Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 325i Coupe 92', STR [LUKKU]
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=1442
6. leht 8-st

Autor:  HarriT [ 25.06.2018 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

stüle 128 pane

Autor:  Tauri. [ 25.06.2018 23:07 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

style 5 oleks maasikas

Autor:  str [ 26.06.2018 10:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Küll nüüd jääb kõigile see velg ette :D .

Autor:  Reimers [ 02.07.2018 19:13 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

No proovi nüüd aru saada see ju replica M5 velg ja veel väike nagu niidirull :D

Autor:  prelude20 [ 02.07.2018 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Mu touringul olid ju ka need. 18x8,5 ja miskit ei olnud reaalis viga.

Autor:  str [ 03.07.2018 11:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Reimers kirjutas:
No proovi nüüd aru saada see ju replica M5 velg ja veel väike nagu niidirull :D


Seleta mulle nüüd ära kuidas E36 kupeele, autole mis ise väike, on väike 17" velg? Oleks siis, et peal rehv mingi üli"õhuke", aga pole ka seda. Proovi parem ise aru saada, et ei ole väike ja üle saada juba :D.

Autor:  Tanel [ 03.07.2018 11:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Pilt

Autor:  str [ 13.07.2018 09:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

29.06.2018 sai ülevaatus tehtud.
06.07.2018 vahetatud: uus starter (Magneti Marelli MSRC1067), õli (Motul 8100 X-CESS 5W40, filter Mahle), lambda andur (NGK OTA7N-5D2 1975), kiirusandur (Vemo V20-72-0477)
12.07.2018 nahahooldus, vahatamine, põhjamati ja lae keemiline sisepuhastus.

Hetkel siis nii koos nagu piltidelt näha, ehk väliselt eriti mitte rohkem kui eelmistel piltidel.
Välim. peeglikorpuse sain juba vahepeal külge kuid B osa on B osa ja juba kinnitused teistsugused kui A-l ja seega ta ei püsi seal. Küljeliistudega pole lihtsalt viitsinud tegeleda.
Spidomeetri vahetasin välja teise vastu kuna ei töötanud kiirus ega kütusenäidik minu omal. Uuel ei tööta temp. Hakkan seega kolmandat otsima.
Juhiukse lukusüdamik sai ka vahetatud. Käepideme süsteemi jätsin mis oli, kuna toimis paremini kui minu oma.
Kapoti all ka mingeid juhtmeid veel millele pole kasutust leidnud. Üks neist kindlasti klaasipesuvedeliku tasemeandur aga üks pistik jääb veel üle.
Audio poolest nüüd juhtmestik veetud ja asjad küljes, va. esim. tweetrid ja makk ise. Pagasiruumi saab seega kokku panna.
Rehvid endiselt 225/45R17 ei lähe alla (loe-käisid vastu tiiva äärt vahepeal) isegi kui vähem madaldust kui enne. Ostsin uued 215/40R17 Nokian zline taha ning ette Nankang FastMove4. Hetkel, ca. 50 km all olnud rehvid lähevad müüki soodsalt.
Vahepeal gaasi andes ning gaasi maha lastes käib ka mingi kolks tagant ning ka läbi käigukangi, täpselt nagu oleks kardaaniga seotud aga kuna sinna said uued osad siis ei oska arvata ega mõtelda milles asi. Ehk kui lähen rehve vahetama siis saab vaadata üle.
Esimesed istmed selle 2 aastase seismisega ka üsna niruks kätte läinud. Plaan on leida kas samasugused E36 omad või siis panna esimesteks üldse E46 sport must nahk. Eks näis mis kätte satub.
Vaikselt ühesõnaga teen, aga muude asjade kõrvalt lihtsalt ei ole seda aega, et koguaeg teha. Loodan, et järgmine nädalavahetus saan Reede õhtust tegeleda ning toimub ka mingi areng Pühapäevaks.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  str [ 06.08.2018 10:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

03.08.2018 = tehtud/vahetatud:

Tag. poolteljed K27. Vanad olid loksuga ning kuna enamus originaale kõigil sellised ja päris Spidani või SKF hinda ei tahtnud maksta siis sai alustuseks prooviks need võetud.
Kütuse vent toru.
Kõik 4 velge sirgeks.

Käigukasti tag. simmer tuleks vahetada mingi hetk kuid kuna ka see asi mis enamustel lekib siis üteldi, et nii kiire pole ega hullu. Simmerlingid olemas ja eks mingi hetk teeb. Muus osas põhja alt kuiv.

