali on raske leida. Hooratta vahe on ohc ja doch mootorite vahel, vanematel oli vist 6-polti ja uuematel 8, sidurivõllil on kah nuutide erinevus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7