Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Transit 3,2 L - 147 kw - 2011 - MeelisV
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=146353
1. leht 5-st

Autor:  MeelisV [ 14.02.2015 23:06 ]
Teema pealkiri:  Transit 3,2 L - 147 kw - 2011 - MeelisV

kiireid kaubalifte pole kunagi palju
panen siia ühe siis veel ülesse

pikk ja kõrge ehk kere olemuselt Jumbo
muidu poleks ehk midagi erilist aga süda on sees mehine
3,2 liitrit 147 kw ja 470 väänet
6 käiku ja tagavedu :evil:


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

lisaks ilusale punasele värvile ja kangele mootorile on ka lisavarustust isuga külge poogitud

Transit 2006-, 3.2L Duratorq-TDCi (200PS) - Puma, Vermillion Red

VIN Number: WF0XXXTTFXAR61069
Type Approval Number (TAN): E1*2007/46*0248 / E1*2007/46*0264
Primary Features
Build Date: 17.01.2011
Vehicle Line: Transit 2006-
Cab Style: Regular Cargo Van
Series: 350E Series
Engine: 3.2L Duratorq-TDCi (200PS) - Puma
Transmission: 6 Speed Manual Transmission-MT82
Drive: LHD RWD
Axle Ratio: 3.58
Emission: Stage IV Emissions
Air Conditioning: Manual Air Conditioning
Territory: (+)"D"
Paint: Vermillion Red
Interior Colour: Lichen
Interior Fabric: Tomy (G-C)
General Warranty Information
Start Date: 22/02/2011
End Date: Click here to check the corresponding Warranty Terms
Build Date: 17/01/2011
Sale Mileage: Unavailable
Warranty Warning Messages
VERIFY VIN/WARRANTY COVERAGE
VEHICLE SOLD IN GERMANY
SERVICE INFO MAY BE UNAVAILABLE
Extended Coverage Information
No Warranty Extended Coverage information available
Repair History
No Repair History on vehicle
Downtime Management History
No DTM History on vehicle

Minor Features
With High Roof
With Rear Mudflaps
High Door Height
With Full Partition - Steel
With Hinged Rear Loading Doors
With 256° Cargo Door Check Arms
With Magnetic Rear Door Catch
With Standard GVM Rating
Otosan (Turkey) Plant Build
Marketing Level 4
With Visibility Pack High
With Express Delivery Pack - Plus
With Tool Kit
With All Light Tinted Glass
With Rear Blanking Panel
With Heated Windscreen
With Full Side Panel Trim Board
With Wooden Floor Cover Anti-Skid
With Partial Headlining - Moulded
With Load Space Tie Down Loop
With Cargo Stowage Rail(Mid & High)
Large Head/Short Arm Mirror
Dual Power Heated Exterior Mirrors
With Drivers Seat Fixed Armrest
With Driver 6 Way Mnl.Seat Adjuster
With Trailer Towing Attachments
Rear Axle Alternative A
With Door Dead Locks
Remote Control Door Entry - 2 Fob
Rain Sensor - Fr Windscreen Wiper
With Passenger Air Bag
Tyre Carrier Drop-Dr Open
With Steel Spare Wheel
With Spare Tyre Security Package
With Full Wheel Cover
Cold Start -29 Deg C
4 Wheel Anti-Lock Braking System
Electronic Stability Brk Ctrl (ESP)
With Sngle.L/B Dvr/Dual L/B Pass.St
Leather Strg Whl-Air/Bag+Crse Cont
Programmable Fuel Fired Aux Heater
Program Fuel Fired Heater Pack 1
With KMH Speedometer
Extra Heavy Duty Battery
BT/VC Phone Interface Only
ICE-Low Level CD + AM/FM Radio
Ice Feature Pack 5
Voice Activated Module - German
With Col Stalk Rado Contr W/PTT-BTN
With Smokers Package
Rear View Camera-Fixed
With Daytime Running Lamps
With Front Fog Lamps
With High Mounted Stop Lamp
With Automatic Headlamp On/Off
With Instrument Panel Dimmer Switch

Autor:  .Alar. [ 15.02.2015 00:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Värvimata grill on kole...

Autor:  MeelisV [ 15.02.2015 00:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

kuna selle auto nina on natuke erinev tavalisest transitist siis alles mõtlen kuidas tõmmata värvi joont - ehk jah on plaanis nina punaseks teha.

Autor:  Tõnis_S [ 15.02.2015 11:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Kui kiire see kiire ikkagi numbrites on? Kiire guugle annab mingi 12s sajani numbri, aga kas see on 3,5 tonniga v tühimassiga? Üldiselt võiks vist 147kw, manuaal ja 2,3 tonni umbes 9s sajani joosta.

