Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Transit 3,2 L - 147 kw - 2011 - MeelisV http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=146353 |
1. leht 5-st |
Autor: | MeelisV [ 14.02.2015 23:06 ] |
Teema pealkiri: | Transit 3,2 L - 147 kw - 2011 - MeelisV |
kiireid kaubalifte pole kunagi palju panen siia ühe siis veel ülesse pikk ja kõrge ehk kere olemuselt Jumbo muidu poleks ehk midagi erilist aga süda on sees mehine 3,2 liitrit 147 kw ja 470 väänet 6 käiku ja tagavedu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lisaks ilusale punasele värvile ja kangele mootorile on ka lisavarustust isuga külge poogitud Transit 2006-, 3.2L Duratorq-TDCi (200PS) - Puma, Vermillion Red VIN Number: WF0XXXTTFXAR61069 Type Approval Number (TAN): E1*2007/46*0248 / E1*2007/46*0264 Primary Features Build Date: 17.01.2011 Vehicle Line: Transit 2006- Cab Style: Regular Cargo Van Series: 350E Series Engine: 3.2L Duratorq-TDCi (200PS) - Puma Transmission: 6 Speed Manual Transmission-MT82 Drive: LHD RWD Axle Ratio: 3.58 Emission: Stage IV Emissions Air Conditioning: Manual Air Conditioning Territory: (+)"D" Paint: Vermillion Red Interior Colour: Lichen Interior Fabric: Tomy (G-C) General Warranty Information Start Date: 22/02/2011 End Date: Click here to check the corresponding Warranty Terms Build Date: 17/01/2011 Sale Mileage: Unavailable Warranty Warning Messages VERIFY VIN/WARRANTY COVERAGE VEHICLE SOLD IN GERMANY SERVICE INFO MAY BE UNAVAILABLE Extended Coverage Information No Warranty Extended Coverage information available Repair History No Repair History on vehicle Downtime Management History No DTM History on vehicle Minor Features With High Roof With Rear Mudflaps High Door Height With Full Partition - Steel With Hinged Rear Loading Doors With 256° Cargo Door Check Arms With Magnetic Rear Door Catch With Standard GVM Rating Otosan (Turkey) Plant Build Marketing Level 4 With Visibility Pack High With Express Delivery Pack - Plus With Tool Kit With All Light Tinted Glass With Rear Blanking Panel With Heated Windscreen With Full Side Panel Trim Board With Wooden Floor Cover Anti-Skid With Partial Headlining - Moulded With Load Space Tie Down Loop With Cargo Stowage Rail(Mid & High) Large Head/Short Arm Mirror Dual Power Heated Exterior Mirrors With Drivers Seat Fixed Armrest With Driver 6 Way Mnl.Seat Adjuster With Trailer Towing Attachments Rear Axle Alternative A With Door Dead Locks Remote Control Door Entry - 2 Fob Rain Sensor - Fr Windscreen Wiper With Passenger Air Bag Tyre Carrier Drop-Dr Open With Steel Spare Wheel With Spare Tyre Security Package With Full Wheel Cover Cold Start -29 Deg C 4 Wheel Anti-Lock Braking System Electronic Stability Brk Ctrl (ESP) With Sngle.L/B Dvr/Dual L/B Pass.St Leather Strg Whl-Air/Bag+Crse Cont Programmable Fuel Fired Aux Heater Program Fuel Fired Heater Pack 1 With KMH Speedometer Extra Heavy Duty Battery BT/VC Phone Interface Only ICE-Low Level CD + AM/FM Radio Ice Feature Pack 5 Voice Activated Module - German With Col Stalk Rado Contr W/PTT-BTN With Smokers Package Rear View Camera-Fixed With Daytime Running Lamps With Front Fog Lamps With High Mounted Stop Lamp With Automatic Headlamp On/Off With Instrument Panel Dimmer Switch |
Autor: | .Alar. [ 15.02.2015 00:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
Värvimata grill on kole... |
Autor: | MeelisV [ 15.02.2015 00:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
kuna selle auto nina on natuke erinev tavalisest transitist siis alles mõtlen kuidas tõmmata värvi joont - ehk jah on plaanis nina punaseks teha. |
Autor: | Tõnis_S [ 15.02.2015 11:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
Kui kiire see kiire ikkagi numbrites on? Kiire guugle annab mingi 12s sajani numbri, aga kas see on 3,5 tonniga v tühimassiga? Üldiselt võiks vist 147kw, manuaal ja 2,3 tonni umbes 9s sajani joosta. |
Autor: | MeelisV [ 15.02.2015 12:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
üks asi on pelk kiirenduse number üldises plaanis võrreldes ..... millega iganes teine asi on võtta taustsüsteemiks kaubikud suured ja kõrged ja .... kindlasti määrab algkiirenduses palju rolli ülekande number ehk esimene käik on väga lühike ega ka teine ja kolmas väga pikad pole aga ütleme nii et elu algab kolmandast käigust pole proovinud eriti aga korra lasin 5.ndaga 150-ni ja 6.s jäi veel kasutamata. võrreldes eelmise bussiga mis oli kah transit aga vaid 2,4 ja 66kw siis on asi mitte öö ja päev aga täitsa teine maailm ehk tegelik asi tuleb välja lihtsalt sõidu pealt ja väändest vanaga võisin rünnata lauluväljaku või sossi mäge kuidas tahad aga ikka lõpetan kolmandaga ja pedal põhjas ning on oht et kohe kohe läheb teine sisse aga nüüd võin minna vabalt 6.ndaga peale ja poole mäe pealt veel kiirendada ehk enne sõitsin nii kuidas buss võimaldas nüüd sõidan nii nagu mina tahan dünaamika on nagu sõidukaga sõites tausta infoks et buss on mul 24/7 koormatud kuskil 1200+ kiloga ja samuti oli ka eelmine uue kaaluks on vanaraua kaalu järgi gramm alla 3,5 tonni plaan on lasta üle mõõta mis on tegelik mis veel alles on ja asja natuke juurde aidata lubatakse 170kw peale asja tõsta ja väänet sinna 530...550 juurde. |
