Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 24.04.2024 05:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 23.01.2015 12:40 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
oskaja kirjutas:
Jah mootor sobib kinnituste poolest ja 3L käimar sobib kah kinnituste poolest aga radika kinnitused tuleb ümber keevitada ette poole (2L on need päris palju mootori pool).
Kastidel on korpuse vahe... 2L on starter kunde poolel, 3L on juhi pool. Samuti on vahe manuaali ja ATM kasti tagumise tala kujus kuna ATM-il on korpus pikem ja kardaan lühem.

Mõtelsin, et jätan 2l kasti ja panen 3l mootori. Aga noh üld juhul, tihitpeale liiguvad need mootorid koos kastidega ja kui väidate et kasti kinnitused on 1ühele siis lebo. Vaja leida lihtsalt 3.0 mootor koos kastiga. Küll selle radika ümber saab tehtud :)

Võin küll eksida aga mu sõber pani ka omega a 2l mootori rekordile peale suht muretult koos kastiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 23.01.2015 13:22 

Liitunud: 24.04.2003 13:50
Postitusi: 929
Asukoht: Põhjas
2L kast ei sobi 3L mootori otsa. Starterid on erinevatel külgedel. Mootori ja kasti kere poolsed kinnitused sobivad omavahel (mootor sillatalale ja kastil tagumise otsa tala põhja alla). Kui vahetama hakkad siis pead leidma mootori koos kastiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 23.01.2015 22:40 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
oskaja kirjutas:
2L kast ei sobi 3L mootori otsa. Starterid on erinevatel külgedel. Mootori ja kasti kere poolsed kinnitused sobivad omavahel (mootor sillatalale ja kastil tagumise otsa tala põhja alla). Kui vahetama hakkad siis pead leidma mootori koos kastiga.

Seda juba öeldi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 24.01.2015 15:30 

Liitunud: 10.01.2006 01:13
Postitusi: 74
Asukoht: Tartu-Tallinn
oskaja kirjutas:
Jah mootor sobib kinnituste poolest ja 3L käimar sobib kah kinnituste poolest aga radika kinnitused tuleb ümber keevitada ette poole (2L on need päris palju mootori pool).
Kastidel on korpuse vahe... 2L on starter kunde poolel, 3L on juhi pool. Samuti on vahe manuaali ja ATM kasti tagumise tala kujus kuna ATM-il on korpus pikem ja kardaan lühem.



3.0 ja 2.0 pole mingit radika kinnituste vahet. Käpad samad kast erinev, kardaan erinev, differ ka teine.

_________________
Elukutseline Hull


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 25.01.2015 17:09 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
evvupoiss kirjutas:
oskaja kirjutas:
Jah mootor sobib kinnituste poolest ja 3L käimar sobib kah kinnituste poolest aga radika kinnitused tuleb ümber keevitada ette poole (2L on need päris palju mootori pool).
Kastidel on korpuse vahe... 2L on starter kunde poolel, 3L on juhi pool. Samuti on vahe manuaali ja ATM kasti tagumise tala kujus kuna ATM-il on korpus pikem ja kardaan lühem.



3.0 ja 2.0 pole mingit radika kinnituste vahet. Käpad samad kast erinev, kardaan erinev, differ ka teine.

Ehk siis ma pean lisaks kastile ka diffri ja kardaani ära vahetama ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 25.01.2015 17:11 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
Väike pilt ka :)
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 28.01.2015 14:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Mis seal kirjas on?

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 28.01.2015 14:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1862
Asukoht: Tallinn
Isegi kui tekst on " hea " siis kurat, etiketiprinterist sellist asja küll ei kleebiks ju auto peale

Selline kleeps korralikult trükikojas maksab mõni üksik euro ju... :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 28.01.2015 20:17 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
Martin.V kirjutas:
Isegi kui tekst on " hea " siis kurat, etiketiprinterist sellist asja küll ei kleebiks ju auto peale

Selline kleeps korralikult trükikojas maksab mõni üksik euro ju... :D


Jäi see vigur näppu ja niikuinii ei usu, et see sinna kauaks jääb. :)

Kirjas on "happiness isnt arount the corner. It is the corner!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 28.01.2015 20:20 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
Aga tegelt, kui nüüd kainelt mõelda. Tuleb see mootori vahetus edasi lükkata. Kuna varsti tuleb üv. Vahetusse lähevad tugilaagrid ja nende puksid, lisaks käsipiduri tross.
Üks probleem on veel kiirust ei näita. Oskab keegi infot anda, et kust viga hakkata ostima ? Et äkki lihtsalt kuskilt lahti või lähen ostan kohe uue trossi ? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 29.01.2015 01:51 

Liitunud: 24.04.2003 13:50
Postitusi: 929
Asukoht: Põhjas
evvupoiss kirjutas:
oskaja kirjutas:
Jah mootor sobib kinnituste poolest ja 3L käimar sobib kah kinnituste poolest aga radika kinnitused tuleb ümber keevitada ette poole (2L on need päris palju mootori pool).
Kastidel on korpuse vahe... 2L on starter kunde poolel, 3L on juhi pool. Samuti on vahe manuaali ja ATM kasti tagumise tala kujus kuna ATM-il on korpus pikem ja kardaan lühem.



3.0 ja 2.0 pole mingit radika kinnituste vahet. Käpad samad kast erinev, kardaan erinev, differ ka teine.

on ikka küll. tehase poolt on 2.0 "prillid" teise kujuga kui R6 mootoriga isenditel. Radika kinnitused on 5-6cm mootori pool ja kuna radikas on väiksem siis ka "kõrvade" vahe kitsam.
Pildil ilusti näha kus asuvad 2.0 radika kronsad (R6-l on radikas kohe vastu esimest tala ja peaaegu sama lai kui poolraamide vahe)
Pilt

Kasti erinevus seisnebki ainult korpuses... sisu on sama. Mis erinevus kardaanil on? Pikkuse poolest on need samad. Differ peaks kah sama olema korpuse poolest... vahe on sisus ja jämedamates veovõllides.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 30.01.2015 22:25 

Liitunud: 10.01.2006 01:13
Postitusi: 74
Asukoht: Tartu-Tallinn
Jaa endal hoovis 2.0 ja 3.0 ja radika teema kohta on sul õigus. vaatasin ise ka järgi. Krt kardaani pikkus võib ikkagi olla erinev, sest differ on 3.0 Joptvõju mat suurem( kinnitused silla küljes on samad aga diffri laiius ja pikkus kindlasti erinev.

_________________
Elukutseline Hull


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 11.02.2015 17:27 

Liitunud: 13.03.2013 16:28
Postitusi: 64
Kellegil siduri -ketast ja/või -korvi on müüa ? Poe hinnad suht rängad uutele. :ouh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 11.02.2015 17:48 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Ei ütleks, et ta teistest omalaadsetest kallim on, isegi vaat, et vastupidi.
http://hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40&t ... 1&pg=10150

Kasutatud kettal puudub sellisel kujul mõte. Kisu olemasolev alt, veendu seisukorras ja lase Pidurimeistris uus kate panna.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik
PostitusPostitatud: 11.02.2015 23:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
mehikemetsast kirjutas:
Ei ütleks, et ta teistest omalaadsetest kallim on, isegi vaat, et vastupidi.
http://hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40&t ... 1&pg=10150

Kasutatud kettal puudub sellisel kujul mõte. Kisu olemasolev alt, veendu seisukorras ja lase Pidurimeistris uus kate panna.


Pidurimeistris uksest sisse tavajorsi hind 36e.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7