Autor:  MeelisV [ 15.02.2015 12:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

üks asi on pelk kiirenduse number üldises plaanis võrreldes ..... millega iganes
teine asi on võtta taustsüsteemiks kaubikud suured ja kõrged ja ....

kindlasti määrab algkiirenduses palju rolli ülekande number ehk esimene käik on väga lühike
ega ka teine ja kolmas väga pikad pole aga ütleme nii et elu algab kolmandast käigust

pole proovinud eriti aga korra lasin 5.ndaga 150-ni ja 6.s jäi veel kasutamata.

võrreldes eelmise bussiga mis oli kah transit aga vaid 2,4 ja 66kw siis on asi mitte öö ja päev aga täitsa teine maailm

ehk tegelik asi tuleb välja lihtsalt sõidu pealt ja väändest
vanaga võisin rünnata lauluväljaku või sossi mäge kuidas tahad aga ikka lõpetan kolmandaga ja pedal põhjas ning on oht et kohe kohe läheb teine sisse
aga nüüd võin minna vabalt 6.ndaga peale ja poole mäe pealt veel kiirendada
ehk enne sõitsin nii kuidas buss võimaldas nüüd sõidan nii nagu mina tahan
dünaamika on nagu sõidukaga sõites

tausta infoks et buss on mul 24/7 koormatud kuskil 1200+ kiloga ja samuti oli ka eelmine
uue kaaluks on vanaraua kaalu järgi gramm alla 3,5 tonni

plaan on lasta üle mõõta mis on tegelik mis veel alles on ja asja natuke juurde aidata
lubatakse 170kw peale asja tõsta ja väänet sinna 530...550 juurde.

Autor:  axo [ 15.02.2015 12:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Fordi diisel ei kannata kahjuks seda juurdeaitamist väga,aga muidu tugev buss.

Autor:  MeelisV [ 15.02.2015 12:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

äkki keegi teab mõnda lähedast ehk reaalset kogemust uue Rangeri chippimisest
kuna mootor on sama mis uuel Rangeril siis saaks sealt paralleeli tõmmata

vana 4 pütane oli niigi piiri peal ja kais kõrgel pöördel siis see on hoopis teise dünaamikaga

Autor:  sininehiir [ 15.02.2015 12:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

umbes nädalapärast võin teada anda. järgmine nädal läheb ranger kiipimisse

Autor:  AstonM [ 15.02.2015 12:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

No kui arvestada, et suur enamus busse liigub siin olematute jõunumbritega ringi, siis sellega on ilmselt kaupa oluliselt tummisem ringi vedada.
Mida vedama hakkad või vead?
Salongist tahaks pilti näha.

Kahju, et pika kerega, sellega peab jube täpselt talvel külgesid joonistama, et tagumised nurgad terveks jääks :D

Autor:  .Alar. [ 15.02.2015 13:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Kui chipi siis VKM. Ära hakka isegi suvalisi odavpakkujaid proovimagi

Autor:  TEH [ 15.02.2015 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Sõbra 2011a. 147kw 2.2 diiselmondeo aidati Jõujaamas ca 185kw peale. Ei saa küll öelda, et hakkama ei saadud.

Autor:  MeelisV [ 15.02.2015 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

sininehiir kirjutas:
umbes nädalapärast võin teada anda. järgmine nädal läheb ranger kiipimisse


mind huvitab just mis tulemus on koormusega stiilis enne ja pärast


AstonM kirjutas:
No kui arvestada, et suur enamus busse liigub siin olematute jõunumbritega ringi, siis sellega on ilmselt kaupa oluliselt tummisem ringi vedada.
Mida vedama hakkad või vead?
Salongist tahaks pilti näha.

Kahju, et pika kerega, sellega peab jube täpselt talvel külgesid joonistama, et tagumised nurgad terveks jääks :D


koorem on statsionaarne ehk sisse ehitatud
seega otseslt nagu ei veagi vaid sõidan koos sellega

salong on iseenesest nagu tavaline transit ikka ei midagi teisiti
kahekohalise kõrvalistuja pingi vahetasin kohe esimestel päevadel ühekohalise istme vastu

ja pikkus ei häiri rohkem kui, et parkimisega peab rohkem kohta valima
tagurdamisel aitab kaamera
hetkel all suht kulunud lamellid aga sellgi poolest on pidamist küll sest kaal teeb oma töö
ESP on kangekaelne ja igasuguse driftimise tapab juba eos
maha võttes on küll nalja tunduvalt rohkem samas kui see mass juba liikuma on läinud seda pidama taas saada on keeruline - ehk linnavahel väga ei drifti

.Alar. kirjutas:
Kui chipi siis VKM. Ära hakka isegi suvalisi odavpakkujaid proovimagi


mõte oligi (ka) neid külastada
TEH kirjutas:
Sõbra 2011a. 147kw 2.2 diiselmondeo aidati Jõujaamas ca 185kw peale. Ei saa küll öelda, et hakkama ei saadud.


ja see oleks kah olnud koht keda külastada ja siis oleks otsustanud jutu ja (perse)tunde põhjal

Autor:  sierra [ 15.02.2015 15:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

korra olen 204hepase iveco dailyga ringi sõitnud, pold häda tõesti midagi. astus piisavalt bussi kohta ja ega sellegagi midagi viga saa olla.

Autor:  MeelisV [ 17.02.2015 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

vahetatud mootoriõli, käigukastiõli, tagasillaõli
õlifilter, kütusefilter, õhufilter, salongifilter

esmase põhjalikuma ülevaatuse korras tuvastati ka tagasilla vasaku simmeri kulumine ehk õli leke
ja ka see tihend sai siis vahetatud
üks numbritule pirn kah

mootori õli läks sisse 11,5 liitrit :o

Autor:  MeelisV [ 17.02.2015 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

registriandemet järgi on sellise mootoriga transiteid ehk nibin nabin üle ühe käe sõrmede
kahest käest täitsa vabalt piisab

täna kohtasin ühte samasugust bussi kõrget aga lühikest
on sõitnud sellega umbes aasta ja sitaks rahul ehk ei lagune

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/