Autor: | axo [ 15.02.2015 12:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
Fordi diisel ei kannata kahjuks seda juurdeaitamist väga,aga muidu tugev buss. |
Autor: | MeelisV [ 15.02.2015 12:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
äkki keegi teab mõnda lähedast ehk reaalset kogemust uue Rangeri chippimisest kuna mootor on sama mis uuel Rangeril siis saaks sealt paralleeli tõmmata vana 4 pütane oli niigi piiri peal ja kais kõrgel pöördel siis see on hoopis teise dünaamikaga |
Autor: | sininehiir [ 15.02.2015 12:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
umbes nädalapärast võin teada anda. järgmine nädal läheb ranger kiipimisse |
Autor: | AstonM [ 15.02.2015 12:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
No kui arvestada, et suur enamus busse liigub siin olematute jõunumbritega ringi, siis sellega on ilmselt kaupa oluliselt tummisem ringi vedada. Mida vedama hakkad või vead? Salongist tahaks pilti näha. Kahju, et pika kerega, sellega peab jube täpselt talvel külgesid joonistama, et tagumised nurgad terveks jääks ![]() |
Autor: | .Alar. [ 15.02.2015 13:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
Kui chipi siis VKM. Ära hakka isegi suvalisi odavpakkujaid proovimagi |
Autor: | TEH [ 15.02.2015 13:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
Sõbra 2011a. 147kw 2.2 diiselmondeo aidati Jõujaamas ca 185kw peale. Ei saa küll öelda, et hakkama ei saadud. |
Autor: | MeelisV [ 15.02.2015 15:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
sininehiir kirjutas: umbes nädalapärast võin teada anda. järgmine nädal läheb ranger kiipimisse mind huvitab just mis tulemus on koormusega stiilis enne ja pärast AstonM kirjutas: No kui arvestada, et suur enamus busse liigub siin olematute jõunumbritega ringi, siis sellega on ilmselt kaupa oluliselt tummisem ringi vedada. Mida vedama hakkad või vead? Salongist tahaks pilti näha. Kahju, et pika kerega, sellega peab jube täpselt talvel külgesid joonistama, et tagumised nurgad terveks jääks ![]() koorem on statsionaarne ehk sisse ehitatud seega otseslt nagu ei veagi vaid sõidan koos sellega salong on iseenesest nagu tavaline transit ikka ei midagi teisiti kahekohalise kõrvalistuja pingi vahetasin kohe esimestel päevadel ühekohalise istme vastu ja pikkus ei häiri rohkem kui, et parkimisega peab rohkem kohta valima tagurdamisel aitab kaamera hetkel all suht kulunud lamellid aga sellgi poolest on pidamist küll sest kaal teeb oma töö ESP on kangekaelne ja igasuguse driftimise tapab juba eos maha võttes on küll nalja tunduvalt rohkem samas kui see mass juba liikuma on läinud seda pidama taas saada on keeruline - ehk linnavahel väga ei drifti .Alar. kirjutas: Kui chipi siis VKM. Ära hakka isegi suvalisi odavpakkujaid proovimagi mõte oligi (ka) neid külastada TEH kirjutas: Sõbra 2011a. 147kw 2.2 diiselmondeo aidati Jõujaamas ca 185kw peale. Ei saa küll öelda, et hakkama ei saadud. ja see oleks kah olnud koht keda külastada ja siis oleks otsustanud jutu ja (perse)tunde põhjal |
Autor: | sierra [ 15.02.2015 15:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
korra olen 204hepase iveco dailyga ringi sõitnud, pold häda tõesti midagi. astus piisavalt bussi kohta ja ega sellegagi midagi viga saa olla. |
Autor: | MeelisV [ 17.02.2015 20:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
vahetatud mootoriõli, käigukastiõli, tagasillaõli õlifilter, kütusefilter, õhufilter, salongifilter esmase põhjalikuma ülevaatuse korras tuvastati ka tagasilla vasaku simmeri kulumine ehk õli leke ja ka see tihend sai siis vahetatud üks numbritule pirn kah mootori õli läks sisse 11,5 liitrit ![]() |
Autor: | MeelisV [ 17.02.2015 20:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
registriandemet järgi on sellise mootoriga transiteid ehk nibin nabin üle ühe käe sõrmede kahest käest täitsa vabalt piisab täna kohtasin ühte samasugust bussi kõrget aga lühikest on sõitnud sellega umbes aasta ja sitaks rahul ehk ei lagune |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |