Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Omega A 1993 Peitupaik
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=143823
2. leht 5-st

Autor:  peitupaik [ 15.01.2015 21:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

teinekaik kirjutas:
ABSi kontrollimise kõige lihtsam osa on mõõta üle ABS andurite takistused. Tõmbad pistiku lahti ja mõõdad anduri mõlema otsa vahelt. Mazdal on nad umbes 1300 oomi(1,3kO). Võimalik, et Opelil midagi muud, aga kindel on see, et kõik 4 peaksid samasugust väärtust näitama.
Näiteks: Kui kolm on ca 1300 oomi ja üks on 2 000 000 oomi või 0,1 oomi, siis tead, et viga selles.

Suur tänu ;) Neile, kes välimust kiidavad ja seisukorda nende jaoks võin teha kunagi pildid ka nõrkusetest. Siis oskavad terviku kokku panna :)

Autor:  volvorider [ 16.01.2015 05:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

peitupaik kirjutas:
Hästi säilinud, kuna naljaga öeldes kihnu Virve vana saan. Tglt asi selline, et auto toodud kihnust. Eelnevalt sõitis kihnus ja oli aastaid mingi vanamehe käes :) Ma ostsin ta ka talvel rallimiseks. Nüüd vot nii hea auto, et pole teisele autole veel jõudnud talvekaidki alla panna :P Aga kere on nii enam vähem väliselt kena jah põhika okei ja kõik kannud ja talad jms...... Aga läbi on karbid ja tagumiste ustealt äärest kere. Aga selle kõik teen suvel ära, kui vw t2 kõrvalt aega saan :) Kuna nüüd olen otsustanud, et see masin vaid üheks talveks ei jää. Tõesti väga hea masin on.
Mootori paneks ja suurema aga eestis 3.0 opeli mootorit väga lihtne vist saada pole. Korra olen otsinud, kel pakkuda andke teada.
LSD- ise ka enam väga ei usu. Oskab keegi öelda kuidas kindlalt teada saaks ?

On kellegil selle masina absiga kokku puuteid ?
Nimelt abs olemas aga krt rattad jumala loha koguaeg. Sammas vahel, kui on ikka korralikult peale saanud läheb abs lõpuks põlema. Kuidas viga otsida?


Sellel peaks saama tagumist otsa üles ja alla reguleerida, kuidagi õhuga. On keegi kokku puutunud ?
Mootori osas, pandi selline kuulutus 2 päeva tagasi opeliklubisse. Võid ju uurida, sealt saaks 3.0-i. http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... rhash=c97a

Ma usun, et ka Ryblikul on ilmselt mõni jõuallikas üle.

Autor:  oskaja [ 17.01.2015 01:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

vivaldi kirjutas:
Vaata diffri korpust. Kui korpus on sile siis tavaline kui jahutus ribidega siis lsd.

Valepuha... mul on kõigil A-del ribidega korpused aga mitte kõigil pole LSD sees. Absoluutselt kõige kindlam on siis kui võttad ühe pooltelje korpuse seest välja ja kui august paistab 1 sõrm siis lahtine differ ja kui 2 sõrme(august paistab rist) siis LSD või selle jäänused.

Autor:  50atmracing [ 17.01.2015 20:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

burnout aitab kas on lsd v mitte. 1 jutt või 2.

Autor:  printer [ 18.01.2015 10:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

50atmracing kirjutas:
burnout aitab kas on lsd v mitte. 1 jutt või 2.


Kusjuures see on kõige heterom meetod lsd diagnostikaks.

Autor:  renkss [ 18.01.2015 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

Kõige mugavam kui ei taha rehvi kulutada , oleks tagumine kaan maha tõmmata , siis kenasti pilt nina all ;)

Autor:  roland525 [ 18.01.2015 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

Veel mugavam on tungiga 1 taguratas üles tõsta ja proovida, kas käega jõuad seda ringi keerata.
Enda LSD-ga kolmesel pole küll täie jõuga proovinud, aga naljalt seda ratast ringi ei keeruta.

