Mõtlesin, et kuna pole kaua midagi kirjutanud auto kohta siis uuendaks väheke teemat.
Vahepeal olen käinud kahes firmas veermiku kontrollis ning tuleb välja, et see koht kus mina olen käinud tahtis vist tõesti lihtsalt raha teenida kuna ma kogu aeg seal käinud ja ilusti kõik ära teinud ja arved ära maksnud. Tegelikkuses on asi siis nii, et parempoolne silikonpuks siiski vist pole läbi. Kõige pealt alustan sildade reguleerimisega. Siis näeb ära mis seal tagasillas toimub. Kui ei lähe OK-ks, siis vahetab alles silikonpuksi ära. Tagasillatala puksidel pole kunagi midagi häda olnudgi, eksisin ise, sest kunagi keegi ütles, et üks ja sama, tegelikkuses aga pole. Esimesed kettad ja klotsid peab ära vahetama, sest need kõverad. Tagumistel pole häda midagi iseenesest peale iseenesestmõisteta kulumise, aga kui teha siis mõtlesin, et 4 x piduriketas ja mõlemad piduriklotsid, nii esimesed kui tagumised. Veel tuli välja, et autol on LSD differ
. Kahjuks on, aga lugu nii, et üks ratas nagu väga kaasa ei vea ennast. Sellest ka järeldus, et differ on õhtal. Sealt on ka õli lekkinud, ei tea millal ning ei tea ka palju seal seda õli hetkel sees on, aga mõtlesin, et vahetaks õli seal sees ära ning vaataks mis siis saab. Soovitati ka esisillale E30 õõtshoobasid ning M3 E36 õõtshoova pukse. Selle üle ma veel mõtlen. Roolilatt ei ole ka tegelikkuses nii hull, on mulle nüüd räägitud. Loks on küll sees, aga õli ei leki ning nii hull ei pidavat olema. Usun, et vahetan kindlasti, aga sellega ei põle otseselt. Hoolduse km-ga panin ka mööda, et tegelikkuses on ca. 3k-4k km veel hoolduseni aega. Kui, aga hoolduse teen siis tahakski korraga teha ka veermiku ära. Eks vaatab mis ma teen ning millal teen. Täna käisin ka ülevaatusel ning esimest korda oli nii, et millegi üle ei vingutud. Ausalt läbi ning ilma korduvata
. Tulekustuti oli kontrollimata (
), aga muidu ütles ülevaataja, et katalüsaator on korras, lambda on korras ning ka veermiku poole pealt pidi olema kõik korras. Samamoodi ka pidurid ning amordid. See tegi mulle täna muidugi ainult head meelt. Sama kinnitati mulle ka töökojas, et auto on tehnilise poole pealt "väga heas korras". Muud polegi muidu vahepeal teinud kui said vahetatud istmed. Vanad ei meeldinud lihtsalt üks hetk enam ning tänu soodsale pakkumisele saigi toodud tume kaltsusisu ning see sisse pandud. Liiguvad paremini ning tumedad istmed meeldivad rohkem. Vanad istmed võtsin välja (esimesed lähevad müüki kui kellegil võileiva raha eest soovi, tagumised on ära lubatud juba), tegin põrandale keemilise (jäi nagu jäi) ning panin uued istmed sisse. Igavusest meisterdasin ka pod-id esimestele jalge juures olevatele kõlaritele. Pod-de välimus ei ole küll päris see mida ootasin ning samuti heli tulemus, aga esimest korda elus tegin ning vähemalt sain teada seda mida tahtsin teada saada. Lähitulevikus on plaan need lasta kuskil korralikult teha, et mängiks esiistujate poole, arvatavasti GHOZT Audio-s. Need minu tehtud sinna kindlasti ei jää
. Hertzi originaal kõlarikatted on ka kuhugi jalutama läinud. Veel sai vahepeal samuti hinna pärast soetatud veel juurde üks võimendi. Seekord osutus selleks Magnat Edition Four 44 HQ. Esimesed mängivad läbi Magnati, tagumised läbi Soundstreami nüüd. Ei ole parim lahendus, aga makil ning võimenditel on neid asju piisavalt mida timmida, et heli enam vähem paika saada. Üldpilt on enam vähem juba, aga tegemist küllaga veel. Ütleks, et alles väga alguses see kõik. Kõrvalistujapoolse sisemise lingi tegin ka ise korda ning juhi oma sain ka põhimõtteliselt korda. Ukse piiraja ostsin ka ära, et uks lahti püsiks, aga ei ole veel saanud seda vahetatud. Hetkel jah kõik autod korraga tahavad raha, et ei jõua kõike teha, aga loodetavasti saab kõik tehtud mis vaja
.
Pildid :