Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 325i Coupe 92', STR [LUKKU]
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=1442
3. leht 8-st

Autor:  karmo182 [ 30.08.2009 11:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Need oransid kõlarid jh veidi liiga kriiskavad nagu...

Muidu täitsa tipp-topp auto :beer

Autor:  McRicco [ 30.08.2009 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

ega jah..sellele eelpool prääksujale vastates et heas korras 325 peaks ikka minema spido järgi 250 välja küll :)

Autor:  Harri_K [ 30.08.2009 15:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

E36 325 max kiirus on paberites 233km/h, spido näitab sellel hetkel 238km/h ning reaalis tundub, et näitab 240, lihtsalt piiraja tuleb sellise kiiruse juures originaal ülekannete ja ratastega, järgi proovitud.

Autor:  str [ 30.08.2009 16:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Ei saa siiski ära unustada, et mootor kulunud ka (siiski aastast 91, ülemise osa remont küll, alumine pidi ka tip top välimusega olema, aga siiski) ning ma ei usu, et ta 233 km/h või 230-gi läheb, pigem miskit 220 või 215 ja siis kõik, ei ole proovinud ja ei usu, et proovin ka, kui siis kunagi kuskil lennuväljal. Sellest ma ka muidu aru ei saa, et kuidas kedagi see spidomeeter nii väga häirida saab, just need viimased kiiruse numbrid :). Ei oleks uskunud, et kõlarite koha pealt nii palju vastukaja tuleb :), aga no kõigil on oma maitse ja siiski on see minu auto ja ehitan enda jaoks, nii, et kuna nad mulle meeldivad ning pole miskit vastu siis sinna nad ka jäävad. Värvust kahjuks ei saanud valida, oleks saanud võtta mustad 7.8 cm, aga see oleks olnud originaalaugust väiksem ja ei viitsinud mässata. Teine asi oli see, et toode pidi kindlasti Hertzilt olema. Nii, et kokkuvõtteks, on selline nagu on ja üritan edaspidi ka korras hoida ning täiustada miskit moodi. Häid kommentaare ning halbu peaks mõlemaid olema, ainult headega oleks igav :).

Autor:  vull [ 30.08.2009 17:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

mu 316 läks ostes probleemideta 210 välja :D jäi veel varu ka, aga tookord ei osand veel sõita ja rohkem pole asjal mõtet näind :uhoh

Autor:  kj [ 30.08.2009 19:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Teada küll neid spidoka valetamisi, + valed rattad
Teemasse ka :
Väga kena auto, E36est ongi kupee vaieldamatu lemmik...ja tore näha, et viitsitakse ise ikka midagi korda saada masina juures :)
Kõlarid riivavad mu silma ka, aga see pole tähtis praegu..
Edu !

Autor:  str [ 30.08.2009 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Ma arvasin, et polstrid on siiski esimene asi mis ei sobi, aga jah, ju siis oli sellest kasu, et kirjutasin, et ei soovi kommentaare. Seda 316i kiirust ei usu mina ka, aga see selleks. Tänud igal juhul heade sõnade eest kõigile!
PS! Minu auto spidomeeter valetab ka ja täpselt ei teagi kui palju, aga üle 5-e kindlasti.

Autor:  Harri_K [ 30.08.2009 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Ära nüüd nii alahinda selle auto võimekust, piirajani peab ta ikka vedama, vastasel juhul on midagi väga mäda, ise olen kahe 325ga proovinud, mõlemad olid originaalis ja mõlemil läks samamoodi piirajani, spidol ilutses 238km/h.

Autor:  str [ 30.08.2009 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Usu mind, et ei alahinda, aga ma ei ole selline keda see max. kiirus nii väga huvitaks. Kiirendab ta normaalselt, üle keskmise ma ütleks, olen viimasel ajal igasugu asjadega sõitnud ja jah, mõni ikka kiirendab väga kaua teatud kiirusteni. Igasugu muid lollusi annab ka teha kui vaja.
Pealegi kehtivad Eestis ka liikluseeskirjad mille järgi suvel 110 osadel maanteedel max. kiirus ja enamustel 90 km/h, talvel pole 110-tgi, nii, et pole ju vaja, et auto 250 välja läheks kui möödasõitu saab probleemideta teha ja kui ma isegi peaks tahtma kiirust üle 200 siis ei proovi seda 325i-ga vaid S4jaga millega saab kiiremini sajani ja kindlasti ka kiiremini kiiruseni 200 ja +. Lõpetaks selle kiiruse jutu, ausalt öeldes asi on väga OT-ks läinud, jätkage Vaba Teema alafoorumis kui soovi.

Autor:  str [ 31.08.2009 13:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Täna sain ülevaatusel ka käidud.
Tehniliselt auto tip top, nii ütles ülevaataja.
Probleemiks oli algul Co mis ei olnud päris see mis peaks, aga peale seda kui natuke pöördesse aeti siis oli väga hea. Soovitas mul väheke rohkem gaasi anda sõites, nagu WTF :shock: , ma niigi olen päris korralikult vahest peenestanud seda, aga ikka ei piisa autole sellest :lol: ? Päris oss ka ei ole, aga samas granny ka mitte :). Teine asi oli tagumised rehvid, siseküljed kulunud rohkem kui välimised, soovitati puksid vahetada, aga just käisin kontrollis ning seal öeldi, et üks tagumine silikonpuks, nii, et võta näpust milles asi. Mina igal juhul õnnelik :).