Autor:  peitupaik [ 19.01.2015 13:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

Lsd kahtlus hakkaski kahest pidevast juttist ja hiljem opelite kohta uuritud infost.

Autor:  peitupaik [ 20.01.2015 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

volvorider kirjutas:
peitupaik kirjutas:
Mootori paneks ja suurema aga eestis 3.0 opeli mootorit väga lihtne vist saada pole. Korra olen otsinud, kel pakkuda andke teada.
Mootori osas, pandi selline kuulutus 2 päeva tagasi opeliklubisse. Võid ju uurida, sealt saaks 3.0-i. http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... rhash=c97a

Ma usun, et ka Ryblikul on ilmselt mõni jõuallikas üle.


Istub selle senaatori mootor võimalikult lihtsalt ? Kasti osas küll ei usu. Ehk oskab keegi targem rääkida :?

Vist hakkab varsti sidur muutuma suureks probleemiks. :(

Aga siiani veel sõidab ja suu on kõrvuni :D

Autor:  siimk [ 21.01.2015 11:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

Kuna Sena/Commodori nina on pikem, siis sinna pole r6-eriline vaev panna. Rextoni puhul hakkab radikatega pulli saama :) Käigukastid peaks tagavedustel suht bolt-on olema, erinevus on hooratta poltide arvus.

Autor:  peitupaik [ 21.01.2015 12:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

siimk kirjutas:
Kuna Sena/Commodori nina on pikem, siis sinna pole r6-eriline vaev panna. Rextoni puhul hakkab radikatega pulli saama :) Käigukastid peaks tagavedustel suht bolt-on olema, erinevus on hooratta poltide arvus.

Loeb ka ju hooratta paksus ja diameeter.
Rexton/commodor/sena ? Lause jäi natuke arusaamatuks. Probleem oli ju, et kas 2.0 omega A peale sena mootor istub ja kui üks ühele, mis ümber vaja teha?
"siis sinna pole r6-eriline vaev panna" Lause all mõtlesid omegat ? Vabandust juhe koos :D

Lisaks kuna ühel huvitaval pimedal õhtul külg ees liigeldes murdus mu kojameeste kang siis......
EHK KELLEL OMEGA A VARUOSADEKS VÕI VARUOSASID ON ANNA ENDAST MÄRKU

Autor:  vivaldi [ 21.01.2015 13:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

Omega A ju lausa tehasestki välja veerenud 3,0 R6 mootoriga. Seega sobib ikka sinna aiste vahele R6 mootor.

Autor:  volvorider [ 21.01.2015 16:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

vivaldi kirjutas:
Omega A ju lausa tehasestki välja veerenud 3,0 R6 mootoriga. Seega sobib ikka sinna aiste vahele R6 mootor.

Kindlasti sobib, kast sobib ka kindlasti muretult, kui manuaali tahad, peaks vist sobima ka 2.6-e kast ning 2.4 diisli kast. Autoomanikule: Omegal ja senal on suur enamus juppe suht üks ühele, seega võib ilmselt seda sama asja otsida ka tollest sena kuulutusest. Sellest sena kuulutusest, kirjutab et saadaval kõik keredetailid, seega ei tea, vb tahab tehnika endale jätta. Samas uurida ikka tasub.

Autor:  oskaja [ 21.01.2015 17:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

Jah mootor sobib kinnituste poolest ja 3L käimar sobib kah kinnituste poolest aga radika kinnitused tuleb ümber keevitada ette poole (2L on need päris palju mootori pool).
Kastidel on korpuse vahe... 2L on starter kunde poolel, 3L on juhi pool. Samuti on vahe manuaali ja ATM kasti tagumise tala kujus kuna ATM-il on korpus pikem ja kardaan lühem.

Autor:  siimk [ 22.01.2015 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A 1993 Peitupaik

Panin mõõda, ajasin siinse Rekordi teemaga segamini.
Omega A peal on ikkagist plug n play. Seda head Getragi 5-st manuaali on raske leida. Hooratta vahe on ohc ja doch mootorite vahel, vanematel oli vist 6-polti ja uuematel 8, sidurivõllil on kah nuutide erinevus.

2. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/