Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.04.2024 08:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 18.12.2015 07:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Alati on häid ja halbu isendeid. Ma enda eelmise ostsin 139tkm läbisõiduga, nüüd vist 260tkm kellal ja pole veel ühtegi korda teele jätnud. Sidur orikas jne

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 21.12.2015 11:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2005 21:18
Postitusi: 269
Asukoht: Tartu
See metalli eraldav kütusepump delphi toodang ning ka paljudel teistel autodel peal, mitte aint fordil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 28.02.2016 14:30 

Liitunud: 14.02.2015 22:26
Postitusi: 103
Jaanuari lõpus käis buss jälle hoolduses ehk remondis
mingi aeg tagasi ehk suht peale siduri vahetust hakkas algul harvem hiljem rohkem tekima käivituse probleem s.t. iga kord ei plahvatanud s.t. nagu poos kinni ja vahel jäigi käijama ja ei plahvatanud üldse.
pidurid kulusid metallini ja hakkasid häälitsema
ja kuna kilomeeter kah edasi läinud siis kõik muu tavapärane ka otsa

ehk siis 4 x piduriketas ja klotsid
stabika varda puksid, õli, õlifilter, õhufilter, soonrihm,
käivituse hädade lahenduseks pakuti uut starterit

nüüd kuu aja jooksul pole kordagi häda käivitusega - iga kell poolest pöördest
vana starter vedas aga ... tundub, et mitte piisavalt

talv niipalju kui on olnud on olnud äge samas bussiga vaid nauding sõita
alla läksid sügisel uued lamellid Nokian WRC3 ja täitsa toimivad
saab pidama ja vedama hoiab ka sirgelt kuigi kui natuke vajutada saab ka sõõrikuid teha
tuletan meelde et buss on 24/7 oma täismassis ehk 3,5t peal.
Reedel proovisin kinnisõidetud ja lihvitud jääteel 90 pealt ja 4da käiguga hakkas tühja kerima.

Külma käivituse probleeme = 0 kuigi enamasti kasutan hommikuti eelsoojendust läheb ka külmalt kohe käima ja mis kõikse parem annab ka kohe sooja (kuigi jah lisasoojenduse arvelt) ehk külmalt kilomeetri läbides juba puhub sooja.

Siiani naudin maanteed, lausa lust on sõita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 28.02.2016 18:35 

Liitunud: 14.02.2015 22:26
Postitusi: 103
ah jah vahepeal on ka 2x esiklaasi vahetatud - ilus suur klaas koos soojendusega
õnneks kasko avitab
ja suvel sai ka kapott ja esiklaasist ülesse poole jääv osa kiletatud kivikaitse kilega
küllalt nähtud neid tuulerõugetes "busse" ja 2x klaasi vahetust aasta jooksul annab aimu kui lihtsalt see sein neid kive korjab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 01.09.2016 21:04 

Liitunud: 14.02.2015 22:26
Postitusi: 103
lõpuks võtsin asja ette ja rahvusvahelisel teadmiste päeval õpetasime bussile uusi teadmisi.
paberite järgi peaks buss olema 200HP ja 470Nm mis poleks üldse ju paha

tegelikuses aga max oli 205.7 HP@3468 rpm ja 481,5 Nm@2528 rpm ehk hobesed olid kõik kenasti tallis alles

lasin võluri asja kallale ja max nüüd 226,5 HP@3703 rpm ja 534,1 Nm@2388 rpm ehk kõva 20 hobust leidus tallinurgas veel olema ja väänet tuli tubli 50+ Nm kuskilt nurga tagant välja

max oli varem 481Nm@2528 rpm nüüd saab sama väände kätte @~2130...2150rpm s.t. ~400...380 rpm varem

~vahemikus 1900...2250 rpm kasvas vääne ~120Nm võrreldes vana seadega kui ma seda graafikut õigesti lugesin

ütleme nii, et seda vahet on päris hästi tunda :D
ja arvestades, et buss on 24/7 täislastis ehk ~3500kg siis on see vääne ainult palavalt tervitatav nähtus.
ah jah see ei pidavat veel olema kõik ehk sinna jäi mingit reservi :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 03.09.2016 12:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 18:39
Postitusi: 84
Asukoht: Pärnu
kes/kus tuunis sul seda?

