Tervitust!
Tean et olen olnud siin foorumis pikaaegne registreeritud, kuid aktiivsus on olnud 0, selleks ka väga hea põhjus, lihtsalt olnud jube kiire ja pole aega olnud milleski peale vajaliku süveneda, aga kuna nüüd on jälle rahulikum siis lisaksin oma pooleli oleva projekti siia.
Tegu on siis 1960ndates aastatest Muhuga.
Selle saamis lugu on üldse väga keeruline ja segane... Umbes 2 suve tagasi oli minus sees kollase värvi pisik, sest sel hetkel ja praegusel sõitsin kollase Seat Cordobaga, aga see selleks, sattusin üks õhtu sõbranna sünnipäevale ja istudes seal läks jutt nagu tavaliselt meeste seas autodele ja üks ütles et tal seisab üks kuuri all selline, et tema alustas tegemist aga ei ole aega tegeleda, no selge, ütlesin et ostan ära, selge, otsutatud tehtud, maksin masina eest 3000 Eesti krooni.. mis oli pärast lahti võtmist ikka väga röövimine.. aga mis tehtud see tehtud. Kui auto koju veetud siis oli ikka tuju hea, aga mida rohkem lahti võtsin seda halvemaks läks...
Esimisel suvel sai auto lahti kistud, ja samal talvel isegi teine esiotsa kõksuga juurde ostetud, see küll läks kuusakoski aga varuosad mis selle pealt sain olid väga rarideetsed, sest neid juppe lihtsalt pole enam saada.. igatahes ost õigustas end igati ära.
1 aasta sai lahti võetud, päevad ja päevad lihtsalt lahti montaaž, teisel aastal kahjuks ei olnud aega üldse autoga tegeleda seega on samas seisus mis esimesel.. aga see aasta on suured plaanid, keevitus muretsetud inimesed ja sõbrad kes nõus aitama ja tegema ja takka otsa on suuremas mahus raha ka kõrvale panud ja lisaks on veel 3 muhk silmapiiril mille teeks siis tavaliseks..
Aga aitab segasest jutust ja kirjutan mis on mul plaanis just Sellest isendist:
1) on soov kogu kere ära keevitada ja teha võimalikult korralikult
2) kõik osad üle käia
3) võimalikult välimuselt originaali lähedane kuid lisada natuke snitti, ehk omapära, kuid kuidas see välja nägema hakkab siis seda peate lihtsalt ootama
4) panna piisavalt tasemel helitehnika, kuid sellisel moel et seda tuleb korralikult otsida ennem kui midagi näha oleks, ehk kõik on ära peidetud. lisaks veluur sisule ka nahk sisu
5) kui kunagi sellega valmis saab siisb ehk mõtleb ka 4wd peale, kuid see on juba kaugne tuleviku muusika
Autost siis(teh.andmed):
1960ndad Zaz 965
Maksimaalne kiirus 80 km/h
Bensiin, V4, karburaator, 4.taktiline
Kubatuur: 0,746l
Võimsus, hj (pööretel): 23 (4000)
Pöördemoment, NM (pööretel): 45 (2200)
Küsimusi on siis küsige.. aga ma ütlen ausalt Tegemist on suuremat sorti PROJEKTIGA
Ja mõned pildid:

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.usToonorist pilte pole!
Tervitades
Strife