Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Rekord 2.0 E2 84
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=144558
1. leht 4-st

Autor:  Rekordimees [ 04.01.2015 15:57 ]
Teema pealkiri:  Opel Rekord 2.0 E2 84

Tervitus SR rahvas
Palun mitte näkku lüüa, teema seisneb Opel Rekordis. Auto sai algselt ostetud talverõõmude nautimiseks, kuid oma eesmärgi täitis ta ära ning päris vanarauda ei hakanud viima. Mis siis ikka - lööb pillile uue eluvaimu sisse :D Märkimist väärib, et auto on 84 aastal eestist ostetud

Pärast talve üle elamist,
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

2014 suvi - Vahetusse läksid karbid, üks tagumine tiivaäär, amordikannud plus paar pisemat kohta kus roostet leidus
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Varsti veel juttu ja pilte

Autor:  GTIDriver [ 04.01.2015 16:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Eesti NSV ajal oli siinmail Opel'i esindus? :D

Tsiteeri:
Märkimist väärib, et auto on 84 aastal eestist ostetud

Autor:  Iff [ 04.01.2015 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

GTIDriver kirjutas:
Eesti NSV ajal oli siinmail Opel'i esindus? :D

Tsiteeri:
Märkimist väärib, et auto on 84 aastal eestist ostetud


ENSV ajal vöis olla küll aga esimesed Opelite maaletoojad panid eestis oma ärid püsti juba 1930tel vist.

Autor:  mehikemetsast [ 04.01.2015 16:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Milleks seda esindust vaja oli? Neid tutikaid "välismaal" toodetud autosid siia mingite imede läbi ikka jõudis tähtsatele isikutele. A. Rüütelgi sai uue 700se Volvo umbes samal ajal (mõni aasta siia sinna).

Autor:  Iff [ 04.01.2015 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Lääne autod nii uued kui kasutatud polnud nõukogude eestis üldse harv nähtus vaid pigem juba tavapärane asi.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14867

Aga Rekord on äge.

Autor:  ryan000 [ 04.01.2015 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

84 a :uhoh
Passis on ju koht olemas registreerimisest eestis , tee pilt sellest siis on asi selge , kas on 84 või 94 .

Mis autosse puutub , siis 5+ sellise ettevõtmise eest :hail
Kui karbid enne paigaldamist kruntimata jätsid , siis palju.. :kill ..õnne !

igal juhul hoiame silma peal !

Autor:  Tanel [ 04.01.2015 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Mul oli ka rekord mis oli Eestisse tutikana toodud 83ndal aastal. Selles pole mitte midagi imeliku. Mingid meremehed said seda vabalt lubada.

Autor:  Fly [ 04.01.2015 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

MNT leht ütleb selgelt, et tegu on Eesti autoga

Esmane registreerimine: 02.01.1984
Eestis registreerimine: 02.01.1984
Registreeritud uuena Eestis
Kategooria: sõiduauto
Kategooria tähis: M1
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: helepruun
Mitmevärviline: Ei

Ei, väga vinge projekt. 8) Edu!

Autor:  Rekordimees [ 04.01.2015 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Tänud,
Hetke seis on selline, läbi suure õnne jõudis opelini ka irmscheri tiib ning senatori stange 8)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  oolmaiti [ 05.01.2015 01:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Kade.

Autor:  KertP [ 05.01.2015 11:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Sajandi algusaastatel isegi sellises autos saanud päris palju sõita, ning vägagi mugav ja vahva auto oli, ainult sumbuti kukkus sõiduajal alt :D
Sõitis tuttaval niikaua kui muutus juba kerepoolest taastamatuks,kuid keegi ostis ära ja tegi sõitvaks veel.
Tegu oli 1985 mudeliga, ja 2.2 mootoriga.See millega mina sain sõita,oli hiljem ühe Opelifoorumi liikmel, ja mis linnas pättide poolt puruks peksti.
Üldiselt Rekordid on tänavapildist kadunud juba väga pikalt, ja sellist soetada on juba suht keerukas.

Autor:  siimk [ 05.01.2015 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Võimalusel käi kerepingist läbi ja kontrolli esimesed püstakud üle, aja püsti ja pane strut vahele :idea:

Autor:  wax [ 06.01.2015 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

1997 sõitis selle konkreetse autoga tollane Jõgeva linnapea Kalev Lillo, praegune reformikas :)

Autor:  ryblik1 [ 10.01.2015 14:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

NB see uuena eestist ostmine on BS . Tegelikkuses tähendas see seda et keegi " värdjas rikas kulak" tõi " vihatud kapitalistide lääne sakside" juurest auto ja seda eestisse. Siinkohal võttis kohalik komitee asja arutusele ja hakkas pabereid vormistama. Omanik sai nõuka passi ja edevuse faktori et tal on lääne auto. Reaalselt ei ole tegu uuena eestist müüdud autoga vaid uueväärlisena nõuakogude liitu eksporditud ja registreeritudd autoga. Täiesti kindel et enne arvele võttu oli juba mõned tuhanded km ees.

Ise olen kohanud autot mis oli rekord e1 ja saabunud siia 5 aasta vanuse autona põhjusel et omanik andis selle vastu ühe väsima kippunud Tšaika mis veeti aastal 1985 saksa vahetuseks. Rekord oli aastate möödudes vaid roostehunnik aga tšaika väärtus tänasel päeval on midagi muud. Vot nii lollid ja ahned ning edevad on eestlased, uuete asjade nimel visatakse ja müüakse maha vana mis tundub hetkel mõttetu, peaasi et saaks vaid naabrist parem olla. See suhtumine on suht BS.

Ise olen ehitanud Rekord D autot millel oli ka nõuka pass ja välja antud aastal 1987 vist. Mina sain selle arvele ja esmaregister eestis siis ala 2010 või mis ta oligi.

Edu ehitamisel. Kuidas sa need 5 poldi veljed kavatsed alla saada?
NB sena stange on laiem kui regord. ligi 3 senti või midagi sellist. Senal nina laiem lihtsalt.


Kui keegi räägib et rekordit raske osta siis ma müüsin eelmine aastagi ühte päris hea kerega isendit mingi 500 eest vist. oli toimiv auto, kuigi seisnud. KEEGI ei tahtnud. Fakt on see et alla 500 ei näinud mõtet sest korralike on vähe alles ja 200 eurise pakkumise tegijad saatsin mondeoid ostma. Tänasel päeval peaks sellele müügis olnud autole nalja viluks 74kw omega A tdi peale panema. Seda siis kui aega on.... Enam selle tilganäppijate plejaadiga ei viitsi müümisel tegeleda.

Kel huvi võib mult ntx Senator A2 tulla kiibitsema, see läheb küll müüki kui liikuma saab.

Teema algatajale, juhul kui tekib mingi huvi et tahad 2,5st bensukat omale selle auto peale siis tule ja küsi, üks on üle. Saab koos kõigega.
BTW originaal lansekad ja nende toed on väga sitt lahendus, vajub ära ja on pehme eriti kui tahad natuke äkilisemalt liigelda. Samuti stabika vardad on pehmod. Kui plaanid natuke modifitseerida asju ja vajad vardaidd siis tule ja kraabi kintsu. ehk leian mõned.

Autor:  Apelsini-sidruni [ 11.01.2015 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord 2.0 E2 84

Mis tootja ja mis mõõdus need kuldsed veljed on?

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/