_________________
Vaese mehe auto - katuseta Ford


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 03.09.2016 18:31 

Liitunud: 14.02.2015 22:26
Postitusi: 103
pilt graafikust enne ja nüüd koos vastusega
mõõtmised siis tehtud 4. käiguga ja alates ~1800rpm-st kuni ~4500 rpm-ni
muutmisele ei läinud labaselt vaid pihustite avatud oleku aeg vaid ka palju muud.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 03.09.2016 21:45 

Liitunud: 14.02.2015 22:26
Postitusi: 103
erinevaid kalkulaatoreid vaadates sain vist aru, et euro kw-e on nüüd 166,6 kw :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 14.10.2016 23:23 

Liitunud: 14.02.2015 22:26
Postitusi: 103
3,5 tonnise bussiga ei tasu peale keeratud ajuga kiirendusi just väga teravalt võtta
tulemuseks võib juhtuda nii mõndagi
asja kurb osa on see et detaile pole just kerge leida
kui leiab tehase mõõtu on hea aga remontmõõduga on juba detektiivi tööd vaja teha

kaant maha võttes oli pilt selline

Pilt

ja kolb ise teise nurga aalt vaadates

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 14.10.2016 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2016 15:23
Postitusi: 233
kiipige veel neid vanu saane


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 15.10.2016 10:10 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
Harri- kirjutas:
kiipige veel neid vanu saane


Loll jutt suhu tagasi - just vanad pajad oma tugevusvaruga elavad veel piitsutamise püle. Just uuemate kõrgforsseeritud mootorite optimeeritud soolikad ei oma piisavat tugevusvaru ülekoormamise üleelamiseks.

Kahju muidugi, et seekord kolb targemaks osutus... Kas on mingi mälupilt ka, kus ja kuidas õnnestus pada lõhki lüüa?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 15.10.2016 11:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:00
Postitusi: 676
Asukoht: tln
Kirjutas ju, et kiirendamas käis.

_________________
30/36


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 15.10.2016 13:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.05.2015 16:06
Postitusi: 210
TEH kirjutas:
Kirjutas ju, et kiirendamas käis.

Kas chipitud Pajero oli vastaseks või mõni punane bmw? Või lasid niisama torusid tühjaks ja läks katki?

_________________
Totaalne randmetöö


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 15.10.2016 22:14 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Mul siin ka ühel tuttaval vahetati ära terve aumine plokk koos kolbidega , kolvisõrmel oli lõtk sees .
Maksis see toona 70 tuhat krooni :kill
Rohkem seda sara (loe ford) remontida ei kannatanud , lihtsalt juppe eraldi saada ei ole .
Selle aja jooksul (7a) , läks pool auto hinnast mootori remondile , nr 1 olid pihustid , mis kestsid
sama kaua kui tavaküünla põleda jõudis :D
Teisel eluaastal jooksid klapid pähe . Esimeste külmadega tõmbas karterituulutuse kinni ja sülitas õli välja jne .

Uue fordi diiselmootori lugu olete juba kuulnud ? See kestab ainult 200 tuh km ja iga kilomeeter
mis üle selle sõidab on puhas bonus (nii ütleb tehas) :kill

Nii et ford on omaette ropp sõna , autost on asi kaugel .

Praegune ford , mis on sõitnud 70 tuhh , see töötab veel . Uksed tahavad tagant lennata , jubedalt koliseb kong .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV
PostitusPostitatud: 15.10.2016 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.06.2012 15:34
Postitusi: 430
axo kirjutas:
Fordi diisel ei kannata kahjuks seda juurdeaitamist väga,aga muidu tugev buss.


axol oli õigus, lase see soft minema visata vahelt kui korda teed.

_________________
C4 tdi Q


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7