Autor:  OliverV [ 31.08.2009 15:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

wou, kuule, miks sa DT16 panid sinna ette? kas Energy seeria omasi hetkel polnd seal?

muidu kolme ribalise komplektis ESK163L on kõlarikate ka keskkõlaril olemas.. ja kolme ribaline filter anyway kaasas.. maksab ta mingi 2990.- letis..

aga mis võimusi kasutad ja kuidas heli üldpildis on?

Autor:  Harri_K [ 31.08.2009 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Oh ära arva et minagi kiirusehull, ma üle 105 üldse ei sõida enam :P
Ise käisin just audi 2.3ga ülevaatusel ja ka co pärast sai korduva, siis lasin linnavahel tõsiselt peeneks ja läksin teise kohta, seal hoiti ka minut aega 4000+rpm ning saigi rohelised tulukesed, lasin veelkord linnavahel peeneks ja läksin vanasse kohta kust korduva sain ja oligi seal ka kõik ok. :)

Autor:  str [ 31.08.2009 19:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Sest, et esiteks : EV130 oli olemas ning 3W30 filter ka, sai siis alguses pandud Alpine tweetrid ja keskheli mängis natukene aega originaal, mis muidugi oli alla igasugust arvestust. HT seeria twiitrite hind on imelikult kallis, muidugi kindlasti nad head, aga kuna teostus niikuinii on nagu on ja alati saab paremat ning kunagi kindlasti vahetan asjad välja siis ei näinud väga mõtet hetkel hullu investeeringut teha. See ei ole alatiseks niikuinii, need kõlarid seal autos. ET20 pidi tegema imelikku häält, seda siis kui ET20 + EV130 komplekt, ma ei tea, ei tahtnud suuri ja värvuselt kui kõik kollane siis las olla kollased, sobisid kõige poolest niiöelda. 3k poleks mõtet investeerida kui pooled asjad olemas, hetkel läks mid 600.- ja tweetrid 400.-, vahe ikka sees kas 3k või 1k. Võimendi koha pealt midagi halba küll endal öelda ei olnud ja arvamusi oli igasugu, osad kiitsid taevani ja teised jällegi tegid maha, tooteks siis Soundstream LW4.480. Sellest jääb esikõlaritele kindlasti väheseks, aga hetkel mängivad minu jaoks piisavalt normaalselt, võttes seda, et tweetrid ei ole tegelikult ideaalselt seadistatud, selles mõttes, et kuulaja poole (proovisin, ei meeldinud nii, et näkku mängivad) ja mid-idele oleks vaja kasti/podi , aga kuna polstri taga seda ruumi nii palju ei ole siis ainuke võimalus pod teha kuulaja poole, aga seda ise ei oska teha ja peaksin leidma kellegi kes selle teeks. Sama plaan ka jalge juures olevate kõlaritega, neid ma ei taha polstri külge, lihtsalt ei meeldi nii ja jutul lõpp. Alustuseks panen originaalkohtadesse Dynamati. Heli üldpilt on selline, et helisid ma kuulen enda jaoks piisavalt, audiofiilidele jääks kindlasti väheseks, aga bassi kahjuks ei kuule nii palju kui võiks. Tähendab, et asi selles, et mul on pagasiruumis bandpass kast ja kui istmed alla lasta siis on kuulda mis nad seal tegelikult teevad ja nii kui istmed üleval on siis kaob pool sellest umbes ära, kui saaks heli sisse siis oleks juba parem kindlasti. Makist ei oska ma ka ideaalselt seadistada nii, et iga stiiliga oleks enam vähem. Uurisin kui palju maksaks pagassi kinniseks ehitamine, pakkumine oli 5k, see siis, et juhtmed kaotatakse ära, et näha pole, võimendid pannakse välise seina külge, et kui pagassi lahti teed siis näed ja samma kohta ka kondensaator. Kahjuks, aga seda 5k hetkel pole ja samuti ka mitte seda võimalust, et need pod-id lasta teha. Nagu ma ühe korra kirjutasin, et kui siin foorumis mõni asjalik Audio spets. miskit välja pakuks või teeks või õpetaks või mida iganes, siis saaks juba edasi mõelda. Kõige pealt oleks vaja makist heli paika sättida ning samuti ka woofri võimendist. Kastiga on nii, et pagass läheb kinniseks ja enne seda pole mõtet üritadagi seda heli kuidagi teistmoodi heli sisse saada.
Ütleme siis nii hetkel, et originaalist on asi kordades parem.

Autor:  vull [ 02.09.2009 01:25 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

kupeel on tõesti suts vähe ruumi seal. võid vaadata kas annab sinna mingisuguse kinnise ruumi taha tekitada.
polüestervaik, kõvendi, kinnituslint, fliis, autopahtel ja aerosoolvärv oleks muidu abiks mõne tahkema asja loomisel :p

PS: mu 316'te ei tea siis?:D

Autor:  tauntz666 [ 02.09.2009 04:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Kui suured kõllid seal ustes käivad originaalis?

3. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/