Roolilatil loksu pole kuid ilmselt paugust midagi ikkagi viga tal kuna rool raske ja keerates rooli on koht mis omakorda veel raskem. Lisaks kisub paremale ülivähe ning ka pidurdades teeb seda. Seega ka roolilatt tuleb vahetada.

Näidikute plokk algusest peale jamanud. Algul ei töödanud temp, kiirus, kütusenäidik. Temp sain tööle kuid kiirus ja kütusenäidik siiani jamanud. Proovisin enda omaga võrreldes kahte teist kuid ikka sama jama. Mingi hetk siis hakkas vahepeal kiirust ja kütust näitama. Töötab mingi aja ja siis kukuvad jälle nulli. Googeldamise peale sain aru, et ilmselt tegu pistikutega ja nende ühendusega. Proovin mingi hetk tööle saada, lootuses, et asi ühenduses lihtsalt.

Küljeliiste normaalselt külge ei ole saanud ning ukse omasid pole üldse saanud külge. Proovi kuidas tahad.
Tellisin Carolimist uued ning kui kohal, vaatame mis ja kas on vahe minu praegustega (ProTuningist tellitud).

Tagaluugile peaks BMW märgi muretsema, OBC töötavate pikslitega sebima ning kui need asjad tehtud koos kõige muuga mis siin kirjas siis peaks juba OK olema.

Muidu sõidab ja selles osas OK :).

Autor:  Fluid [ 06.08.2018 10:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Roolilati vea pärast ta ei saa ainult ühele poole kiskuda. See on kas rehvide viga või siis on parem esipidur natuke peal, et sinna poole hoiab.

Autor:  str [ 06.08.2018 10:43 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Rehvid on teine jooks uued ja teinud mõlematega ning pidurite osas on kõik uus ja peale nad ei jää - sai kontrollitud. Mõistus otsas ning peab olema latt. Sõites rool käib ka veidi ühele poole ning teisele poole. Ei ole nagu sama mis kui velg tasakaalust väljas või kõver vaid teistmoodi.

Autor:  Fluid [ 06.08.2018 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Kui velg kõver või tasakaalust väljas, siis käib üldse vibratsioon või rooli korrapärane väristamine. Kui auto ujub ühele ja teisele poole, siis võib küll olla silla jooksu või mingi lõtku viga. Aga kui käed roolilt lahti lasta ja ta ainult ühele poole kisub, siis on midagi muud. Kui pidurdades hullemaks ka läheb, siis võib olla küll probleem pidurites või on ühe poole mingid puksid nii läbi, et veab pidurdades ratta tahapoole aga sinu auto puhul ma seda eriti ei usu.

Autor:  Inferno [ 18.08.2018 01:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

võib olla?

päris kindlasti on sillajooksu viga lihtsalt ujumine ja ühele poole kakkumine.
pole vaja mõelda isegi siinkohal.

Autor:  str [ 18.08.2018 21:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Eks peab ilmselt viima kuhugi uuesti jah sildade regulli. Muus osas nagu ei ole lihtsalt viga leitud ega ei ole loogiline, et oleks.

Autor:  Fluid [ 23.08.2018 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i Coupe 92', STR

Inferno kirjutas:
võib olla?

päris kindlasti on sillajooksu viga lihtsalt ujumine ja ühele poole kakkumine.
pole vaja mõelda isegi siinkohal.


Aga seleta mulle ära, kuidas on võimalik, et auto kisub ainult ühele poole kui käed roolist lahti lasta? Kui hoida rooli keskel ja siis kisub ühele poole, siis arusaadav. Aga kui käed roolist lahti lasta ja sillajooks on vale, siis lahkujooksu puhul ta veab mõlemad rattad võrdselt lahku, võimalik et veab ka rooli viltu ja auto ei jää ainult ühele poole kiskuma. Ta ei saa nii sõita, et lahtise rooliga üks ratas jääb otse ja teine on viltu, mis siis tekitab kiskumist ühele poole. Kui on liiga suur kokkujooks, siis ilmselt vingerdab rohkem ja ei jää otse sõitma kui rool lahti lasta aga peaks ka mõlemale poole vingerdama.
Ma ei ütle, et see absoluutne tõde on aga kui ma eksin, siis seleta mulle lahti kuidas tekib valest rataste jooksust ainult ühele poole kiskumine (välja arvatud see teooria, et vale sillajooks kulutab valesti rehvi ja sellepärast hakkab ühele poole kiskuma, seda ma tean isegi :) )
Või noh käi stendis ära ja vaata mis saab aga ma arvan, et viga on milleski muus.

6. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/