Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

bmw e30 83a 1.9 tdi varuosadeks
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=144525
1. leht 3-st

Autor:  silver689 [ 03.01.2015 22:11 ]
Teema pealkiri:  bmw e30 83a 1.9 tdi varuosadeks

NB! Nüüdseks auto lammutatud ja varuosad saadaval!

Auto sai ostetud ainult jääraja jaoks 1983a 2.0 bensiin. Peaaegu aasta sai sõita mureta kuid siis ütles elekter üles. Ja tuli hull plaan panna 1.9 tdi 81 kw peale. Kõige suurem miinus oligi r6-l et kaalujaotus on väga mööda. Hetkel siis mootor peal ja auto sõidukorras. Esimesed sõidud sõidetud ja tulemus hea enda arvates. Sõita on ok ja ökonoomne ka veel pealekauba. Minek on parem kui r6-ga ja mootoril oleks veel arenguruumi.

Vana mootor maha!
Pilt

Ja uus peale!
Pilt

Pilt

Autor:  access [ 03.01.2015 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Pilte juurde :)

Autor:  Martpoiss [ 03.01.2015 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Võru auto?

Autor:  silver689 [ 05.01.2015 09:35 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Ikka võru auto!


Martpoiss kirjutas:
Võru auto?

Autor:  123 [ 05.01.2015 16:35 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Väga ebaharilik ristand, arvestades veel eriti auto otstarvet.
Aga tubli töö kui töötab.
Rohkem pilte ja infot tegemisest.
:beer

Autor:  Andrus [ 05.01.2015 16:44 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Tõesti võiks rohkem infot jagada kuidas teostatud. Selle mootoriga on siis maanteel ökotahmarullil 4-5 sajale, jääl suts rohkem :D

Autor:  silver689 [ 05.01.2015 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

silver689 kirjutas:
Auto sai ostetud ainult jääraja jaoks 1983a 2.0 bensiin. Peaaegu aasta sai sõita mureta kuid siis ütles elekter üles. Ja tuli hull plaan panna 1.9 tdi 81 kw peale. Kõige suurem miinus oligi r6-l et kaalujaotus on väga mööda. Hetkel siis mootor peal ja auto sõidukorras. Esimesed sõidud sõidetud ja tulemus hea enda arvates. Sõita on ok ja ökonoomne ka veel pealekauba. Minek on parem kui r6-ga ja mootoril oleks veel arenguruumi.

Pilt

Kui teate et Eestis on varem sellist projekti tehtud andke teada. Oleks ka hea erinevaid lahendusi teada!


Mootor pärineb siis golf III pealt, geomeetriaga turbo 2.5 tdi 110kw oma, kütusepump mehhaaniline millele panin TDI pumba sisu sisse, käigukast e46 2.0 diisli oma, karter sai golfi omast teise kujuga keevitatud j n e. Väiksemaid muudatusi pole mõtet üles kirjutada sest neid on omajagu. Kütusekulu kohta ei oskagi midagi veel öelda. Teha oleks veel et pihustiotsad vahetada 81kw omad 111kw vastu ja nukkvõll teine panna. Aga tundub et talveks ei olegi rohkem vaja pingutada.

Autor:  Erikolen [ 05.01.2015 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Ära ole vänt ja pane pilte. :)

Autor:  silver689 [ 06.01.2015 23:13 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Erikolen kirjutas:
Ära ole vänt ja pane pilte. :)


Kõigepealt peab tegema!

Autor:  ryan000 [ 07.01.2015 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Kapotialusest võid teha küll pilte , ma tahan näha 1,9 tdi mootorit seal !
Ülejäänud kopli stiilis välimusest vast nii väga vaja polegi .

Autor:  Tõnis_S [ 07.01.2015 11:51 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Ma julgeks selle kaalujaotuse teema kahtluse alla seada! Kiire guugel ütles, et nii 1.8is kui 325 on mõlemad u 52-54% esisillale, diisel oma turbo ja raskema rauaga on raske - vahest isegi sama raske kui r6 v isegi raskem.(oletus fordi 1.8d põhjal).

Aga räägi kuidas läks bemmi kast vw mootori külge, vaheplaat? Mis siduri kombo?

Autor:  silver689 [ 07.01.2015 12:42 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Tõnis_S kirjutas:
Ma julgeks selle kaalujaotuse teema kahtluse alla seada! Kiire guugel ütles, et nii 1.8is kui 325 on mõlemad u 52-54% esisillale, diisel oma turbo ja raskema rauaga on raske - vahest isegi sama raske kui r6 v isegi raskem.(oletus fordi 1.8d põhjal).

Aga räägi kuidas läks bemmi kast vw mootori külge, vaheplaat? Mis siduri kombo?


Antud juhul ei olegi mõtet vaielda sest autot kaalusin ennem mootori vahetus ja peale vahetust. sisilla kaal muutus 120 kilo kergemaks :) ja tagasild 30 kilo raskemaks. tagasilla kaal on vaieldav sest ma ei tea palju kütet sees jne. Muidugi teljevahet sai ka pikemaks venitatud. Mitte midagi kosmilist aga umbes 3 cm ette poole.

Autor:  silver689 [ 07.01.2015 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Tõnis_S kirjutas:
Ma julgeks selle kaalujaotuse teema kahtluse alla seada! Kiire guugel ütles, et nii 1.8is kui 325 on mõlemad u 52-54% esisillale, diisel oma turbo ja raskema rauaga on raske - vahest isegi sama raske kui r6 v isegi raskem.(oletus fordi 1.8d põhjal).

Aga räägi kuidas läks bemmi kast vw mootori külge, vaheplaat? Mis siduri kombo?


Bemari kasti koda keevitatud vw mootori jaoks sobivaks. Sidurikorv ja hooratas audi,vw ja bmw siduriketas.

Autor:  Randoo [ 07.01.2015 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

Pilte , pilte ja veelkord pilte !!! :D

Autor:  Siim [ 07.01.2015 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 83a 1.9 tdi

wtf :D 120kg :D

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/