Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Transit 3,2 L - 147 kw - 2011 - MeelisV
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=146353
2. leht 5-st

Autor:  MeelisV [ 24.02.2015 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

.Alar. kirjutas:
Värvimata grill on kole...


MeelisV kirjutas:
kuna selle auto nina on natuke erinev tavalisest transitist siis alles mõtlen kuidas tõmmata värvi joont - ehk jah on plaanis nina punaseks teha.


eelmainitud buss mida nägin oli värvitud sellisena
ehk kõikse hullem polegi

Pilt

ja kuna kongi põrand on kõrge hakkasin tegema astmelauda tagumisse otsa

Pilt

Pilt

home ehk saab ka valmis asjast pilti lisada

Autor:  MeelisV [ 24.02.2015 21:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

kuna süveneb siiski mõte jõudu juurde keerata
tekis küsimus kas lisada mingi nn. tuningbox süsteemi või progeda aju ringi ?
mis on ühe ehk teise pussid/miinused

mõlemad lubavad suht sarnaseid tulemusi nii võimsuses kui ka väändes.

Autor:  .Alar. [ 24.02.2015 22:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Tuuningbox on kaka

Autor:  MeelisV [ 24.02.2015 22:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

.Alar. kirjutas:
Tuuningbox on kaka


täpsemalt siis ....

Autor:  Aular [ 24.02.2015 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

MeelisV kirjutas:
.Alar. kirjutas:
Tuuningbox on kaka


täpsemalt siis ....

Hiina tuuningboxides on pmst ainult takistid sees mis hakkavad ajule segu valetama.

Autor:  MeelisV [ 24.02.2015 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

aga nn. original box
mida selle kohta kosta ?

http://www.tuningbox.com/en/home.htm

Autor:  .Alar. [ 24.02.2015 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Ma jään sulle täpsema tehnilise iseloomustuse võlgu, kuid võta seda kui massitoodangut, kus kõik vorbitakse ühtemoodi ning tahesttahtmat viskab vimkasi sisse. VKM-is tehakse korralikult dünopingis sulle nö rätseptoode, kus vigade võimalus kordades väiksem. Mine loe kasvõi UK Transiti foorumit

Autor:  MeelisV [ 24.04.2015 19:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

kuna sidur tekitab kohalt võtuga värinaid ehk jõnksutamist (mitte küll alati)
siis on plaan asja lähemalt vaadata ja selleks otstarbeks on igaks juhuks olemas nüüd uus korv, ketas, hooratas ja survelaager. - telitav kaup mida kohe riiulist ei leia.
esimesed pidurid annavad häälega märku, et hakkab vist klots otsa saama seega ka uued klotsid
ja vahest hommikuti niiske ja külmaga ulub midagi siis sai ka uued rihmarullikud võetud

kui siduriga saame ühele poole läheb plaan dünotamise ja chippimise poole
ehk pole mõtet keerata jõudu ja väänet juurde vanale sidurile mis niigi armu palub

Pilt

Autor:  vertex [ 29.04.2015 04:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

olen saanud sõita selle sama 3,2td mootoriga transitiga, oli muljetavaldav küll, vääne oli eriti madalalt saadaval :) jõudu

Autor:  zafari [ 30.04.2015 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Tundub päris huvitav toode :) Ja mina pean oma 74kw'se kolakaga leppima :(

Autor:  MeelisV [ 30.04.2015 22:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

täna siis vidinad küljes ja sõitmine hoopis teine
üks piduriklotsi kate oli praoga ja peale vahetust kadus selline kraapiva hammustuse hääl
mõlemad rullikud olid kulunud ja üks oli päris kuiv - see tegi ka siis häält vist
siduri ketas oli isegi OK
korvi ühel elemendil oli pragu sees
hooratas polnud kõige hullem käega katsudes aga siiski enam pole kohalt startides jõnksutamist
survelaager oli kah kuiva häälega
nüüd võiks minna ja lasta kiluvatte ja väänamist juurde keerata :rokib

tagaveolise kohta oli kasti eemaldamine ootamatult keeruline s.t. silla tala tuli alla lasta kuna kast jäi muidu servaga selle taha kinni.

zafari ära põe :D

Autor:  MeelisV [ 01.09.2015 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Buss hetkel sõiduvõimetu.
ehk hakkas häirima klõbisemine koormusel, samas niisama oli vaikne.
Teadjad pakkusid pihustite viga mis nüüd kontrollides osutus ka tõeks.
lisaks sellele, et kõik 5 pihustit vaja vahetada on ka pumba osa kulunud.
Tegelikuses vist siis teistpidi, et kulunud pump eraldas osakesi mis pihusteid rikkusid.
iseenesest sõitis ja ei suitsend ega muud sellist.
Kontrolli läksin ka kindla sooviga saada kütte pool korda enne kui ikkagi jõudu juurde lähen keerama.
Ootame pihusteid ja siis vaatab mis tulemus tuleb.
Hetkel hakkan rohkem muretsema s.t. raha
sest see kontroll muutus üsna kalliks remondiks.

Autor:  Shadowz [ 16.12.2015 00:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Oli juba 2 liitristel diisel mondeotel see häda,et pump hakkas osakesi eraldama ja see rikkus pihustid ja kõik muu.

Uus pump... paak ja torustik puhtaks pesta ja pihustid kas remontida või uued...

Ja kindlasti kasutada ainult originaal/kvaliteetset küttefiltrit!

Autor:  ryan000 [ 17.12.2015 20:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

Ma olen alati õelnud fordi kohta pask .
Mul vanal oli ka tööauto transit , see oli kogu aeg katki , pihusti saaga ei lõppenud kunagi .
Hakkas remondis käima peale esindusest väljudmist ja käis kuni lõpuni välja .

No ja nüüd on sama kerega mis sul , see osteti lao tühjendusmüügist , igast lisadega .

Autor:  Andres003 [ 17.12.2015 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV

ryan000 kirjutas:
Ma olen alati õelnud fordi kohta pask .
Mul vanal oli ka tööauto transit , see oli kogu aeg katki , pihusti saaga ei lõppenud kunagi .
Hakkas remondis käima peale esindusest väljudmist ja käis kuni lõpuni välja .

No ja nüüd on sama kerega mis sul , see osteti lao tühjendusmüügist , igast lisadega .


+1 . Fordi diislid on küll algusest saati ikka parajad sitanikerdised olnud.

2. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/